Terug naar overzicht
Hey Laura , in de eerste plaats genieten !Vooral open staan voor suggesties van de verkoopster. Soms zijn de jurken waarvan je denkt jakkes - de jurk.Elke keer als je een jurk past onthouden wat je er mooi en niet aan mooi vindt.bv halslijn, kleur ; de stof, de breedte van de rok etc etc. En zo tot de ideale jurk te komen.Ik zou je ook niet laten overhaasten, je hebt nog tijd genoeg en de nieuwe collectie komt uit in september /oktober dus alternatieven genoeg.Zeker je budget zeggen dat ze niet een jurk komen die duurder is dan verwacht. veel plezier!
Ook misschien niet teveel mensen meenemen. Ik had eerst mijn ma en zus bij. De keer erop toen ik echt ging beslissen (ik ben een beetje een twijfelaar) had ik mijn ma, mijn schoonma en mijn schoonzus bij. Allemaal verschillende mensen met verschillende meningen. Niet simpel om dan de juiste keuze te maken, maar gewoon je gevoel volgen! Groetjes, Claudia
vooral geloven dat dat 'wow' moment waar iedereen van spreekt écht bestaat en niet wanhopen als je dat niet meteen die eerste dag hebt.
Nog een tipje: In nederland zijn alle jurken duurder als in België (mijn twee zussen zijn beide eerst in Nederland gaan kijken en daarna in België, dezelfde jurk was in belgie tot (soms wel) 40% goedkoper). Kijk en vergelijk! Ik had voor het uitzoeken enkel mijn mama meegenomen (mama en papa betalen mijn kleed), papa is bij de eerste pas meegeweest, mama bij de tweede pas afgelopen week en samen (mama, papa & ik) gaan we het ophalen op 25 mei en dan trakteer ik hun.
Ik moet zeggen ik heb ook mijn jurk gekozen bij Koonings en daar was de prijs toch hetzelfde in Belgie als in NL. De service is daar heel goed, je zal je echt een prinses voelen! Kijk op voorhand een keertje op de site, maar pas ook zeker jurken waarvan je nooit gedacht had dat ze je zouden staan, wie weet... Ik heb voor mijn allereerste pasbeurt echt gewoon gezegd 'kijk dat en dat wil ik niet, maar voor de rest: laat maar komen, een beetje vanalles wat proberen!'. Je komt er heel snel achter wat je staat en wat niet. veel plezier!!!