TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
karen
31-5-2011
|
12-5-2011 17:55:52
Prachtig kleed!!!!
Je kan hier perfect bandjes laten aanzetten! Geen probleem. Dat kan het trouwens net iets extra geven. Ik vind dat persoonlijk ook mooier dan strapless. Jonger ook.
|
|
Anika
9-4-2011
|
12-5-2011 17:59:29
Ik begrijp volledig je gevoel. Ik had voor ik ging passen mezelf al voorgenomen dat ik 'iets' moest hebben dat mijn schouders brak. Ik heb ook brede schouders en met een strapless jurk accentueert dit vaak nog harder. Ik had het geluk dat ik op een jurk verliefd werd waar de bandjes bij waren (maar het wordt eigenlijk gedragen zonder de bandjes) http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1015017699276694...
wat ook al wel veel doet is dat je lange haren hebt, deze vallen dan ook over je schouders waardoor deze ook nog eens gebroken worden....
|
|
Leen
5-11-2011
|
12-5-2011 18:19:26
Hoi Elsie, Supermooie jurk!! Ik heb ook een Ian Stuart (Philomena) maar deze heeft mouwtjes. Als jij je beter voelt met bandjes, zou ik ze er zeker aan laten zetten. Anders ga je je misschien niet op je gemak voelen of de hele tijd je jurk omhoog trekken of zo... Je gaat er hoe dan ook geweldig uit zien! Is jouw jurk ook lichtblauw zoals op de foto? Want dat vind ik echt wel heel speciaal! Groetjes, Leen
|
|
sharon
6-8-2011
|
12-5-2011 18:25:32
je kan er ook bandjes laten aanzetten met zo drukknopje, dat zie je niet en dan kan je de bandjes eraf laten of eraan dan kies je het zelf afhankelijk van je gevoel....
Werd bij één van de jurken die ik heb aangehad ook voorgesteld omdat ik bustier zo bloot vond. Dan heb je tenminste de mogelijkheid om met bandjes te dragen als je het jasje uitdoet.
|
|
Elsie
28-10-2011
|
12-5-2011 19:08:19
@Anika: Spijtig genoeg komt mijn haar juist tot aan mijn kin, en vrees dat ik tegen oktober geen groeispurt meer krijg Reden temeer dus om de afstand van mijn haar tot aan mijn jurk iets minder ver (en bloot) te maken! Jouw kleed is trouwens heel mooi, vind het heel elegant!
@Leen: Ian Stuart is geweldig! Het kleed is idd zoals je het ziet op de foto, in hetzelfde kleur. Het is tussen lichtblauw en lichtzilvergrijs. Ik ben heel bleek van vel en vond die kleur heel mooi daarbij. Wit flatteerde me helemaal niet!
@Sharon: Hadden ze me idd zo voorgesteld, om afneembare bandjes te nemen. Voor mij is het enkel voor het uitzicht, want als de maat goed is dan blijft de jurk wel goed op zijn plaats zitten.
|
|
Elsie
28-10-2011
|
12-5-2011 19:09:11
@Karen: dank je wel!
|
|
Ellen
9-7-2011
|
12-5-2011 20:35:39
Hey
Ik heb ook brede schouders, maar ik was zo verliefd op mijn jurk dat het toch zonder bandjes zal zijn. Bij mijn jurk is echt niet mooi met bandjes. Bovendien vond die winkeljuffrouw (aan wie ik dus vroeg om er bandjes aan te zetten) dat het mooi is om bredere schouders te hebben. Ze vond dat net mooi en zou het dus zeker niet verstoppen...
Je kan bandjes zetten aan die jurk, maar je kan ze een paar keer aandoen om te zien of je niet kan wennen aan de idee 'zonder bandjes'.
Succes!
|
|
Sara
20-8-2011
|
12-5-2011 20:41:39
Ik zou hem strapless dragen!!! Mijn jurk is ook met bustier en ik vond hem in het begin ook te bloot, maar als je een mooie halsketting erop draagt is het ineens veel minder bloot ;-) Ik denk ook als je er bandjes gaat opzetten dat het ineens een totaal andere jurk gaat zijn. Maar uiteraard het is jouw jurk, dus jij moet doen waar jij je goed bij voelt! Succes ermee. Grtjs Sara
|
|
Emmy
13-8-2011
|
12-5-2011 20:42:21
Dag Elsie, Wat een supermooi kleed !!!! Elsie ik snap je volkomen, met het "bloot" gevoel.Ik heb juist hetzelfde. Langs de ene kant vind ik het supersexy, een bustiermodel en langs de andere kant voel ik me te naakt, is het stuk tussen hals en bovenkant bustier te veel, te groot, moet dit onderbroken worden door iets. Vandaar ook al dat ik zeker geen opsteekkapsel wilde en bv voor extensions ga waardoor mn haar echt op mn decolletée gaat vallen. Daarbij ga ik aan mijn jurk een halter laten maken met tule. Ik zie dat in de onderkant van je kleed ook tule is met bloemetjes. Misschien is het een idee om van die tule een halter te lijken maken ( zo langs de hals he). Is trouwens heel makkelijk vast te maken aan je jurk. En waarom dan bv niet 1 bloemetje vastmaken op die halter zodat dit terugkomt van de onderkant, zo lijkt het een geheel he. Is misschien iets specialer dan gewoon 2 bandjes en an kan je nog voor een half opgestoken kapsel gaan, want dan zie je die halslijn nog !! Laat je ons weten hoe e het gaat doen? Ikzelf ben dan nog aan het twijfelen van wel of niet een kettingkje erbij te doen, maar dek dat dit te gaat worden dan ... Nog veel succes met je prachtig kleedje
|
|
ine
3-9-2011
|
13-5-2011 9:25:06
Hoi,
Ik heb ook een strapless kleed maar laat er met drukknopen een halter aanzetten, vind ik persoonlijk mooier dan bandjes, zeker als je bredere schouders hebt, én het camoufleert de 'vetkwabbeltjes ter hoogte van de oksel'
Ik zorg ook voor een mooie 'vullende' ketting zodat het toch niet te bloot lijkt vanboven.
Het is een heel mooi kleed dat je gekozen hebt!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|