Terug naar overzicht
Wij hebben pas een vrijgezellen in Antwerpen gedaan. Moorddiner in De Groote Witte Arend (organisatie met trendy Events), daarna enkele cafeetjes (weet niet juist dewelke, ook niet echt gekend voor mij). Afsluiter was niet in antwerpen centrum, maar eventjes met de auto rijden: Copacabana in Kontich. Echt een super tof idee, lekker dansen geblazen!!!
Karaoke is mss ook tof om te doen? Op de grote markt zijn er een paar, waarvan de bekenste de Bonaparte is. Moest ik het in het stad doen ik zou gewoon zien waar de avond ons brengt :). Is zoveel te doen en te beleven, is moeilijk om er direct zo een paar op te noemen.
Wij zijn gaan eten int Fondueke Daarna even naar de Vuile Was voor ne coctail, dan in Bonaparte belandt en als afsluiter Veurleste (naast kathedraal)
een tip voor de liefhebbers van alternatieve + Stubru muziek in antwerpen is "den aalmoezenier". Ze geven daar een aantal keer in de maand op zaterdag pop en rock fuiven (lees: gitaarmuziek en beetje new wave en zelfs metal....) Heb er vroeger zelf ettelijke uurtjes versleten. Ben er wel al meer dan een jaar niet meer geweest dus weet niet of het nog zo goed draait als vroeger. groetjes
Om uit te gaan: Noxx (is wel buiten het centrum, aan de Noorderlaan richting Metropolis), opt zuid is er café local, toffe sfeer, dan heb je nog aan 't Eilandje de 'Pure' (was vroeger Industria). Dat zijn zowat de echte discotheken. Als je iets wil gaan drinken met toffe sfeer: Vuile Was voor goeie cocktails, Strantwerpen (is aan 't Eilandje ook), De Muze (is rustiger maar met live muziek, wel stemmig) aan de Melkmarkt, .....Bonaparte is voor karaoke :-)
Hey! Jullie kunnen met zen alle mss eerst gaan eten (op google even restaurantjes zoeken daar, zijn er zoooveel!) En dan mss afzakken naar Strantwerpen of Bocadero.. Deze zijn beide een soort strand met leuke lounge zeteltjes, waar je gezellig kan vertroeven met een drankje of een hapje. Muziek staat net niet te hard zodat je leuke gesprekken kan voeren ;-) Groetjes