Nu Online
Momenteel zijn er 699 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

2 vragen mbt. Dagboek // Draaiboek

23-4-2011 22:43:07
Dag allemaal ! Na een weekje vakantie in het Zuiden van Frankrijk, heb ik heel wat gemist op dit forum :) Ons huwelijk is nog veraf, maar het is zoooo leuk om al die ideeën te lezen !! Welgeteld 15 pagina's zijn er bijgekomen op het forum tijdens dat weekje :p om maar even te schetsen hoe gek we allemaal wel niet zijn :)

Nu had ik enkele vraagjes.

Ten eerste had ik daarnet een idee'tje. Gezien alle tastbare herinneringen aan de Grote Dag voor mij heel belangrijk zijn, is "Het gastenboek" een van mijn grootste zorgen :) Ik heb al vele ideeën overlopen; de feestviltjes, een mini-gastenboekje per persoon (later te verzamelen in mooie doosjes), voor iedereen een fiche maken die ze moeten invullen en deze in een map verzamelen na het feest... en nu had ik weer een nieuw idee : om een gastenboek per tafel te maken...
Natuurlijk geen gastenboek van 50 blz per tafel dan :) maar voor elke tafel een gepersonaliseerd gastenboek maken (aangezien we toch weten wie aan welke tafel zit...) met vooropgestelde vragen/foto's... Zo zijn we meteen ook iets zekerder dat iedereen iets zal achterlaten in de gastenboeken...
Lijkt jullie dat een leuk idee? of eerder niet? :) Ik zal uiteindelijk toch nog 10 keer van gedacht veranderen, en ook al vinden jullie dit niet zo leuk, men eigen zin zal ik toch doen :p maar toch heb ik graag jullie mening (we zijn op dit forum voor iets hé) :)

Ten tweede had ik graag enkele "draaiboeken" gezien van andere bruidjes... checklisten voor het komende jaar... zowel van de voorbereidingen als van de dagplanning... hebben jullie dat in word of excell staan, en willen jullie dat met me delen?? dan mag je het mailen naar heidi.peelman @ hotmail.com . Het is namelijk zo dat ik een beetje het gevoel heb dat ik niets te doen heb het komende jaar qua plannen... onze feestzaal en onze fotograaf liggen vast. Vervoer hebben we niet nodig... en ik vergeet vast nog vele andere dingen, vandaar had ik graag enkele planningen bekeken!
alvast bedankt !!!

Nu nog effe genieten vooraleer we dinsdag weer aan het werk gaan :) Voor jullie allemaal ook nog een leuk paasweekend !!

Heidi
7-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1033

elien
22-9-2012
 Meld misbruik23-4-2011 23:02:49

hallo

heb hier al een paar keer een wensboom als idee gezien...vond ik ni slecht...

maar zit met hetzelfde probleem hier...moet nog aan alles beginnen maar weet ni waar eerst begonnen...
heb wel al een vervoer voor ons (mijn nonkel heeft een leuke cabrio) en een kennis is fotografe in bijberoep...
idee van mijn kleed heb ik ook al (weet al waar ze da merk verkopen).
maar nog ni echt iets concreet snap je? ben ook nog op zoek naar een leuke locatie voor foto"s. en andere originele ideeën...

groetjes elien

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik23-4-2011 23:08:44

Héy! Ja ik lees net dat je net aan de zoektocht begint :)

dit forum zorgt er alvast voor dat je overweldigd wordt door ideeën :)

Een wensboom vind ik ook een superleuk idee, maar toch ben ik er zelf zo geen grote fan van :)

ikzelf ben van Uitbergen(Berlare, Oost-Vlaanderen) en ik ben opgegroeid aan "De Donk" in Overmere (ook deelgemeente van Berlare, en woon er nu) dus de fotolocatie was eigenlijk vanzelfsprekend: de Oude Donk, Nieuwdonk, Eendekooi... Indien we slecht weer hebben... dan weet ik nog niet echt waarnaartoe,maar ik heb nog wel even tijd om een alternatief te vinden :)

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik24-4-2011 10:04:25

Ik bedoel dus Gastenboek ipv. Dagboek :) merk nu pas op dat ik duidelijk al half aan het slapen was toen ik het gisterenavond postte :)

Anika
9-4-2011
 Meld misbruik24-4-2011 10:59:39

Beste Heidi

In je mailbox zal je een aantal documentjes vinden, veel plezier er mee!

Anika

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik24-4-2011 15:08:26

é bedankt !!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik25-4-2011 11:09:45

Zo zag onze dag eruit (draaiboek):

6u00: opstaan (maar had toch niet veel geslapen, hoor!), ontbijten, dieren eten geven, wassen,...

7u30: naar de kapper

8u30: make-up bij me thuis (nicht)

9u30: bruidskleed aantrekken, juwelen aandoen, schoenen wisselen

9u45: aankomst suite en bruidegom, klinken op een mooie dag

10u15: opstappen huifkar

10u30: naar stadhuis met de huifkar

11u00: plechtigheid op het stadhuis

11u30: met de huifkar richting bos

12u00: aankomst in het bos, suite krijgt aperitief aangeboden, bruidskoppel maakt foto's in het bos

12u30: picknick

13u30: huifkartochtje

14u00: maken van foto's op een landweggetje (foto's met bruidskoppel en suite)

14u30: met de huifkar richting kerk

15u00: kerkdienst

16u00: einde dienst, rijst gooien, ontvangen van de vele bloemen, foto's van het bruidskoppel bij de tractor van mijn man zijn werk (hadden de collega's aan de kerk geplaatst)

16u45: met de huifkar naar huis om de vele geschenken van aan de kerk naar huis te brengen

17u00: aankomst bij ons 'versierde' huis, hond even uitlaten, konijnen eten geven, bloemen van aan de kerk in huis plaatsen

17u30: met eigen vervoer naar de feestzaal

18u00: aankomst avondgasten, receptie

19u00: avondgasten worden aan tafel gevraagd

21u30: aankomst dansgasten, receptie

22u30: dessertenbuffet

23u30: openingsdans

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...