TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Rebecca
26-5-2012
|
11-5-2011 14:23:07
Chrisje, kop op! Eén ding per keer aanpakken en volhouden! Succes
|
|
vanessa
2-7-2011
|
11-5-2011 14:47:57
Rustig blijven! Alles komt wel in orde!
Misschien eens bellen voor de uitnodigingen en er een beetje druk achter zetten.
Voor bedankjes kan je misschien eens kijken op www.bedankjes.nl (mijn bedankjes waren op een week geleverd en zeer goed in orde)
en dan rustig elke week 1 of 2 zaken afhandelen en dan kom je er wel.
|
|
cindy
17-9-2011
|
11-5-2011 15:05:46
wij hebben ze ook via bruidsparadijs en hebben er een tijdje geleden wat druk opgezet om ze klaar te krijgen, ik heb ze gisteren al verstuurd!
De dame aan de telefoon zei "oh 17 september... dan heb je nog tijd genoeg"
ik heb haar uitgelegd dat ik ze eerder besteld heb niet om te wachten tot het laatste moment maar om ze eerder te hebben en dat ik verwacht dat ze zich aan de normale levertijd houden...
2 weken later lagen de uitnodigingen klaar...
|
|
Sofie
30-4-2011
|
11-5-2011 16:54:04
bij het bruidshuis moet je achter alles aan zitten, dus inderdaad zet druk op de ketel, en laat je vooral niet afschepen!
succes
|
|
Claudia
12-8-2011
|
11-5-2011 17:44:37
Hey Chrisje, Echt doorzetten met de uitnodigingen hé! Wij hadden ze vanuit Nederland binnen de twee weken dus zij moeten ook maar over de brug komen hé! Moet je nog op zoek gaan naar een kapster en visagiste? Ik heb Hani Fé geboekt. Waar wij onze ballonnen bestellen hebben ze ook helium te koop. Dit is bij Balloonies in Grobbendonk en de site www.bedankjes.nl is inderdaad leuk voor de bedankjes!
|
|
jeff
27-8-2011
|
11-5-2011 21:29:25
Hebben getwijfeld daar te bestellen, maar ons bezoek tijdens de openderu dagen is er tegengevallen zo n iet besteld. Uiteindelijk bij drukkerij Bolton geweest in Aalst, besteld op dinsdag en vrijdag afgehaald. Verleden week dinsdag terug gegaan om 15 bij te drukken, want we hadden er tekort...dinsdag besteld, ze hebben dezelfde dag nog de kaarten en omslagen besteld en op donderdag heb ik de gedrukte kaarten gaan ophalen. Prima Service
|
|
kim
7-7-2012
|
13-5-2011 19:55:54
Eventjes bellen naar Bruidsparadijs en druk zetten ... Komt wel goed!
Voor de andere zaken: stap voor stap ! En dan lukt het wel!
Succes
|
|
chrisje
5-8-2011
|
15-5-2011 17:01:22
Hallo iedereen,
Heb gisteren na enkele telefoontjes en mailtjes die echt niet zo beleefd meer waren, EINDELIJK een mailtje ontvangen met het antwoord van, dat ik ze mag ophalen want ze zijn klaar, hou mijn hart alvast maar alleez ze zijn KLAAR!!!
Dus dinsdag mijn eerste werk is naar Merksem rijden en ze gaan ophalen, enveloppe schrijven en na het werk direct actie ondernemen en ze de deur uit doen ze..
Laat jullie het resultaat zeker hier weten, alvast bedankt allemaal..
Grtjs Chrisje
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|