TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
eline
20-5-2011
|
28-4-2011 20:24:44
ik zou een andere kerk nemen hoor!
tenzij je houdt van foto's met kermisattracties op :) :)
doen waar je je goed bij voelt!
eline x
|
|
Sylvie
8-7-2011
|
28-4-2011 20:41:32
Ik zou ook een andere nemen. Jullie hebben nu nog de tijd hé. Gelukkig dat je dat toch op tijd te weten gekomen bent. Tenzij je natuurlijk echt voor een bepaalde reden (anders dan de dichtste kerk) echt in die kerk wilde trouwen. Dan moet je overwegen wat je het ergst vindt: veranderen van kerk of kermisattracties op de achtergrond.
|
|
petra
9-6-2012
|
28-4-2011 20:45:00
ja ik vond die kerk altijd wel mooi, altijd had ik zoiets van als ik ooit trouw dan is het in die kerk, ben dan ook een beetje traditioneel en had altijd het gedacht om in mijn gemeente in die kerk te trouwen, het is moeilijk , ga er toch even over nadenke, het probleem is ook er is ook een kerkplein voor de kerk, we hadden dan in gedachten om de suite daar te late arriveren en voor de kerk uit te stappen, maar met die kermisatracties gaat het niet want die versperre heel het plein alleen is er een gangetje naar de kerk open gelaten. alvast bedankt met jullie mening xx
|
|
liesbeth
6-8-2011
|
28-4-2011 20:47:16
Feit is dat het wel origineel is met die kermis... :)
|
|
petra
9-6-2012
|
28-4-2011 20:50:34
ja da wel, nadeel is, kermis is gesloten, moest hem nu open zijn, had wel mooie foto's opgeleverd, en een nadeel is ook wat met het volk dat uit de kerk komt, is dan ook wel enorm druk x
|
|
jeff
27-8-2011
|
28-4-2011 20:58:44
Ik zou de kerk ook nemen hoor! En de kermis....als je gaat vragen aan de kermisattrakties om open te doen, dat je er een paar fotos wil nemen, zullen ze dit wel doen. Misschien enkele ticketjes kopen om uit te delen aan de kerk of heet stadhuis aan de kleinsten....
|
|
Patrizia
2-6-2012
|
28-4-2011 21:10:28
Hoiii Ik zat dus in knal dezelfde situatie!! Onze trouwdatum geprikt => 2-6-2012 en enkele weken erna , héél toevallig, op de site van de gemeente aan het rondkijken en wat zie ik .... jaarlijkse kermis gaat door op 2,3,4 juni!!!!!! Oh my God! Mijn hart sloeg een paar keer over denk ik! Maar uiteindelijk hebben we dan besloten om in een andere kerk te trouwen, in de gemeente waar ik ben opgegroeid. Vind het nu wel een goede keuzen. Mooie kerk, GEEN KERMIS, en niet zo ver van mijn ouders (want ik vertrek van bij hun thuis)... dusja...missschien ook een optie voor jou? Alvast véél succes met de voorbereidingen!!
|
|
rafa
6-5-2011
|
28-4-2011 21:29:26
ik zou persoonlijk de kerk houden.. de mis zelf gaat ge geen last hebben van de kermis aangezien het aan de binnenkant van de kerk te doen is.. en de kermis, ja ik vind dat toch wel een tof idee voor fotokes te maken... veel succes
|
|
Inge
17-9-2011
|
28-4-2011 23:27:10
@Petra ken je gevoel,toen wij onze datum prikten wist ik ook niet dat het kermisweekend was
Met gevolg dat onze trouw van de wet een dag vervroegd moest worden want er mag niet getrouwd worden in gemeentenhuis die dag wegens ontvangen van de nieuwe bewoners in harelbeke die dag,dacht dat we het even kregen vooral mijn ventje was eventjes kwaad,dat ze nie moesten denken dat ie al ging verplaatsen enzo
Dus dag wet nu 1dagje vroeger,trouw voor de kerk gaat wel door int kermisweekend maar we zullen geen last hebben van de kraampjes want we trouwen in de kerk aan ons huis er zijn 2kerken in harelbeke dus handig en onze 2kindjes zijn in de sint jozefkerk getrouwd dus wij gaan er ook trouwen :-)
Zou niet meteen een andere kerk zoeken hoor,kan idd mooi zijn om foto's mee te verwerken,zij dit ook al lachende tegen onze fotograaf van daar foto's te nemen en hij zegt dat dit idd soms gebeurt
groetjes
|
|
Brenda
10-9-2011
|
29-4-2011 0:46:07
Is de trouw een weekje opschuiven geen optie ? Als je die kerk zo graag wil...
Is nog meer dan een jaar dus ik veronderstel dat de zaal en zo nog wel ok zal zijn ?
|
|
petra
9-6-2012
|
29-4-2011 5:53:23
ja dat is het probleem, de zaal dat wij graag wilden was dit weekend nog maar vrij en anders is het september, vonden we zelf te laat. ik ga er nog eens serieus over praten met men toekomstig ventje en hopelijk geraken we er uit en voelen we er ons goed bij . alvast bedankt voor de reacties groetjes xx
|
|
lilacx
17-9-2011
|
29-4-2011 8:16:34
Goh, ik zou dat niet zo erg vinden. Het heeft toch ook zijn charmes hé. Bij ons is het elke zaterdag markt, dus wij kunnen niet anders dan tussen de bloemen en gebraden kippen te trouwen.
|
|
Liselotte
25-6-2011
|
29-4-2011 9:05:12
Hoi!
Ik zou mij dat niet teveel aantrekken!
Misschien kan je een deal sluiten met een kermiskraam... bv de rups...
Geef die mensen wat extra geld naast het normale bedrag dat je moet betalen en die openen misschien we hun attractie!
Dat is heel origineel, iedereen zit eens graag op de rups (jong en oud) én het gaat superleuke foto's geven :)
|
|
Elke
9-7-2011
|
30-4-2011 17:47:53
Ik zou de kerk houden... de kans is groot dat het niet erg druk zal zijn aangezien kermissen 's ochtends vaak gesloten zijn...
Succes ermee
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|