Terug naar overzicht
Hallo Marjannie, ik ben onlangs bij Jagre binnen gesprongen voor een kleedje voor oudejaarsavond tijdens mijn huwelijksreis.Ze hebben wel toffe jurkjes enzovoort. Zeer vriendelijk, niets is teveel .Heb er niets gevonden , maar goede service. Ben er wel niet voor een trouwjurk gaan zien, wegens dat ze op dat gebied niet zo veel naar mijn smaak hadden. Trouwens jij kan perfect wachten op de nieuwe collectie die oktober uitkomt. NB Ik vind alleen de pashokjes wat klein, voor met een jurk..Maar dat is maar bijzaak
Ik kan wachten maar mij maakt het niet uit of het een collectie van nu is of eentje van volgend jaar :-) heb twee mooie kleedjes gezien, die ik zeker wel eens wil passen, dus we zullen zien. groetjes.
Ik vond jagré een super winkel!!! Ik heb er niets dan lof over... Dit was mijn jurk (heeft eigenlijk nooit op de website gestaan van Jagré en dat vond ik wel fijn ;) ) http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1015017699233694... Zeker de moeite om te gaan kijken dus!
Veel plezier met het passen! Je mag eens een prinses zijn! Hopelijk vind je snel je keuze, maar je hebt nog tijd hé!Zal uitwijzen of je er een rappe kiezer bent of niet - bij mij was het geklonken in 30 min
hoi ik heb ook bij jagré gaan passen en in de boekjes enzo vind ik miss kelly mijn fevorieten jurken! maar heb nu bij chrandels fashion in maastricht men kleed gekocht geen merken maar maken alles na en veeeel goedkoper
hey, mocht je niets vinden... ik heb mijn droomjurk gevonden in de honeymoonshop in rotterdam. ik ben in antwerpen in meerdere zaken geweest maar dat was net niet dat voor mij :) veel succes