Nu Online
Momenteel zijn er 651 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

waren jullie schoenen of de jurk erder

17-5-2011 21:30:03
hallo bruiden

ik was het weekend in hulst aan het winkel en zag er zulke mooi schoen staan. en ze waar ook nog niet eens zo heel duur.( heb ze dan ook maar gekocht. En ze zitten lekker.) zijn dat wel geen echte bruidschoenen maar dat geeft toch niks.

wanneer hebben jullie, je trouwschoenen gekocht?. en hebben je die in een schoenwinkel gekocht of bij de bruidsmode zaak?

Mvg Francis

francis
6-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 661

cindy
11-6-2011
 Meld misbruik17-5-2011 21:36:55

hallo,
ikzelf heb mijn schoenen samen gekocht met m'n jurk maar ik ga nog wel een paar platte schoenen kopen voor op het avondfeest,om mee te kunnen dansen.
mijn partner zijn schoenen hebben we gekocht toevallig in de solden ,voor een leuke prijs bij brantano. ze waren mooi en zaten goed en pasten bij zijn kostuum.
das al wa telt toch?
succes!
grts.

Sofie
12-8-2011
 Meld misbruik17-5-2011 21:40:13

Heb eerst mijn jurk gekocht, nadien pas de schoenen en ondertussen ook nog ballerina's voor 's avonds. Aangezien ik het niet gewoon ben van op hakken te lopen, neem ik geen risico's.

Als je al weet welke kleur je jurk zal hebben kan je de schoenen wel al kopen denk ik.

francis
6-7-2012
 Meld misbruik17-5-2011 21:48:07

Hy Cindy
Dat is waar wat je zegt. Ik kwam die schoenen tegen vond
zo mooi er zit maar een klein hakje onder ik zal wel een foto plaatsen ( als ik
weet hoe ik het moet doen hihi)
mvg Francis

katrien
12-8-2011
 Meld misbruik17-5-2011 23:10:34

hey, ik heb mijn schoenen in het ivoor gekocht bij avance voor 69,99 euro. Ik kan ze nadien nog door dragen. Ik zag dat niet zitten om 150 euro s en soms meer te geven voor de typische bruidsschoenen. Maar iedereen heeft zijn eigen keuze hé daarin. Best eerst het kleedje en dan een stukje stof vragen en dan op schoenenjacht gaan denk ik.
grtjs

ilse
7-8-2010
 Meld misbruik18-5-2011 7:33:59

Ik had eerst mijn kleed. Mijn schoenen kwamen van een gewone winkel en zijn geen typische bruidschoenen. Maar ik had er dan ook zwarte da's wat gemakkelijker te vinden hé.
groetjes.

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik18-5-2011 8:56:32

Eerst jurk en dan schoenen.
Zo kan je de kleur perfect afstemmen.

francis
6-7-2012
 Meld misbruik18-5-2011 16:42:39

bedank voor jullie aanworden

die schoenen van mijn zei beetje crem ik zal vanavond een foto van de schoenen er op zetten

gr francus

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...