Nu Online
Momenteel zijn er 387 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aaah, even jullie mening

23-4-2011 11:28:36
Hey iedereen,

K wil even jullie mening over iets. K ben gisteren na veel vertraging eindelijk mijn uitnodigingen gaan afhalen. In de eerste plaats al kei blij dat ze er eindelijk waren maar dan...
K deed ze open en zag dat de tekst echt heel licht gedrukt was en niet zo duidelijk, je kan het wel lezen maar ik had het toch wat duidelijker verwacht. Ook op de binnenkant bij mijn dochter haar foto is de tekst niet echt zichtbaar.
Ik direct gemaild naar de drukker met het ingescande bewijs want er zaten er 2 goede tss waar alles duidelijk ik van de 100!!!
Hij mailde me direct terug met de nodige excuses, blablabla en dan ze ze zullen herdrukken uiteraard maar met eht paasweekend dat er tss zit zullen ze pas volgende week vrijdag in orde zijn. Nu zit ik met een zwaar dilemma, zou ik wachten tot ze er zijn volgende week maar dan zijn er maar een maand op voorhand bij de mensen of zou ik ze gewoon zo verzenden??
Nu de meeste weten de datum al want heb met kerst een "save the date" kaartje meegestuurd met de kerstkaartjes maar toch.
Ik heb er echt heel de nacht van wakker gelegen en weet absoluut niet wat k zou doen?

Wat zouden jullie doen?
Een bezorgd bruidje :-(

Daisy
4-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 948

Elke
9-7-2011
 Meld misbruik23-4-2011 11:39:12

Hey Daisy...

ik zou wachten tot volgende week. Het zou immers jammer zijn als je een uitnodiging moet afgeven waar je zelf niet 100% achter staat!
Als de personen de datum hebben vrijgehouden, komt het op die week ook niet aan denk ik...

Veel succes ermee...

Marijke
9-7-2011
 Meld misbruik23-4-2011 11:43:12

Mmm ik weet dat op checklists het versturen van kaartje meestal onder de 2 maand valt, maar aangezien je een "save the date"- kaartje hebt gestuurd, lijkt een maand op voorhand nog voldoende tijd...

Ik zou zeker de uitnodigingen in de beste vorm kiezen, dit is jullie speciale dag en dan hoort alles perfect te zijn, ook de uitnodingen!

Hannelore
21-4-2012
 Meld misbruik23-4-2011 11:45:07

Hey,

Ik zou ook wachten hoor. Dan kun je mooie uitnodigingen afgeven en trouwens je hebt de mensen al eens verwittigd hé. Die datum zal wel bij iedereen genoteerd staan in de agenda.

Groetjes Hannelore

frida
6-2-2010
 Meld misbruik23-4-2011 11:55:24

He, Ik zou wel wachten hoor!

rafa
6-5-2011
 Meld misbruik23-4-2011 12:16:13

ik zou wachten tot volgende week.. op 1 weekje komt het niet meer en tis zoals je zegt, iedereen weet de datum door die save the date kaartjes...

en zeker als de drukker ze op eigen kosten wil op nieuw drukken zou ik zeker wachte, uiteindelijk betaal je toch ook voor 'fantsoenlijk' werk eh

groetjes

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik23-4-2011 12:51:37

zeker wachten tot volgende week!
je zal je zelf ook veel beter voelen als de kaartjes perfect in orde zijn.
en ze weten toch al de datum hé.

groetjes

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik23-4-2011 13:05:41

De meeste mensen bewaren zo'n huwelijkskaart wel. Zou jammer zijn dat het er dan zijn van mindere kwaliteit, terwijl je er over enkele dagen perfecte hebt!

liesbeth
6-8-2011
 Meld misbruik23-4-2011 17:18:53

Ik zou ook wachten hoor, zou ze ook niet versturen als je er zelf niet tevreden over bent. Das ook wel erg, een drukker is tenslotte niet goedkoop en dan trekt het nog op niks ook!
veel succes!
groetjes

mona
26-8-2011
 Meld misbruik24-4-2011 1:31:05

Ik zou ook wachten tot volgende week...

Sylvie
8-7-2011
 Meld misbruik24-4-2011 11:44:11

Ik sluit mij aan. Iedereen weet wanneer je trouwt, dus die datum hebben ze al lang vrijgehouden. Geen paniek!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info