Terug naar overzicht
Dag Monica, net als jij was ik een tijdje geleden op zoek naar een paar schoenen van Luca Renzi. Bij gebrek aan verkooppunten ben ik dan ook, zoals zovelen, naar Zandhoven gereden. Bij Van Loock heb ze
Bestel ze toch gewoon via Internet! In de meeste gevallen kun je ze ook nog terug sturen mocht het toch niet zijn wat je ervan verwacht had. Zalando of Brandos. Weet niet of ze dat merk hier hebben maar altijd moeite om eens te kijken.
Ik ben vorig weekend ook naar Van Loock gegaan hiervoor. Vriendelijke en snelle bediening als je ziet hoeveel volk er aanwezig was. (Toen we binnenkwamen waren ze met de nummers aan 19, wij hadden nr 43 maar hebben geen half uur moeten wachten) Als je ze via internet besteld zou ik een schoenmaat meer nemen dan wat je gewoonlijk hebt voor sandalen. Ik heb normaal altijd maat 35 maar heb bij de schoenen van Luca Renzi maat 36 moeten nemen.
Lies en Birgit, ik heb de site van Van Loock eens bekeken en van bij ons uit is het +- 1 uur rijden, dus dat valt nog mee. @ A. Bij de site Brandos hebben ze ook héél wat keuze en het is interessant dat het geen extra kosten van verzending en retour zijn. Dus nu even met mijn ventje bespreken als hij zin heeft om mee te gaan ofwel mijn mama en zus...
Mijn schoenen van Luca Renzi kwamen van Van Moerhaut (of zoiets) in Dendermonde.
Merci Véronique ( ik heb gekeken dat is 1u en 40min.)