Nu Online
Momenteel zijn er 416 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

DUS hoe kan ik hem ten huwelijk vragen?

4-5-2011 12:38:10
Na bericht van dat ik al zolang wacht, heb ik besloten hem zelf te vragen.
Want ik verlang het nu het meest naar en zou graag volgend jaar willen trouwen.
Alleen is het dan haalbaar als ik het in de zomer vraag, zo dat we in de zomer van 2012 kunnen trouwen.
En ik zou graag wat ideetjes willen opdoen door jullie meningen en ervaring.

Ik had gedacht om op onze vakantie in de week van 10 juli te vragen of zou ik best wat vroeger vragen?
De manier waarop weet ik nog niet zo goed.

Dus laat mijn pc tilt slaan van de tips!

Sarah
17-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1011

kathleen
19-5-2012
 Meld misbruik4-5-2011 12:50:01

hallo sarah
ik zou als ik jou was hem ten huwelijk vragen op jullie vakantie, dat is altijd romantischer want mijn vriend heeft mij ook op vakantie ten huwelijk gevraagd.
je kan hem ten huwelijk vragen als jullie romantisch aan het eten zijn of op een mooie plek op vakantie, ik weet niet waar jullie op vakantie gaan dus.
wat je wel ook kan doen is bijvoorbeeld een taart laten maken als hij dat graag eet en daar laat je opzetten: wil je met mij trouwen?
ik vind het een beetje moeilijk om een man ten huwelijk te vragen omdat mannen al niet van bloemen en zo houden en als je een vrouw ten huwelijk vraagt kan je dat er altijd bij gebruiken.
veel succes!
groetjes kathleen

ilse
7-8-2010
 Meld misbruik4-5-2011 12:50:12

Hey,
Groot gelijk dat je zelf initiatief neemt, als ge op de mannen moet blijven wachten... Heb er bij de mijne ook een beetje achter moeten zitten
Een jaar op voorhand is tijd genoeg wat mij betreft, wij hebben onze trouw op 5,5 maand geregeld. Hangt er natuurlijk wel van af wat voor soort feest je zelf wil en de locatie want sommige feestzalen zijn nogal lang op voorhand al bezet.
Ik zou er persoonlijk niet teveel tralala van maken, gewoon ontbijt op bed of zoiets (of een romantische strandwandeling bij zonsondergang als je naar een zonnige bestemming trekt)?
Ik zou het tijdens de vakantie vragen, tenzij je écht niet langer kan wachten
groetjes en veel succes,
ilse

lilacx
17-9-2011
 Meld misbruik4-5-2011 12:53:30

Hallo,

Ik heb uw andere topic ook gelezen en als hij inderdaad zegt "waarom moet de man dat altijd vragen" dan zou ik ook de vraag stellen.

Misschien is het een leuk idee om jullie dochterke erbij te betrekken. Stel uw vriend zijn familienaam is De Man om het eenvoudig te maken. Dan kan je misschien een t-shirt laten maken waarop vooraan staat "Papa, moet je nu eens wat weten: mama wil net als ik ook De Man heten" en dan aan de achterzijde "Wil je met haar trouwen?" en dan eventueel haar een halsband/armband/ring ofzo laten afgeven of ook aan die t-shirt bevestigen.

Sarah
17-12-2011
 Meld misbruik4-5-2011 12:53:47

Mss kun je een fotoboekje maken met jullie mooie momenten en op de laatste pagina 'wil je met mij trouwen'? Heb dit hier ergens op het forum gelezen en vond het wel een leuk idee.

Ki
13-5-2011
 Meld misbruik4-5-2011 13:09:26

naar het idee om Sarah kan je ook boekje met 101 redenen waarom ik van je hou
en ofwel op het einde de vraag met "wil je met mij trouwen"
of zet je als 101ste reden: "omdat je met mij wil trouwen" of "omdat je hopelijk ja zegt op mijn aanzoek" of zoiets...

Sylvie
8-7-2011
 Meld misbruik4-5-2011 14:30:11

Tips hoe je het kan vragen, dat vind ik moeilijk, maar ik vind het wel een goed idee om dat tijdens jullie vakantie te doen.
Wij hadden 6,5 maanden en we hebben heel snel een zaal gevonden. In de zomer is het een groot verschil als je op vrijdag wil trouwen of op zaterdag. Op vrijdag vind je nog veel zalen, op zaterdag zijn die veel vlugger ingenomen.

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik4-5-2011 18:21:34

Heyhey,

Super idee om hem zelf ten huwelijk te vragen! ;-)

Op vakantie zal inderdaad het meest romantische zijn maar eerlijk gezegd zou ik niet zolang meer wachten...

Wij hebben vorig jaar in oktober onze feestzaal vastgelegd voor volgend jaar in september en toen waren er al wat zaterdagen volzet... Indien je dus een trouwfeest wil in een traditionele feestzaal, moet je er op tijd bijzijn! Ik lees hier immers op het forum dat de zaterdagen volgende zomer al goed aan het opvullen zijn :-).

Groetjes en veel succes! ;-)

Evelien.

Yves

Meld misbruik4-5-2011 23:05:29

Beste Sarah,

Misschien moet je eens een verleidelijke boudoirshoot overwegen?
Mooie foto's in een albumpje en ergens achteraan dé vraag: Wil je met mij trouwen?

Ik meen dat het een serieuze verrassing zal zijn die gesmaakt zal worden
en waar volmondig "ja' op zal geantwoord worden.

Indien je wenst kan ik je daarbij helpen.
www.huwelijksfotograaf.nu

vriendelijke groeten,
Yves

lizzy
20-5-2011
 Meld misbruik6-5-2011 9:45:39

Hoi Sarah,

Weet je het heel zeker?! Ik bedoel doe je dit om juiste reden en niet alleen omdat je zo gezegd ongeduldig bent? Ik kan me het verlangen heel goed voorstellen wat dit heb ik zelf ook gehad en ook over na gedacht om hem zelf te vragen. Maar ben echt heel blij dat ik dit niet gedaan heb, omdat ik toch van het traditionele ben. Als het om ongeduldigheid is zijn er ook manieren om bijv hints te geven en te sturen naar een aanzoek.
Begrijp me niet verkeerd want als dit gewoon in jouw hart ligt en niks met ongeduld te maken heeft moet je er zeker te weten voor gaan! Maar wou gewoon even mijn ervaring delen! Succes!

Groetjes Lizzy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...