Terug naar overzicht
Hoi, wij trouwen ook op 24 September. Hoop da het hetzelfde weer is als deze week!! Wij geven als bedankje aan iedereen een flesje vanillejenever of chocoladejenever. Voor de kinderen hebben we een zakje met hartsuikertjes. Groetjes
Zeepjes in de vorm van hartjes vind ik ook leuk... groetjes
hoi wij gaan m&ms laten maken met onze namen en trouwdatum op, eigenlijk niet zo duur. veel succes groetjes
Wij hebben beiden graag limoncello... wij gaan dan ook zelf limoncello maken en deze in kleine flesjes meegeven als bedankje... wel wat werk maar heel persoonlijk vonden wij.
Hoi hoi, Wij hebben voor de heren een klein flesje portowijn en voor de dames een mooie broche :-) kunnen ze achteraf vaak gebruiken en we vonden dit origineel :-)De porto wijn is omdat ik van Portugal ben en dit in België toch vaker gedronken wordt dus dan hebben we toch iets wat mensen graag drinken maar toch persoonlijk :-) Deze site heeft ook leuke dingen en niet zo duur: http://www.trouw-bedankjes.nl/ Succes ermee!GroetjesFilipa
hallo... sorry dat ik hier eens kom piepen...kdacht aan de AVA...daar hebben ze ook nog veel spullekes waar je inspiratie kunt opdoen. Btw...bedankjes...geef je da per koppel?? sorry maar zoveel huwelijksfeesten heb ik nog ni gedaan en ik ga altijd alleen met da mijn ventje zelf kok is en altijd moet werken. geven jullie de avond zelf een foto of zo in het groot aan de ouders?? groetjes Elien
bruidssuiker dat je zelf in doosjes stopt?
@ elien: de huwelijksfeesten die ik al deed kreeg je een bedankje of aandenken PER PERSOON grtjs
hey, wij geven persoonlijke m&m's, we geven er 1 per persoon groetjes
Bedankt allemaal voor de vele tips !!! Die m&m's klinken echt leuk ! Misschien dan inderdaad eens in de AVA piepen hoe we ze zouden kunnen verpakken! Héél erg bedankt allemaal !!! xxx
Hallo Rebecca, Net op een andere plaats ook dit antwoord gegeven. Onze dochter had flesjes met loveshot als bedanking. www.drank-bedankjes.be en ook een eigen etiket erop. Ik hoop dat je er wat aan hebt.