Nu Online
Momenteel zijn er 243 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodigingen via bruidsparadijs

11-5-2011 13:47:25
Hallo hier,

Met nog een 85 dagen op de teller begin ik enorm te stressen, vooral door het feit dat onze uitnodigingen al 10weken geleden besteld zijn, en nog steeds niet klaar zijn, ben bang dat we ze niet gaan rond krijgen we hebben een 240 man uit te nodigen.Ik krijg er gewoon een maag ontsteking van het is steeds in de loop van de week, jullie zijn nu aan de beurt, dit kan toch niet zo maar vind ik.
Ik heb zo geen zin en moed om de rest te doen, ben nog op zoek naar zaalversiering, naar helium te huren ergens niet al te ver van huis, proef make-up, proefkapsel, bedankjes...
Dit is echt stressen zo ze, das niet meer genieten, kom er gewoon van bij dus mijn kleed gaat ook een ramp worden, misschien is het dan daar tegen weer te klein, ppffffffff

chrisje
5-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 945

Rebecca
26-5-2012
 Meld misbruik11-5-2011 14:23:07

Chrisje, kop op! Eén ding per keer aanpakken en volhouden! Succes

vanessa
2-7-2011
 Meld misbruik11-5-2011 14:47:57

Rustig blijven! Alles komt wel in orde!
Misschien eens bellen voor de uitnodigingen en er een beetje druk achter zetten.
Voor bedankjes kan je misschien eens kijken op www.bedankjes.nl (mijn bedankjes waren op een week geleverd en zeer goed in orde)
en dan rustig elke week 1 of 2 zaken afhandelen en dan kom je er wel.

cindy
17-9-2011
 Meld misbruik11-5-2011 15:05:46

wij hebben ze ook via bruidsparadijs en hebben er een tijdje geleden wat druk opgezet om ze klaar te krijgen, ik heb ze gisteren al verstuurd!

De dame aan de telefoon zei "oh 17 september... dan heb je nog tijd genoeg"

ik heb haar uitgelegd dat ik ze eerder besteld heb niet om te wachten tot het laatste moment maar om ze eerder te hebben en dat ik verwacht dat ze zich aan de normale levertijd houden...
2 weken later lagen de uitnodigingen klaar...

Sofie
30-4-2011
 Meld misbruik11-5-2011 16:54:04

bij het bruidshuis moet je achter alles aan zitten, dus inderdaad zet druk op de ketel, en laat je vooral niet afschepen!

succes

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik11-5-2011 17:44:37

Hey Chrisje,

Echt doorzetten met de uitnodigingen hé! Wij hadden ze vanuit Nederland binnen de twee weken dus zij moeten ook maar over de brug komen hé!
Moet je nog op zoek gaan naar een kapster en visagiste? Ik heb Hani Fé geboekt.
Waar wij onze ballonnen bestellen hebben ze ook helium te koop. Dit is bij Balloonies in Grobbendonk en de site www.bedankjes.nl is inderdaad leuk voor de bedankjes!

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik11-5-2011 21:29:25

Hebben getwijfeld daar te bestellen, maar ons bezoek tijdens de openderu dagen is er tegengevallen zo n iet besteld.
Uiteindelijk bij drukkerij Bolton geweest in Aalst, besteld op dinsdag en vrijdag afgehaald.
Verleden week dinsdag terug gegaan om 15 bij te drukken, want we hadden er tekort...dinsdag besteld, ze hebben dezelfde dag nog de kaarten en omslagen besteld en op donderdag heb ik de gedrukte kaarten gaan ophalen.
Prima Service

kim
7-7-2012
 Meld misbruik13-5-2011 19:55:54

Eventjes bellen naar Bruidsparadijs en druk zetten ... Komt wel goed!

Voor de andere zaken: stap voor stap ! En dan lukt het wel!
Succes

chrisje
5-8-2011
 Meld misbruik15-5-2011 17:01:22

Hallo iedereen,

Heb gisteren na enkele telefoontjes en mailtjes die echt niet zo beleefd meer waren, EINDELIJK een mailtje ontvangen met het antwoord van, dat ik ze mag ophalen want ze zijn klaar, hou mijn hart alvast maar alleez ze zijn KLAAR!!!
Dus dinsdag mijn eerste werk is naar Merksem rijden en ze gaan ophalen, enveloppe schrijven en na het werk direct actie ondernemen en ze de deur uit doen ze..
Laat jullie het resultaat zeker hier weten, alvast bedankt allemaal..

Grtjs Chrisje

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info