Terug naar overzicht
kijk eens op sites van bedrijven die relatiegeschenken verzorgen bijvoorbeeld www.vanhelden.be (en zo zijn er nog anderen) misschien vind je daar iets.
je hebt zelf al voldoende contacten gelegd om te weten of ze al dan niet leveren, dus ik zou van die informatie uitgaan dat ze correct is. Mijn broer&zus hadden voor hun ouders een rode wijn decanteerkan laten graveren met een mooi tekstje als huwelijksbedanking. Indien je hier meer info over wil, stuur dan een privé berichtje, en dan informeer ik is bij mn schoonzusje ! liefs
Op deze site zijn ze ook te koop ... maar wel veel duurder; http://www.huwelijksbedankjes.nl/shop/product.asp?id={9... Groetjes, Cindy
ze hebben bij bedankjes. nl toch ook andere wijnset's
Hoi Evelien, Als je bij relatiegeschenken of promotionele artikelen kijkt dan zal er nagenoeg altijd sprake zijn van een grote afname minimaal 500-1000 stuks. En als er dan in kleine aantallen geleverd wordt, dan is de prijs er ook naar. Via Alibaba uit China kun je niet zomaar geleverd krijgen. Deze bedrijven zijn gericht op bedrijfsmatige levering. Ik had zelf al eens zitten kijken voor tassenhangers, maar ook die gaan met grote aantallen. Het idee dat Ellen heeft lijkt mij wel wat. Drankjes met een eigen etiket. Staat op www.drank-bedankjes.be