TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
stefanie
19-5-2012
|
25-4-2011 11:44:58
hey Liesbeth,
Wij zijn ook van de vlaamse ardennen en wij hebben ook hier gezocht naar een feestzaal.
Ik was onmiddellijk verkocht aan De Orchidee, maaaaar, toen wij hoorden dat deze te koop stond, wilden wij het risico niet nemen om daar onze zaal vast te leggen voor volgend jaar (deze vragen ook een voorschot van 5000,- € wat niet niks is en zoals al gezegd wouden wij het risico niet lopen deze kwijt te spelen)
Ladeuze hebben wij niet bezocht dus daar kan ik niets over zeggen.
De Koetse hebben wij wel bezocht, en deze beviel ons ook heel erg, vriendelijke ontvangst, mooie tuin en zaal.
Toch hebben wij gekozen voor Salons Mantovani omdat deze zalen moderner zijn dan de Koetse.
Veel succes.
|
|
Sylvie
8-7-2011
|
25-4-2011 13:57:54
Ik ben al een keer naar een trouwfeest geweest in Ladeuze. Mooie zaal, het eten was toen heel lekker! Er is een hele grote mooie tuin, dus als je daar je receptie kan laten doorgaan is dat wel heel leuk. Er was toen ook de mogelijkheid om powerpointpresentatie en zo te geven, waarbij de trouwers foto's toonden van vroeger. Nadeel van de zaal, als je niet op de parking kan staan, dan moet je in het echt wel héél smalle weggetje lang de kant parkeren en hopen dat er niemand tegen je auto rijdt (Ik was er toch niet gerust in). Ik vind de indeling van de zaal wat raar. Je zit zo precies niet allemaal gezellig bij elkaar. Sommigen zaten boven, anderen in de smalle doorgang en anderen aan de zijkant. Bij ons kon je bijvoorbeeld niet gemakkelijk naar het toilet zonder je tafelgenoten te laten rechtstaan. De dansvloer was echt wel heel klein. Nu lees ik wel dat je 'maar' 80 gasten hebt. Toen wij naar daar mochten gaan, waren er heel veel gasten. Misschien zat de zaal gewoon te vol. Met 80 mensen is dat misschien wel mogelijk om gezellig samen te zitten.
|
|
jeff
27-8-2011
|
25-4-2011 18:35:33
Wij waren verleden jaar te gast op een huwelijk in de orchidee. Mooie locatie, redelijk mooie zaal. De bediening was héél in orde. Het eten de eerste keer dat ze het hoofdgerecht bediend hebben, op bord, was lekker, de aanvulling, dus de repasse, het vlees was ijskoud. Het was eendeborst, en koud is dit super taai! Het dessertenbuffet was koud en warm opgevat, fruit, chocolademouse....en warm, pannekoekjes, irish cofee.... IK neem enkel koud, en dacht ik kom straks terug voor het "warme".....maar nadat 1x heeft aangeschoven, deden ze alles weg. Ik heb het enkele weken nadien gevraagd aan de bruid, en ze zei ik weet het, ben zelf nog gaan zien achter dat gordijn, maar alles was weg....ze ging het nog vermelden bij de betaling. Ook kregen we 1 tas koffie. Wil je er nog moet je zelf gaan 'tanken', eenmaal het reservoir leeg werd deze niet meer aangevuld. Dit vonden we dit toch wel minpunten. En nderdaad een tijdje geleden stond een gans interview in de krant, dat ze het verkopen, wegens geen opvolging!
|
|
Liesbeth
14-7-2012
|
25-4-2011 19:46:26
Dag iedereen, Alvast bedankt voor de snelle reacties. Oké, Salons de Orchidee in Ruien is dus geen optie meer. We gaan ook nog eens een kijkje nemen in de Stonebridge in Maarkedal. Als er iemand prijslijsten heeft, zijn ze altijd welkom. Vele groetjes Liesbeth
|
|
Ina
20-6-2010
|
25-4-2011 22:03:54
Dag Liesbeth,
In de Vlaamse Ardennen,: vraag eens bij www.hofvandeputte.be het is een super lokatie.
op de site www.vanbelgie.be staan er 360° foto's bij.
Groetjes en succes met het zoeken.
|
|
Katrien
20-4-2012
|
26-4-2011 11:59:19
Hallo, onze feest gaat door in Ladeuze! We zijn er ondertussen al een paar keer geweest, gewoon naar het restaurant, maar ook naar oudejaarsavond om te zien hoe ze omgaan met zoveel mensen samen! De bediening is echt ongelooflijk, om niet te zeggen perfect! Het eten, zou je je bord mee opeten! En voor ons heel belangrijk is het kader, ik vind de zaal enorm mooi! Ook de tuin wordt gebruikt bij goed weer. De prijs is afhankelijk, maar als je een mailtje stuurt naar die mensen krijg je die wel doorgestuurd, anders mail ik je de prijzen wel door. Voor 80 personen is deze zaal ideaal, dan kan je allemaal samen zitten. Bij ons zijn het er 130 en helaas moeten wij ons opdelen in 2 aan elkaar liggende zalen, gelukkig hebben we heel wat jeugd die we in het tweede zaaltje kunnen zetten met wat spelletjes, wii, etc ... die amuseren zich wel en de volwassenen kunnen samen babbelen, feesten en dansen!
|
|
Liesbeth
14-7-2012
|
26-4-2011 15:06:55
Hallo Katrien
Mijn vriend en ik gaan eerst eten in La-deuze nu zaterdagavond.
Maar je mag gerust de prijzen doorsturen naar: liesbethvansteenbrugghe@gmail.com
Moest je toevallig nog andere prijslijsten hebben van de feestlocaties de Stonebridge of de Koetse, mag je ze altijd doorsturen.
We houden voorlopig ook nog Ten Dauwe (Maria- Aalter) in beraad. (Daar staan de prijzen online).
Vele groetjes
Liesbeth
|
|
stefanie
19-5-2012
|
27-4-2011 14:44:51
Hey Liesbeth,
Ik heb hier de prijzen liggen van de koetse en de stonebridge, ze zijn ongeveer allemaal evenwaardig van prijs, ze liggen ietsje onder die van de Orchidee.
Moet wel zeggen dat wij echt niet overtuigd waren van de stonebridge, en zeker ook goed de voorwaarden lezen daar in het contract.
Succes
|
|
Liesbeth
14-7-2012
|
27-4-2011 18:20:10
Dag Stefanie Je mag altijd de prijzen eens doorsturen (mijn e-mailadres staat erboven). We gaan eerst overal eens gaan eten en dan beslissen of we nog meer informatie wensen over de feestlocaties. groetjes Liesbeth
|
|
Marijke
31-3-2012
|
28-4-2011 15:40:02
Beste Stefanie / Liesbeth,
wij zijn op zoek naar een zaal in de vlaamse ardennen voor ons huwelijksfeest op 31/03/2012. Ik lees dat jullie verschillende prijslijsten hebben van zalen die ons interesseren (de koetse, de stonebridge, de Orchidee). Als jullie willen, mogen jullie die gerust eens doormailen op marijke.lefranc@skynet.be zo kunnen wij er ons ook een beeld van vormen!
Met vriendelijke groeten en veel succes bij de verdere voorbereiding!
Marijke
|
|
samira
12-5-2012
|
3-5-2011 21:55:44
Beste Wij hebben de feestzaal de koetse vastgelegd voor volgend jaar. Dit was de eerste zaal die wij bezochten en waren zeer vriendelijk onthaald en kregen veel informatie. De andere zalen die wij daarna hebben gedaan waren niets in vergelijking met de Koetse. Als je een afspraak maakt, krijg je voldoende uitleg en krijg je een hele lijst mee zodat je weet aan welke prijzen je zich mag verwachten. Als er iemand al ervaring heeft met deze feestzaal, geef gerust een seintje. Groetjes
|
|
Steffie
15-6-2012
|
8-5-2011 22:12:14
Aan Katrien: graag had ik ook de prijzen verkregen van Ladeuze.
mijn e-mail adres: steffiedemeester@hotmail.com
alvast bedankt
groetjes
|
|
Liesbeth
14-7-2012
|
12-5-2011 10:49:19
Dag iedereen Voila, we hebben gekozen voor De Koetse in Kluisbergen. De ontvangst was heel warm en we kregen onmiddellijk veel uitleg en informatie mee. De gastvrouw heeft ons ook de zalen en de tuin getoond. Er is ook veel parking en een springkasteel is voorzien. Ik voelde me onmiddellijk op mijn gemak. Zaterdag zijn we daar gaan eten en zowel de bediening als het eten was zeer goed. We zijn heel blij met onze keuze. Veel succes iedereen.
|
|
Jasmijn
16-5-2015
|
6-6-2011 20:24:15
Dag Stefanie, Wij zijn ook op zoek naar leuke adressen in de Vlaamse Ardennen. Kan jij mij ook eens de prijzen doorsturen van de Koetse, Ladeuze, de stonebridge? De prijs is natuurlijk een belangrijk iets he :) jasmijn.vandoorne@telenet.be Alvast bedankt! Jasmijn
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|