Terug naar overzicht
Wij hebben de onze vorig weekend gekocht en moeten er ongeveer 1 maand op wachten. Groetjes
Hoi, ik ben naar 3 juweliers geweest en die zeiden allemaal zeker een maand van te voren bestellen. UIteindelijk zaterdag gaan bestellen en we mogen ze volgende week al gaan halen :-) Wij hebben gekozen voor stalen trouwringen en voor alle 2 & graveren betalen wij 250€. Groetjes
de onze komen van bij FDO en wij hebben ze vorige maand besteld en mogen ze gaan ophalen begin juli. Het duurt een beetje langer, maar zit er niet mee in, want zou er anders niet kunnen afblijven :)wij zijn content van de prijs, voor 2 witgouden ringen, die van mij met 7 briljanten in zijn we iets van een 850euro kwijt...groetjes
Wij hebben titanium ringen en betaalden een goede 500 euro voor de twee, van het merk Auro Design
FDO, 2 witgouden ringen, 8 briljanten in de mijne, zijne mat afgewerkt. Beginprijs -+ 1080€. Uiteindelijk met beurskorting 920€ betaald.
Wij hebben 2 gouden ringen, de zijne een "normale", de mijne eentje met elf diamanten. We hebben 650 betaald en moesten maar een weekje wachten!Uit de jodenbuurt van Antwerpen, bij Riki Diamonds :)
Wij hebben in Leuven bij een juwelier stalen ringen gekocht: 180euro voor ringen, 1 briljantje in de mijne en graveren samen :)
Wij hebben onze ringen een 3tal maand geleden besteld en ze waren eigenlijk 3 weken geleden klaar...Alleen was die van mijn vriend iets te groot, dus opnieuw moeten doen...We wachten nu tot hij klaar is. Ik zou dus toch zeker een 2 à 3-tal maanden rekenen...Je weet maar nooit ;-)
hey wij hebben onze ringen gisteren mogen ophalen.we hebben die drie weken geleden besteld. ze zijn van ines b.ik weet niet of er veel korting is in de solden op ringen,maar je kan best wachten tot de solden en dan eens gaan kijken toch?als je nog tijd hebt natuurlijk he :-) veel plezier met de zoektocht!!
Wij hadden ook stalen ringen en hebben er maar een weekje op moeten wachten! :p