Nu Online
Momenteel zijn er 523 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hoelang van tevoren versteuren jullie de uitnodigen

16-5-2011 16:00:48

Hallo

Waarneer doe je het uitnodigen op de post, staan hier regels aan vast.

Kan er namelijk niks over vinden op internet.

Ik zat zelf te deken aan 4a 3 manden van te voeren, of is dit te vroeg of te laat

Graag hoor ik hoe jullie hier over denken

gr Francis .wijtrouwen.com/CuteSoft_Client/CuteEditor/Images/emtee... ">

francis
6-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1049

marjan
16-7-2011
 Meld misbruik16-5-2011 16:04:06

Hey,

Normaal gezien 6 weken, als je in een verlofperiode trouwt 2 maanden op voorhand..

Ik trouw 16 juli en de uitnodigingen gaan dus deze week de deur uit...

Groetjes
Marjan

cindy
17-9-2011
 Meld misbruik16-5-2011 16:07:16

hey,

wij trouwen 17 september en hebben onze uitnodigingen vorige week al weggedaan.
Wij hebben wel veel buitenlandse gasten die een hotelkamer nodig hebben (sommige ook een visum) dus dat was onze reden.

francis
6-7-2012
 Meld misbruik16-5-2011 16:09:25

hallo marjan

bedankt voor je aantwoord

wij trouwen pas volgend jaar, ( 6-7-12) heb dus nog veel te regelen.

ik wens jullie een fijne dag toe op 16 juli en geniet er van

groetjes francis

francis
6-7-2012
 Meld misbruik16-5-2011 16:12:01

bedankt cindy

gr francis

Selena
18-6-2011
 Meld misbruik16-5-2011 16:13:57

Hey Francis

Volgens de 'etiquette' zijn het inderdaad 6 weken. Wij hebben dit 6 weken op voorhand gedaan en weten nu al van iedereen wie komt en wie niet :)
Veel succes!

Samira
2-9-2011
 Meld misbruik16-5-2011 16:26:04

Hey Francis,
Ik heb ook altijd gehoord tussen 6 en 8 weken.
Wij trouwen op 2/9 en we versturen de uitnodigingen begin juli, dus 8 weken voordien

Groetjes

Sarah
30-7-2011
 Meld misbruik16-5-2011 20:31:16

Wij trouwen 30 juli en de mijne zijn van gisteren allemaal de deur uit

Dus 2,5 maand op voorhand

reden was vooral dat mss zich begonnen af te vragen of ze naar feest moesten komen omdat er al een deel waren die hun reis uitgesteld hadden hiervoor

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik16-5-2011 20:33:56

Wij trouwen op 27/08.....
En wij doen niets, volgens de etiquette!! Alles volgens ons gevoel!

Mijn verjaardag was 6 mei, en we zijn die dag naar de ouders geweest en dan de getuigen met de uitnodigingen. Maandag 9 mei hebben we ze allemaal verstuurd voor de avondgasten.
En wonder boven wonder, iedereen vond ze zo mooi, dat ze allemaal DIRECT hebben gereageerd en geconfirmeerd! Sedert gisteren is onze lijst uds compleet!

francis
6-7-2012
 Meld misbruik16-5-2011 21:15:19

bedank voor de reacties
ik heb nu een goede indruk gekregen Wanner ik ze op de bus moet doe.

weer een stukje hoofd breken weg, wist niet dat we zo veel moesten regelen voor de trouwerij.

nog maal bedankt

mvg francis

Anika
9-4-2011
 Meld misbruik16-5-2011 21:17:24

Hier net als bij Jef: weg met etiquette en wat standaard de bedoeling is, maar gewoon buikgevoel volgen!

wij huwden 9 april en de eerste uitnodigingen werden uitgedeeld met kerstmis (dus 3,5 maand op voorhand). Let wel, wij hebben alles persoonlijk bedeeld, dat vraagt dus ook wel wat meer tijd...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info