TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Emily
26-5-2012
|
28-4-2011 10:46:33
Ik ga bij het stadhuis ook naar binnen wandelen met mijn papa, dus hij geeft me dan eigenlijk ook 'weg'. Als je dus een goeie band hebt met je stiefpapa, waarom niet? Altijd gevoelige kwesties zo'n dingen, maar volg je gevoel. Ik vind persoonlijk niet dat je je verplicht moet voelen dat te doen, al is het wel een mooi gebaar. Je hebt maar 1 mama en 1 papa, dus ja.... Dat zal hij ook wel begrijpen dat je je door je papa laat weggeven en daarmee danst. Maar toch, de oplossing die je in gedachten hebt lijkt me wel passend! Zo is iedereen tevreden en jij ook. Ik dat het 'weggeven' bij het stadhuis op zich ook al een hele eer is. Succes met je beslissing :-)
|
|
Melodie
4-6-2011
|
28-4-2011 10:46:35
Ik vind het eigenlijk wel een goed idee van je! Het is inderdaad wat ingewikkelder als normaal, maar dan krijgen beide dagen wel een heel speciaal tintje.
|
|
ruth
5-8-2011
|
28-4-2011 11:00:11
Om bij mij de jaloezie en moeilijke situaties te vermijden laat ik me weggeven door mijn opa:), dan wel in onze persoonlijke ceremonie:). Ik wist niet eens dat je aan de arm van je vader moest binnengaan in het stadhuis. Ik heb dat precies gemist:)
|
|
ruth
5-8-2011
|
28-4-2011 11:10:32
Mijn opa is trouwens mijn Peter:)
|
|
Babs
13-8-2011
|
28-4-2011 13:08:17
Dag Merel,
Ook aanwezig op dit forum zie ik
Ik vind het wel een tof idee om je stiefpapa "in the picture" te zetten op de burgerlijke trouw. Alvast een mooie dag gewenst in juni en dat 13 augustus een prachtige en zonovergoten dag mag worden hé
|
|
Lieselot
24-9-2011
|
28-4-2011 13:10:30
Ik zit niet met het 'probleem' van gescheiden ouders, maar wij trouwen enkel voor de wet, en mijn papa wilde mij heel graag 'weggeven' (juij!!), dus doen we dat gewoon. Ik rijd ook met mijn papa naar de gemeente...
En ik vind dat niet heel ingewikkeld, eerlijk gezegd, ik vind het heel mooi dat je je stiefpapa niet voorbijloopt!
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|