Nu Online
Momenteel zijn er 635 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgezellenfeest

18-5-2011 21:11:39

hey aanstaanden bruiden

Gisteren kwam me bruidsdame naar me toe en begon over een vrijgezellenfeest, of ik nog ideeën heb. Nu ben ik niet zo van in een café te hangen

Weten jullie nog iets leuks?

En hebben je ook een vrijgezellenfeest gehad?

francis
6-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 841

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik18-5-2011 21:27:46

Misschien iets rustigs dan... Bowlen en nadien iets eten. Ik hoor soms ook iets van cupcakes versieren enzo.

Sofie
12-8-2011
 Meld misbruik18-5-2011 21:40:14

zelfde probleem hier :-)

vriendin van mij wil iets gaan eten, nadien cinema en nadien nog iets gaan drinken maar zo wordt het natuurlijk wel een enorm dure boel...

Ki
13-5-2011
 Meld misbruik18-5-2011 21:42:48

Ik heb twee vrijgezellen gehad (eentje van vriendinnen en eentje van collega's). Met mijn vriendinnen ben ik naar een sauna gegaan en heb ik een massage gekregen ook, daarna ietske gaan eten en cocktails drinken. Was echt super. Met mijn collega's heb ik eerst genoten van een les yoga, een kookworkshop (was echt super tof en super lekker om al dat zelfgemaakte op te eten) en daarna nog ietsje gaan drinken...
Mijn man (amai dat is vreemd om te zeggen/typen) had gps spel en vond dat super (is wel iets actiever natuurlijk) en daarna ietske gaan eten en gezelschapspelletjesavond en die vond dat ook super...

francis
6-7-2012
 Meld misbruik18-5-2011 21:48:18

bedankt voor jullie ideeën

kil ik ken het ik had het van de week naam ik de telefoon op spontaan met de naam van me aanstaandeop en dat doe ik anders nooit ( als vast oefen he hihi)

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik19-5-2011 9:19:32

Zelf heb ik van vriendinnen al enkele typische vrijgezelleavonden meegamaakt. Ik had dan ook redelijk veel schrik voor de mijne omdat ik zo geen fuifbeest ben dat tot in de vroege uurtjes de glazen wijn achterover slaat. Mar mijn getuige heeft echt super rekening gehouden met de dingen die ik graag doe.

Wij hebben er toen een dagje van gemaakt van 9:45 - 2:00 uur. Dus wa zijn echt wel heel wat uurtjes weg geweset maar heb me geen moment verveeld:
Picknic met de vriendinnen
Profecionele fotoshoot met heel de groep
Work-shop juwelen met kralen maken
Etentje
Café-bezoekje
Opdrachtjes uitvoeren (puzzels, voel en smaakproeven)

Jamie
12-5-2012
 Meld misbruik19-5-2011 20:03:01

Hoi! Voor de vrijgezellen van een vriendin van me zijn we smorgens naar Gent getrokken en daar uitgebreid geluncht/bruncht. Daarna zijn we naar een privé-sauna geweest in Gent (we waren met 6) en toen hebben we een initiatie paaldansen gekregen. Aanvankelijk vroegen we ons toch af of dat wel iets voor ons was, maar geloof me, we hebben ons SUPER geamuseerd! Het is iets wat we anders nooit zouden gedaan hebben maar hebben er wel een mega ervaring aan overgehouden! Daarna zijn we naar Brugge gegaan en hebben daar nog iets gegeten en gedronken.

francis
6-7-2012
 Meld misbruik19-5-2011 20:24:25

hey

als ik zou die verhalen lees, krijg ik er nu al zin in.
en de ideeën beginnen ook te komen

met zijn alle bedankt

mvg francis

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...