Terug naar overzicht
Mooi!! Je zag er stralend uit! Mooi kleed (van Marylise als ik me niet vergis)??? Geniet nog van het nagenieten :) Grtjs
Wat zagen jullie er fantastisch uit!! Heel veel geluk samen! en dikke proficiat van ons! en geniet nog van de witte broodsweken! groetejs
wauw wat zagen jullie er mooi uit :-) ik zie dat jullie maddy en charissa ook kennen maddy was een oude collega van mijn moeder de poetsvrouw chris in het rusthuis van vorselaar :-) een dikke proficiat geniet ervan!
Amai! Je zag er echt stralend uit! Heel mooi kleedje en heel mooie juweeltjes... van waar had je die? :-) Geniet nog veel na, en veel gelukkige jaren samen! Groetjes,Filipa
Zeer mooie foto's! Schoon kleed! idd Marylise! Supercollectie dat die hebbe hé! Een dikke proficiat!
mooi koppel! proficiat
Idd heel mooi kleed. Jullie zagen er stralend uit Groetjes
Hey, Julie hebben er van genoten dat zie je!!! Veel geluk samen! Groetjes Ellen
Bedankt voor de leuke reacties! Het kleed was inderdaad van Marylise en had het gekocht bij Cermo in Turnhout.De juwelen heb ik ook bij Cermo gekocht. Renske: Maddy is een tante van mij, zo zie je maar, de wereld is klein. :-)
Hey Nathalie, Ik ben gisteren ook getrouwd :-) Het was inderdaad prachtig weer. Foto's en receptie buiten is toch ideaal op een trouwdag. Paraplutje is thuisgebleven en cabrio met open dak werd optimaal benut. Morgen vertrekken we op huwelijksreis naar Amerika. Getrouwd zijn is fantastisch........ Groetjes, Sandra
Hey Nathalie, Heel leuke foto's en wat een geluk met het weer! Ik wens je een dikke proficiat toe en geniet van je honeymoon! Groetjes