TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kendra
21-5-2011
|
17-5-2011 10:37:12
Je moet volgens mij gewoon kopen wat je mooi vindt en waar je je goed in voelt. De rest lukt allemaal wel :)
|
|
Evelien
9-7-2011
|
17-5-2011 10:47:28
Mijn kleed was (en is hopelijk nog steeds!) prachtig én praktisch: ik kan de sleep eraf doen, joepie :) Ik heb zaterdag op mijn vrijgezellenfeest rondgelopen in het kleed van Belle (en het Beest)! Er was daar geen hoepelrok bij en ik ben nu al ontzettend blij dat ik dat wél heb in mijn trouwjurk! Wat een gedoe, al die stof tussen je benen... Dus voorlopig probeer ik te denken dat mijn jurk nog wel praktisch is ;)
|
|
Els
5-8-2011
|
17-5-2011 10:58:26
ik voel me er goed in hoor, dat is niet het probleem :-)
ik vraag me gewoon af of ik me er nog altijd goed in ga voelen bij het dineren, dansen of naar het toilet te gaan ;-)
idd een hoepelrok heb ik ook, is idd veel praktischer denk ik ivm al dat stof voor je voeten!
|
|
Lieselot
24-9-2011
|
17-5-2011 11:08:44
goh ja, even comfortabel als een jeans zal dat zeker niet zitten, hé... maar die ene dag vergeet je dat denk ik...
"Wie mooi wil zijn moet kunnen afzien". Hopen dat dat afzien toch een beetje meevalt.
|
|
liesbeth
6-8-2011
|
17-5-2011 11:10:03
praktisch zal het niet zijn denk ik... ah, voor die ene dag... als we maar mooi zijn! :) we kunnen genoeg in een jogging rondlopen :)
|
|
Brenda
10-9-2011
|
17-5-2011 11:11:13
ik vraag me nog altijd af hoe dat moet als ik naar het toilet moet die dag...
|
|
jessie
24-7-2010
|
17-5-2011 11:25:31
hey, ik had dus een heel onpraktisch kleed maar op die dag trek je er je echt niks van aan en gaat alles vanzelf! naar het wc gaan geen enkel probleem nam telkens iemand mee die nam dan heel mijn sleep bij mekaar en die gaf die dan mooi aan mij ikke het wc binnen gooide die over mijn arm en alles lukte zo! had eerst geprobeerd voor er achterste voren op te gaan zitten maar dat is toch niet echt praktisch! mijn kleed was echt zwaar maar op die die prachtige dag merk je er niets! dus maak je niet ongerust het gaat je echt lukken!
grtjs jessie
|
|
Charlotte
1-6-2011
|
17-5-2011 11:49:59
Het praktische, daar heb ik gewoon niet aan gedacht bij het passen en de aankoop :-). Gewoon voor de volle 100% mooite (allez, voor mij dan ;-)) gegaan!
|
|
Selena
18-6-2011
|
17-5-2011 12:25:32
Ik ook, ik heb helemaal niet gedacht aan het praktiche :) En ik geloof ook niet dat mijn kleed praktisch is :D haha komt goed!
|
|
Liesbet
30-4-2011
|
17-5-2011 13:09:42
Ik had daar ook niet aan gedacht, mijn kleed had zes lagen stof en een sleep , maar die dag is iedereen zo behulpzaam, mijn jongste zus, mijn petekindje/bruidsjongen, de kinderen uit de buurt,... Allemaal wouden ze me helpen met mijn sleep dragen en kijken dat het niet vuil werd. Echt heel leuk. 's Avonds kon je de sleep omhoog steken en dan was het al iets praktischer. En naar het toilet gaan lukte ook helemaal alleen, als ik het maar rustig deed en eerst goed keek dat ik heel mijn kleed omhoog had.
Het is dus vooral belangrijk dat je je goed en mooi voelt in je kleed. Voor de onpractische kanten is er altijd wel een oplossing.
|
|
Els
5-8-2011
|
17-5-2011 13:26:46
okee, ik ben dus niet de enige die niet praktisch heeft nagedacht,
fijn om te horen dat het geen probleem is :-D
weer een hersenkronkeltje minder!
|
|
mariska
1-7-2011
|
17-5-2011 13:42:16
Hallo,
Ik heb wel. Practisch nagedacht, ik wil niet moeilijk moeten doen op mijn bruiloft.
Ik wil makkelijk kunnen lopen, dansen naar t toilet gaan., me vrij voelen....
Heb daarom voor een korte jurk gekozen, ideaal.... We hebben dan ook wel een op en top zomers feest dus hopen dat het weer meezit!
Groetjes Mariska
|
|
Stephanie
|
17-5-2011 16:45:13
Ik heb ook het waw-kleed gekozen en totaal niet gedacht aan de praktische kant. Mijn kleed is dus ook zwaar en heeft veel stof. Ik ben er ook wat nerveus over, maar hoop dat het op de dag zelf gaat meevallen, want ik wil ook graag heel de avond op de dansvloer staan!
|
|
Anika
9-4-2011
|
17-5-2011 17:41:48
Ik heb ook geen sikkepit naar het praktische gekeken! Ik koos het kleed waarvan ik voelde 'dat is het!' en ik denk dat het ook zo hoort.. En het is zoals hierboven gezegd, je merkt er niets van op de dag zelf. Dan gaat alles gewoon vanzelf. Dan zou je zelfs in een harnas de zotste toeren uithalen. Mijn kleed had geen hoepelrok en ik heb absoluut geen last gehad van stof tussen mijn benen; Ik kon ook perfect alleen naar het toilet gaan,....
|
|
Véronique
31-7-2009
|
17-5-2011 19:41:37
Ik heb daar ook niet echt bij stil gestaan, al wou ik geen superlange sleep. Een goeie raad: zorg zeker dat je sleep omhoog kan! Laat ze dit oplossen bij de retouches en laat je geen 'lus' aanpraten, want dat snijdt na een poos in je arm! Bij mij hadden ze (Bruidshuis, love them!) lusjes en lintjes voorzien zodat ik de sleep helemaal omhoog kon trekken door strikjes te maken en heb geen moment afgezien! Heb dan ook constant op de dansvloer gestaan! Bij een vriendin die een maand voor ons trouwde was er niks voorzien, met als gevolg dat ze de sleep moest opsteken met speldjes, waardoor er scheurtjes en gaatjes in haar kleed zitten! Ook heeft ze bijna niet kunnen dansen...
Dus zeker navragen!!!
|
|
Sarah
2-7-2011
|
17-5-2011 20:06:19
ik heb helemaaaal niet praktisch nagedacht, kleed met veel tule, sleep enzovoort, ma wel mijn droomkleed.
Zelfde met schoenen, tien centimeter hoge stilettohakken in een park
maar voor alles is een oplossing
zijnde reserveschoenen of slippers, een reservekleedje voor als je het echt nie meer ziet zitten op de dansvloer
en dames voor het toilet geweldig interessante site gevonden en getest en nu zie ik het vele beter zitten!
check it out
http://www.projectwedding.com/wedding-ideas/peeing-whil...
|
|
Sara
20-8-2011
|
19-5-2011 21:40:50
haha, wij dames allemaal dezelfde... Ik heb ook niet naar de praktische kant gekeken. De impulsieve aankoop zoals ze zeggen. Maar bij een trouwjurk hoort dat zo denk ik. Maar wat Véronique zegt kan ik volledig mee akkoord gaan, iets voorzien om je sleep omhoog te steken (en geen lus voor rond je pols). Ikzelf heb een extra knoopje voorzien achteraan de bustier en ergens op de sleep ;-) Grtjs Sara
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|