Terug naar overzicht
ja kan misschien iets doen met fotos. van toen jullie kindertijd tot nu ook met foto.s van toen jullie elkaar in het begin kende.Je kan ook vragen aan de getuigen iets leuks te doen. Ze kunnen misschien een leuk verhaal over jullie vertellen ... Wij trouwen ook enkel voor de gemeente en ik wou ook graag iets meer. Maar ik vraag me af of hier ruimte voor is. Heb je dit gevraagd in het gemeentehuis en deden ze hier moeilijk over? groetjes.
Wij trouwen ook enkel voor de wet... maar toen ik vroeg of we iets extra konden doen, kreeg ik al dadelijk te horen dat het MAXIMUM 30 minuten mag duren (het wettelijk gedeelte inbegrepen), een tekstje mocht wel maar het mocht zeker geen ceremonie worden... dus hier stonden ze er niet echt voor open vond ik. Wij gaan nu iets extra doen in de tuin van de feestzaal! :)
@ sara : waar trouw jij ?
Hoi! Het wettelijke deel zou ongeveer 10 minuten duren. Ze zeiden dat we wel een liedje mochten afspelen en iets van een tekst of dergelijke mochten voorlezen. Daarna doen wij wel een receptie voor 40 personen (water, fruitsap, schuimwijn) voor 100 euro in het zaaltje aan het gemeentehuis. Dat kun je er bij ons bijnemen als je wil, vonden we wel leuk. Ik denk dat we het volgende gaan doen: - Intrede gemeentehuis: Romantisch liedje van Elton John ofzo ;) bruidsmeisje met rozenblaadjes en bruidsmeisje dat mijn sleep draagt - Ontvangst schepene (goede vriend van ons) - Tekst van mijn mama die iets zelf heeft geschreven / zal voorlezen - Tekenen wettelijke delen met lichte achtergrondmuziek. - Overhandigen ringen en gelofte afleggen: ons hondje roepen want ze draagt de ringen - Afsluiter schepene - Naar buiten/ Naar de receptie gaan met een tof leuk vrolijk liedje, iets modern - Na de receptie trouwfoto's nemen in het park. Jullie nog ideeën?