TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sylvia
15-6-2012
|
16-5-2011 23:09:23
Hey Laura, Mijn eerste winkel (Azurro in Oostende) gaf mij ook dat gevoel, en ze waren bovendien nog onbeschoft op de koop toe. Gelukkig zijn niet alle winkels zo heb ik mogen ervaren. Mijn tweede winkel was Scarpellini en daar werd ik als een prinses behandeld! Ik heb meer dan 2 uren gepast en heb mijn droomkleed gevonden. Vergeet zo snel mogelijk die ervaring en op naar de volgende! Succes
|
|
Rebecca
26-5-2012
|
17-5-2011 8:04:04
Hey Laura. Ik heb hier af en toe al eens negatieve commentaar over Koonings gelezen. Het ligt dus niet aan jou hoor. Het kan alleen maar verbeteren! Veel succes nog bij de jacht op dé jurk. Veel winkels doen en veel passen !!
|
|
nancy
20-7-2012
|
17-5-2011 9:00:21
hey laura, ik wou ook naar daar gaan maar heb ondertussen men jurk al ergens anders
gevonden ben al blij da ik ni naar daar ben geweest eigenlijk als ik da hier zo lees :(,ik weet ni of je er iet aan hebt maar ik heb mijn jurk besteld via wendy kellens, zij zit op netlog en op facebook en daar kan je naar de jurken zien via der profiel op die twee site's,en zen echt heel mooi haar jurken,en de prijzen zijn ook echt heel supper ,ik heb er in iedergeval mijn droomjurk besteld binnen een 6 a 7 weken heeft ze mijn jurk binnen en dan kan ik het eens gaan passen :) denk da die 6a7 weken lang gaan duren hihihihi
mss da je daar eens kunt gaan kijken is echt de moeite ,
ik wens je nog veel succes bij je jacht op je droomjurk
grtz nanske
|
|
Laura
30-6-2012
|
17-5-2011 10:31:11
Hoi dames,
Ik had heel veel goed gelezen over Kooning dus dacht ik, daar moet ik zeker gaan. Denk ook dat dat ligt aan de verkoopster die je krijgt. Maar ik ga zeker nog enkele winkels doen. De volgende winkel die op programma staat is primo piano in Genk en als ik daar niets vind staat jarge ook op mijn lijst.
@nancy: merci voor de tip. Ik ga haar zeker eens opzoeken. En succes met het wachten op je jurk.
Groetjes
|
|
Brenda
10-9-2011
|
17-5-2011 10:38:46
Laura
die klik komt er wel, geen zorgen maken, je moet gewoon joùw jurk tegenkomen.
Naar Jagré misschien best zo snel mogelijk gaan want die geven nog enkele dagen -20%.
|
|
Laura
30-6-2012
|
17-5-2011 10:43:19
Hey Brenda,
Weet jij toevallig tot wanneer dat is? Ik zou graag mijn vriendin en zus meenemen maar dat moeten zij ook kunnen en natuurlijk moet ik zelf ook kunnen. Groetjes
|
|
ilse
7-8-2010
|
17-5-2011 12:37:37
hey Laura,
Niks van aantrekken (al is het niet leuk natuurlijk). Blijkaar durft het bij veel winkels idd nogal verschillen van verkoopster tot verkoopster.
In elk geval je moet je echt niks aantrekken van ambetante verkoopsters, klant is koning nietwaar? En laat je vooral geen kleedjes opdringen of voel je vooral niet verplicht om vlug te beslissen of ergens te kopen.
Veel rondkijken en passen en wachten op het wow-gevoel en dan weet je dat je jouw kleedje gevonden hebt.
Groetjes
|
|
Debbie
2-7-2011
|
17-5-2011 19:44:11
hey,
Ik denk dat ik echt geluk heb gehad, mijn kleedje komt van koonings en ben tot hier toe super tevreden. Ik vraag wel altijd voor dezelfde verkoopster want ik heb 1 maal iemand anders gehad, en volgens mij werkte zij er echt niet graag. De verkoopster die mij altijd geholpen heeft, geeft altijd haar mening en tips en hints, het is altijd leuk en lachend passen. Maar als ik dan naar andere bruidjes kijk in de winkel, heb ik wel de indruk dat zij 1 van de weinige is die haar job zo goed doet. Zij gaf mij ook het 'wow' gevoel, en liet mij zoveel passen als ik zelf wou.
Ik vind het spijtig voor je, maar ik denk dat dit in meer winkels gebeurdt en ik vind dat echt jammer. In ieder geval, heel veel succes met de jacht op je kleedje en geniet voor 100% van je voorbereidingen!!!
groetjes Debbie
|
|
frieda
|
17-5-2011 20:27:39
Mijn dochter heeft haar prachtige jurk gekocht bij Youniek in Turnhout. Kijk maar eens op hun site. De prijzen staan erbij. Dat is altijd een goed teken, vind ik.
Prachtige kleedjes, geweldige service, ongelooflijke prijzen !!!
Zij is in ieder geval in de wolken, binnenkort mag ze gaan passen.
Groetjes van een super-gelukkige mama.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|