Terug naar overzicht
Hier op het forum hebben redelijk wat rode lopers te koop gestaan. Gewoon eventjes zoeken en dan kan je er wel eentje vinden. Groetjes Claudia
wij hebben 6 euro per meter betaald. valt toch mee van prijs, op 1 meter breedte
Hoi Jeff, hangt er natuurlijk vanaf hoeveel meter je nodig hebt ;-) Bij ons zo'n dikke 20 meter (ja, zo lang is de oprit) dus dat telt dan ook weer door... mmaar we hebben hem ook lekker genomen hoor! xxx
Hallo Fien, Wij hebben 40m rode loper en verkopen hem door na ons huwelijk. Indien interesse....
Dag Kristien, Van waar ben je ergens en hoeveel zou je ervoor vragen? Stuur me gerust een privé bericht. Groetjes, Fien
Hey Fien, het lukt bijkbaar niet om een privebericht te sturen via het forum. Geef je even je emailadres? Bedankt!
Hoi Kristien, Wij hebben ook interesse aan de loper stuur je de details aan mijn e-mail adres?kees@ mail.ru. Alvast bedankt Mikana
Hey Kristien, waarschijnlijk is intussen jullie loper al v erkocht maar mocht het nog niet het geval zijn mag je mij steeds een mailtje sturen :-)saerens_kim@hotmail.comgroetjes, Kim