Terug naar overzicht
Hoi, wij hebben een niet zo goede ervaring met het vijverhof. Hadden contact met deze zaal om op 24 september te trouwen. We mochten langsgaan voor gesprek. En wat bleek, dat alle zalen al bezet waren op die dag. Ze vroegen zelf of we onze datum ni wouden verzetten naar 23 September. De zaal was wel 'mooi', maar dit vonden we echt niet kunnen. Gelukkig hebben we een hele goede zaal gevonden in Avelgem. Groetjes
hey, wij trouwen op 6mei in het vijverhof en we zijn voorlopig heel tevreden over de service, als we een mailtje sturen met een vraag ofzo hebben we binnen de dag een antw, dus zeker een aanrader groetjes
En wij trouwen op 13 mei in het Vijverhof en zijn uitermate tevreden over de service tot nu toe! Ze doen écht hun best om gewoonweg àlles naar je wensen te maken ... Je moet wél rekenen dat de zalen een jaar tot een jaar en half op voorhand reeds bezet zijn !
Wij zijn eens naar een feest geweest aldaar, we hebben lekker gegeten, leuk decor.Maar als alle zalen bezet zijn iets te druk voor ons.Maar anders was het in orde, personeel, ontvangst, eten....
Ik trouw er volgende week :) Zal wel een verslagje volgen!Tot nu toe heel tevreden!We nemen niet de waterkant, omdat we met 120 man zitten en bij de waterkant heb je zo dat gebogen effect zodat je geen zicht van de ene kant naar de andere kant, wat ik jammer vind.. Wel de mooiste zaal van de twee :)Groetjes,Mieke
hallo wij kennen dat daar heel goe. Mijn ventje heeft daar nog gewerkt. nu werkt hij in de bistro caffé passé in wevelgem (das van dezelfde eigenaar). Houden daar ook wel zoveel mogelijk rekening met een allergie en zo... groetjes Elien
Niet twijfelen!!! Feest van dochter en schoonzoon was daar en het was SUPER. Zeker weten mochten we nog eens een feest hebben dat we terug gaan.(tis alleen wel een beetje ver voor ons) Het eten was subliem, bediening uitstekend, ontvangst was echt een treffer..........kortom iedereen, zowel familie als genodigden, uitermate tevreden. Kan blijven doorgaan hoor maar denk dat het wel al duidelijk is dat we geen slecht woord over hebben voor het VIJVERHOF. We hebben met het gezin zelfs overnachting genomen in het hotel BELL-X!
@mieke zeker iets laten weten hoor. We hebben ondertussen de zaal vastgelegd.