Terug naar overzicht
Bij mijn verloofde hielp het dat hij zag hoe het eruit zag zien dus hebben we samen gezocht naar voorbeelden op youtube en toen heb ik hem meegesleurd naar een videograaf. Toen hij zijn voorbeelden zag toen was hij wel verkocht ze! Allé hij vindt het nog steeds geen must, maar hij vindt het wel héél mooi en leuk voor achteraf!
Ik denk wel dat de keuze beperkter zal worden als ik zie dat je al op 20 juli van dit jaar trouwt.....en van een goeie videograaf zal je enkel de eerste 5 minuten last hebben...voor de rest mag die niet te veel in beeld lopen
Hey Evelyne, Is inderdaad zo wat je tante zegt, ze blijven daar in leven en voor de kinderen later ook prachtig om te zien, en voor je eigen. Ik heb hier hetzelfde voor gehad met mijn verloofde, maar uiteindelijk wilde hij wel eens afspreken met een cameraman, en die heeft hem echt gerust gesteld dat je die dag er geen oog voor hebt en het is zo als Esther zegt je gaat hem niet in de gaten hebben hij gaat je zekers niet opvallen die blijft niet voor jou beeld staan, mijn vriend is in elk geval overtuigd geraakt dus het proberen waard... Wij hebben kurt vermylen een leuke man en zeker zeer gunstig van prijs. je vind hem via facebook of via google.. Succes
Hoi, wij hebben er helemaal niet over moeten nadenken! We vonden het allebei een super idee om er een videograaf bij te halen, ook omdat die dag zoooo snel voorbij is! En het is toch fijn om die dvd nog eens uit te halen en die op je gemakje te kunnen bekijken. Ik vond het persoonlijk al tof omdat ik veel familie uit het buitenland verwacht, die ik al héél weinig zie (1keer per jaar, nu al 2jaar geleden ) en die ik elke dag wel mis...en door dat filmpje heb je ze weer even kortbij u .... dusja...hoop dat je je vriend kan overtuigen groetjes xxx
Evelyne, Je spreekt gewoon best eens af met een aantal videografen, het zal je al snel duidelijk worden welke goed werk leveren, niet in de weg lopen en vooral registreren wat er gebeurt (en niet van alles beginnen regisseren). Mijn ervaring is dat de eerste minuten de camera nog opgemerkt wordt, maar dat iedereen de rest van de dag zo bezig is met het huwelijk dat ze de cameraman niet opmerken. Bekijk gerust www.huwelijksvideos.be en contacteer me indien je vragen hebt. Met vriendelijke groeten, Pascal