Terug naar overzicht
Hoi, Bij ons zal ons dessertenbuffet gewoon de hele nacht blijven staan zodat wie nog een hongertje heeft zich daar nog iets kan nemen. Groetjes,Celesta
Wij doen ook rond half elf huwelijkstaart met dessertenbuffet en dit blijft dan de hele avond staan...
Wij hebben een gewoon dessert, geen buffet, dus wij voorzien nog broodjes én een kaasschotel voor 's nachts. normaal als je een buffet neemt blijft dit staan (behalve dan zaken die kunnen smelten of slecht worden natuurlijk)
Wij hebben een menu met 5 gangen met op het einde een dessertbuffet. Dit blijft ook bij ons de hele nacht staan maar mijn verloofde zou toch misschien nog wat sandwiches willen voorzien. We zijn er dus nog niet helemaal uit :-). Groetjes!
Wij hebben ook een dessertenbuffet en vanaf middernacht komen belegde broodjes en soep.
Ook ons dessertenbuffet bleef de hele nacht staan (met uitzondering van de ijstaart en sabayon, uiteraard), dus wij hadden niks extra meer voorzien.
Als elle mensen van in het begin aanwezig zijn op jullie feest zou ik het dessertenbuffet gewoon laten staan. Als er nog mensen aansluiten die enkel dessertenbuffet krijgen zou ik wel nog andere dingen voorzien...
Wij hebben ook een volledig menu (receptie met hapjes, voorgerecht, hoofdgerecht, dessert + bruidstaart) maar gaan 's nachts nog frietjes in puntzakjes serveren gewoon omdat we dat zelf lekker vinden :) Als ik op stap ga en ik dans een paar uur heb ik meestal een klein "hongertje" en een frietje smaakt mij dan wel! xxx
Wij hebben een volledige menu tem 23u. Rond 1u30 zijn er dan frietjes in puntzakken en overschot van dessertbuffet wordt ook terug gezet op dat moment!
's Nachts kunnen onze gasten nog frietjes met saus krijgen in puntzak.
Bij ons worden er ook nog hapjes voorzien na het dessert. Wij hadden het gedacht dat mensen die enkel voor het avondfeest komen misschien meer zin hebben in hapjes dan in een dessert.