Terug naar overzicht
Vaak wordt als laatste de dans de openingsdans opnieuw gespeeld, waarbij alle nog aanwezigen rond het koppel gaat staan 'hand in hand' in een cirkel Misschien een tip?Groetjes,Mieke
Op een feest van vrienden onlangs werden we naar huis gestuurd met 'ge moogt naar huis gaan' van Urbanus. Maar dat hangt van je sfeer en publiek af natuurlijk of je zoiets wil draaien.
save the last dance for me micheal bublemet een vleugje humor goodbye farewel sound of music
Bij ons dansen we "als alle lichten zijn gedoofd" van Marco Borsato als laatste dans
bij ons zal de openingsdans terug gespeeld worden met een kring van de nog aanwezige gasten rond ons... groetjesJoyce
Bij ons was het ook de openingsdans. Voor mij een heel emotioneel moment, toen was dé dag echt voorbij... en zijn de traantjes beginnen stromen.
nog niet echt over nagedacht eigenlijk, maar denk toch dat het bij ons de openingsdans zal worden...
hey wij hadden the time of my life. iedereen is in een cirkel rond ons komen staan was echt een heel leuk moment eigenlijk wij waren nog met een 35 beste vrienden op die moment. veel succes nog
Wij hadden ook op het einde nog eens onze openingsdans. Mijn neven kwamen rond mijn man en mij staan en staken ons in de lucht (wij moesten op hun schouders gaan zitten) en alle andere gasten maakten een kring rond ons. Héél plezant!!! En daarna inderdaad luidkeels meebrullen met 'Ge moogt naar huis gaan' van Urbanus!
Wij hadden ook 'Ge moogt naar huis gaan' van Urbanus, met daarna de openingsdans :)