TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Els
10-6-2011
|
27-4-2011 12:57:18
Hey,
wij hebben eerst koud en warm buffet, dan doen we onze openingsdans met een half uurtje tot 3 kwartier pauze (dansen) en daarna ons dessertbuffet.
Dan is het eten idd wat gezakt en als de sfeer er in zit is het geen probleem om even pauze te houden denk ik.
Groetjes en nog veel plezier met de voorbereidingen!
|
|
Sylvie
8-7-2011
|
27-4-2011 13:00:25
Hoi! Meestal is dat na alles van eten, omdat de OPENingsdans het dansfeest OPENt. Je hebt wel gelijk dat na het hoofdgerecht misschien beter een beetje tijd zit voor het dessertbuffet begint. Het is leuk als iedereen ten volle kan genieten van het dessertbuffet en met een volle maag kan dat niet. Misschien kunnen jullie iets leuks voorzien om tussen het hoofdgerecht en het dessertbuffet te doen. Soms wordt ook door vrienden iets in elkaar gestopt.
|
|
Steven
30-4-2011
|
27-4-2011 13:01:06
Wij hebben een avondfeest met dessertenbuffet. We gaan eerst wel met z'n allen de huwelijkstaart eten en dan de openingsdans. Voor de rest van de avond is er dan dessertenbuffet voorzien Groetjes An
|
|
Charlotte
1-6-2011
|
27-4-2011 13:09:24
Wij doen de openingsdans na het dessertenbuffet, dus wordt onze dans de opener van de dansavond / -nacht. Het voordeel met een buffet is wel dat mensen iets kunnen nemen, maar gezien het buffet altijd een tijdje blijft staan, kunnen sommigen altijd nog eens teruggaan, zelfs al is het dansen gestart...
|
|
nathalie
19-5-2012
|
27-4-2011 13:13:01
wij doen dit voor het dessert. Anders duurt het vaak heel lang voor er eindelijk kan gedanst worden en beginnen er misschien zelfs sommige mensen al snel naar huis te gaan omdat ze van al dat eten wat lui geworden zijn. wij vliegen er dus snel in :)
|
|
Aurelie
13-5-2011
|
27-4-2011 13:23:14
Wij hebben BBQ buffet met dessertenbuffet.
Ook hier duurt het efjes eer dat het dessertenbuffet is opgesteld! Dus daartussen bedanken we de ouders (overhandigen cadeau) en verkoop ik mijn kousenband ... Zo lijkt het allemaal niet té lang te duren!
|
|
Véronique
31-7-2009
|
27-4-2011 14:40:24
Meestal zit er toch wel net wat tijd tussen het hoofdgerecht en dessert (3 kwartier), om alles wat te laten 'zakken'. Meestal is dit ook de moment voor een actje of speech van de papa of een sketchke van de vrienden. Wij hadden eerst dessertenbuffet en dan pas de openingsdans, zodat we erna direct konden vermenigvuldigen en de dansvloer vol stond. Anders valt alles weer stil, omdat het dessert eraan komt en moet je 2x het dansfeest op gang trekken.
Voordeel aan een dessertenbuffet is dat je het een hele poos kunt laten staan (bij ons zelfs zowat de hele nacht, uitgezonderd ijsjes en sabayon uiteraard, omdat dat smelt of niet meer lekker smaakt als het warm staat te worden). Dus mensen die niet veel 'honger' meer hebben, kunnen enkel de bruidstaart nemen en na een poos nog teruggaan om ook de rest te proeven.
|
|
Liselotte
25-6-2011
|
27-4-2011 14:55:52
Hoi!
Wij hebben geen dessertenbuffet, dus bij ons zal de openingsdans gewoon na het dessert zijn!
Maar wij hebben al een trouwfeest meegemaakt waar er eerst de openingsdans en dan het dessertenbuffet was...
Eerlijk gezegd was dat heel raar... mensen stonden te dansen... hop het straf licht weer aan... terug eten en toen de dj de muziek weer luider zetten was de sfeer weg en gingen veel mensen naar huis.
|
|
Sofie
28-5-2011
|
27-4-2011 15:11:47
Hoi Wij gaan het ook na ons dessertbuffet doen. groetjes, Sofie
|
|
Sara
21-5-2011
|
27-4-2011 16:16:21
Hallo, Ik zou de openingsdans pas na het dessertbuffet doen. Mijn nicht had haar dans ervoor gedaan. Dit heeft de sfeer verpest vond ik. Want al de mensen die op de dansvloer stonden moesten weer gaan zitten voor het dessert. Daarna heeft de dj veel moeite moeten doen om er nog een feest van te maken. Met als gevolg dat veel volk naar huis ging na het dessertbuffet. Wijzelf gaan ook de openingsdans doen na het eetgebeuren zodat iedereen ongestoord kan dansen en hopelijk lang blijft! Veel succes!
|
|
ann
2-7-2011
|
27-4-2011 16:40:47
ik zou ook bang zijn dat het feest daardoor nog moeilijk op gang zal komen...ik zou het zeker na al het eten doen!!er wordt sowieso door de zaal uit al een tijdje gewacht ts hoofdgerecht en dessert..dus wij doen het ook na het dessert!!
|
|
Isabelle
15-10-2011
|
27-4-2011 18:17:17
Onze zaal raadde ons aan het voor het dessertenbuffet te doen. Zij doen dit altijd zo... ken een koppel die daar ook trouwde, en zij zeiden dat het geen probleem was, dat de sfeer er daarna ook wel direct inzat. Ik weet het toch niet zo goed... ben er nog niet uit wat wij zouden doen.
|
|
Peter
14-7-2012
|
27-4-2011 20:05:41
Hey,
wij gaan dit na ons dessertbuffet doen. Wij hebben alleen een maalijd voorzien voor de naaste famillie (nonkels, tantes, broers, zussen) en komen zo al aan meer dan 5O mensen. Na de maaltijd komen de gasten voor het dessertbuffet en avondfeest. Omdat we dan toch wel even handjes zullen moeten schudden kan het eten van de familie zakken en kunnen we na het handjes schudden het dessertbuffet doen en de openingsdans.
|
|
Patrizia
2-6-2012
|
27-4-2011 23:05:23
hoi wij openen het dessertenbuffet met het aansnijden van de taart, dus ik dacht om nog eerst te wachten op de taart. Ondertussen laten we de dj ook afroepen dat hierna het dessertenbuffet geopend word (deze blijft dan ook de hele avond staan, dus hoeven de mensen niet persé allemaal tesamen aan te schuiven) en als we allemaal ons stukje taart gegeten hebben beginnen we aan de dans En mensen die dan tussendoor nog honger hebben kunnen ze zich nog een snack gaan halen... Vind het zo het beste voor ons... hoop ook dat het allemaal goed verloopt
Succes ermee xxx
|
|
ine
3-9-2011
|
28-4-2011 8:59:19
Dank u voor alle reacties, ik denk dat we het ook na dessertenbuffet gaan laten beginnen, maar ik kan nog van mening veranderen, én heb nog tijd tot September he!
Groetjes
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|