TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kim
22-6-2012
|
14-5-2011 8:57:37
Ja leuk! Als jullie dat alle 2 wel zien zitten zou ik daar niet meer over twijfelen. Mijn vriend had dit liedje ook wel willen kiezen, maar ik heb liever iets traditioneler. Wij zullen dan waarschijnlijk kiezen voor Louis Armstrong - wonderful world.
|
|
Tamara
2-7-2011
|
14-5-2011 9:07:21
JAAAA, ik wou ook dat nummertje, al heel lang zelfs, nog voor ik een aanzoek gekregen had zei ik al dat ik wilde dansen op dat nummer maaaar mijn vriend vind het niet zo goed, dus jammer genoeg wordt het iets anders :-( (we moeten er alletwee wat achter staan he)
|
|
Party
|
14-5-2011 9:30:41
Best Hilde, Zeker doen, het is jullie feest en de sfeer zit er direct in. Het nummer daarna, zeker ook een disco-swinger, doet iedereen die kan swingen spontaan mee en jullie avond is vetrokken. mvg partydelight@skynet.be
|
|
Bruidje
28-4-2012
|
14-5-2011 10:49:25
Hey Hilde! Ik vind dit ook een superleuk nummer en vind het eigenlijk wel eens leuk om een 'dansbaar' lied als openingsdans te nemen ipv de 'gebruikelijke' slow... Ik zou zeker niet twijfelen, volgens mij is het direct AMBIANCE IN DE TENT! :-)))) Ik zou wel een beetje wat pasjes/een dansje aanleren want anders kan het al snel houterig en 'mislukt' overkomen... Ter info : wat ik ook een superliedje vind is : You to me are everything van The Real Thing. Mss ook iets voor jullie? Succes! xxxx
|
|
Hilde
23-6-2011
|
14-5-2011 13:59:52
@ Bruidje: woensdag starten we met danslessen Slow en swing, een zogenaamd "trouwerspakket" dus dat komt dik in orde
|
|
Ann-Sophie
15-9-2012
|
17-5-2011 21:41:27
Hey Hilde,
Wat een leuk liedje. Ik zocht het op youtube en ik werd er meteen vrolijk en had zin om te dansen. Dus dat is een goed teken .
Veel succes
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|