Nu Online
Momenteel zijn er 678 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksbedankjes niet meer te koop

14-5-2011 9:09:43
Een goed jaar geleden heb ik op de site bedankjes.nl een perfect huwelijksbedankje gevonden:
http://www.bedankjes.nl/trouwbedankjes-bedankjes-trouwen/luxe-bedankjes/wijnset-in-hartvorm-1.html
Het was toen uiteraard nog veel te vroeg voor ons om te bestellen.
Nu een jaar later hebben ze dit bedankje van hun site gehaald (de oude link is nog terug te vinden, maar bestellen gaat niet meer).
Volgens hen produceert de leverancier uit China dit product niet meer.
Ik heb na wat zoekwerk de site van die leverancier gevonden. Ze zijn blijkbaar de enigen die dit product maken.
Ze maken de hartjes nog, maar je kan pas bestellen vanaf 1000 stuks!
http://www.alibaba.com/product-gs/256598389/heart_shaped_paper_wine_gift_set.html
Ik heb die firma intussen reeds gecontacteerd met de vraag of er hier in België of Nederland nog firma's zijn waaraan zij deze producten leveren. Maar ik krijg geen antwoord.
Ik heb er nu echt mijn zinnen al op gezet. Dit was het perfecte huwelijksbedankje voor ons om aan onze gasten te geven. En nu kan ik er niet meer aan geraken.
Is er iemand die raad weet?

Evelien
25-2-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 856

cindy
17-9-2011
 Meld misbruik14-5-2011 9:55:24

kijk eens op sites van bedrijven die relatiegeschenken verzorgen bijvoorbeeld www.vanhelden.be (en zo zijn er nog anderen) misschien vind je daar iets.

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik14-5-2011 9:58:46

je hebt zelf al voldoende contacten gelegd om te weten of ze al dan niet leveren, dus ik zou van die informatie uitgaan dat ze correct is.

Mijn broer&zus hadden voor hun ouders een rode wijn decanteerkan laten graveren met een mooi tekstje als huwelijksbedanking. Indien je hier meer info over wil, stuur dan een privé berichtje, en dan informeer ik is bij mn schoonzusje !

liefs

Cindy
17-9-2011
 Meld misbruik14-5-2011 12:42:46

Op deze site zijn ze ook te koop ... maar wel veel duurder; http://www.huwelijksbedankjes.nl/shop/product.asp?id={9...

Groetjes,
Cindy

Sanne
30-7-2011
 Meld misbruik16-5-2011 19:32:20

ze hebben bij bedankjes. nl toch ook andere wijnset's

blondina

Meld misbruik18-5-2011 18:42:42

Hoi Evelien,

Als je bij relatiegeschenken of promotionele artikelen kijkt dan zal er nagenoeg altijd sprake zijn van een grote afname minimaal 500-1000 stuks. En als er dan in kleine aantallen geleverd wordt, dan is de prijs er ook naar.
Via Alibaba uit China kun je niet zomaar geleverd krijgen. Deze bedrijven zijn gericht op bedrijfsmatige levering. Ik had zelf al eens zitten kijken voor tassenhangers, maar ook die gaan met grote aantallen.
Het idee dat Ellen heeft lijkt mij wel wat. Drankjes met een eigen etiket. Staat op www.drank-bedankjes.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...