Terug naar overzicht
hey ik heb voor 280 euro mijn balonnen aan de kerk geleverd. 50 balonnen om te laten vliegen, 2grote staanders voor aan de kerk en mee te nemen naar de feestzaal. Ja ok het is wel wat geld, maar ik zie mijn eigen nog niet zelf staan blazen 's morgens of de avond ervoor. en hoe geraken die dan naar de kerk? Nu hoef ik mij daar niks van aan te trekken. wat ik wel doe dat is zo nog wat balonnen aan ons hekken hangen, maar dat zijn er nie zo heel veel dus da kan ik gemakkelijk 2 dagen ervoor en dan leg ik die in een frisse ruimte in huis. alles hangt ervan af hoeveel tijd je zelf hebt, en of je al dan niet hulp hebt. ik ben van een andere regio dus kan u nie echt helpen met een winkeltip. alleen guntro's partyshop ken ik, al veel goed over gehoord. ze hebben een website. groetjes en succes ermee
Hallo, wij laten onze ballonnen ook doen, wanneer je helium gebruikt moet je opletten dat de ballonnen niet gaan hangen. Heb dit vorig jaar gezien op een huwelijk, zij hadden hun ballonnen een dag op voorhand zelf opgeblazen met helium en op de dag zelf waren ze allemaal gaan hangen, zeer jammer. Wanneer je dit laat doen kunnen de ballonnen behandeld worden waardoor ze langer zullen blijven (soms zelfs meer dan een week of 2). Wij laten onze ballonnen doen door iemand uit Turnhout, misschien niet echt in de buurt maar als het bedrag groot genoeg is kunnen ze ook leveren (bij ons niet het geval dus we gaan ze de avond voordien ophalen). Veel succes
Wij hebben voor dezelfde keuze gestaan... aangezien het in een speciaalzaak toch redelijk prijzig is, hadden we ervoor gekozen om ballonen zelf te vullen. Dit door mijn broer en zus op de grote dag. Mijn tante vond dit echt niet kunnen... het is immers nog heel wat werk en allemaal bijkomende stress die ochtend... we hebben dus alles uit mogen besteden op haar kosten (superlief hé)... en eerlijk gezegd geeft me dit een zalig gevoel! Te weten dat alles op tijd klaar staat en dat wij ons hier geen zorgen over moeten maken of hier andere menen mee moeten lastigvallen. Gisteren alles definitief gaan regelen en wij hebben het volgende bestelt: - 30 ballonnen om op te laten na de viering - 26 ballontrosjes voor in de weg naar de feestlocatie (deze weg is privé) - 2 ballonnenboompjes voor de ingang - 2 ballonnen met de ringen voor de bruidkindjes (ballon in een ballon) Wat de prijs van dit alles is, weet ik totaal niet. Wat ik wel weet is dat het je een gerust gevoel geeft om alles uit te besteden... en geen zorgen voor eventuele hangende ballonnen en niemand moeten lastigvallen. Succes ermee... PS: misschien kan je je zorg ook eens bespreken met je familie en heb je ook zo'n schat van een tante zoals de mijne
Inderdaad oppassen voor leeglopende ballonnen, zeker bij helium. Om goed te zijn mag je ze maar enkele uren op voorhand blazen.Ballonwinkels spuiten product in iedere ballon zodat ze minder poreus worden, en hierdoor minder snel leeglopen. En je kunt ze maar ter plaatse opblazen, tenzij je met een grote camionnet rijdt. Dus moet de zaal ook vroeg toegankelijk zijn. Groetjes Imagine Music
Merciekes voor de reacties.. Ik twijfel nog steeds. Tijd zal wel raad brengen :D XxX
in het Gentse is er BC limo, zij verzorgen in de eerste plaats limousines en oldtimers, maar leveren ook ballons