Nu Online
Momenteel zijn er 657 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Haalspeld/ haarkam

22-4-2011 18:56:29
Hallo bruidjes

Ik ben al lang op zoek naar een mooie haarspeld of haarkam...
Ik heb al gekeken bij veritas, claire's, i am...
maar niets gevonden... :(

Weten jullie nog leuke adresjes? of leuke sites waar je dit kan bestellen?

Alvast bedankt!

Roxanne
25-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 962

lien
18-6-2011
 Meld misbruik22-4-2011 19:01:43

Hey Roxanne,

Ik had een mooie kam besteld op http://www.fashionhairaccessories.nl/. Hele mooie spulletjes en super tevreden over de kwaliteit en service! Ik kan hem uiteindelijk niet gebruiken en mocht hem zelfs nog ruilen!

Groetjes,
Lien

liesbeth
6-8-2011
 Meld misbruik22-4-2011 19:54:23

mijn haarkam komt van lemony.nu en kben er ongelooflijk blij mee! Een goeie service, mooi verpakt, en tis echt mooi... Heb er nog een armband ook bij besteld. Hopelijk vind je rap iets naar je zin...
groetjes

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik22-4-2011 20:24:47

mijn kam heb ik online besteld via etsy, ik ben er heel tevreden van...

Caro
1-10-2011
 Meld misbruik26-4-2011 16:51:00

Dag Roxanne

Ik ben onlangs in een winkeltje geweest in Zele (bij Lokeren), Aura. Ze verkopen er niet enkel accessoires voor de trouw. Zeer tof winkeltje. Verschillende prijsklassen. Op de website kan je de catalogus bekijken.
http://www.aura-online.be/

Ik denk ook dat je online kan bestellen.

Ik ga er alleszins nog eens langs.

Laura
22-10-2011
 Meld misbruik27-4-2011 15:59:40

Ik heb een haarkam van Glitzy Secrets, een website - heel mooi en in verschillende prijsklassen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...