Terug naar overzicht
Hallo
Waarneer doe je het uitnodigen op de post, staan hier regels aan vast.
Kan er namelijk niks over vinden op internet.
Ik zat zelf te deken aan 4a 3 manden van te voeren, of is dit te vroeg of te laat
Graag hoor ik hoe jullie hier over denken
gr Francis .wijtrouwen.com/CuteSoft_Client/CuteEditor/Images/emtee... ">
Hey, Normaal gezien 6 weken, als je in een verlofperiode trouwt 2 maanden op voorhand.. Ik trouw 16 juli en de uitnodigingen gaan dus deze week de deur uit... Groetjes Marjan
hey, wij trouwen 17 september en hebben onze uitnodigingen vorige week al weggedaan. Wij hebben wel veel buitenlandse gasten die een hotelkamer nodig hebben (sommige ook een visum) dus dat was onze reden.
hallo marjan bedankt voor je aantwoord wij trouwen pas volgend jaar, ( 6-7-12) heb dus nog veel te regelen. ik wens jullie een fijne dag toe op 16 juli en geniet er van groetjes francis
bedankt cindy gr francis
Hey Francis Volgens de 'etiquette' zijn het inderdaad 6 weken. Wij hebben dit 6 weken op voorhand gedaan en weten nu al van iedereen wie komt en wie niet :)Veel succes!
Hey Francis, Ik heb ook altijd gehoord tussen 6 en 8 weken. Wij trouwen op 2/9 en we versturen de uitnodigingen begin juli, dus 8 weken voordien Groetjes
Wij trouwen 30 juli en de mijne zijn van gisteren allemaal de deur uit Dus 2,5 maand op voorhand reden was vooral dat mss zich begonnen af te vragen of ze naar feest moesten komen omdat er al een deel waren die hun reis uitgesteld hadden hiervoor
Wij trouwen op 27/08.....En wij doen niets, volgens de etiquette!! Alles volgens ons gevoel! Mijn verjaardag was 6 mei, en we zijn die dag naar de ouders geweest en dan de getuigen met de uitnodigingen. Maandag 9 mei hebben we ze allemaal verstuurd voor de avondgasten.En wonder boven wonder, iedereen vond ze zo mooi, dat ze allemaal DIRECT hebben gereageerd en geconfirmeerd! Sedert gisteren is onze lijst uds compleet!
bedank voor de reacties ik heb nu een goede indruk gekregen Wanner ik ze op de bus moet doe. weer een stukje hoofd breken weg, wist niet dat we zo veel moesten regelen voor de trouwerij. nog maal bedankt mvg francis
Hier net als bij Jef: weg met etiquette en wat standaard de bedoeling is, maar gewoon buikgevoel volgen! wij huwden 9 april en de eerste uitnodigingen werden uitgedeeld met kerstmis (dus 3,5 maand op voorhand). Let wel, wij hebben alles persoonlijk bedeeld, dat vraagt dus ook wel wat meer tijd...