Nu Online
Momenteel zijn er 671 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

accessoire bruidskindjes

19-5-2011 18:49:09
Hoi iedereen!

Wij hebben 4 bruidskindjes: 2 jongetjes (4j en 3j) en 2 meisjes (2j). Vaak krijgen bruidskindjes een beer of zo om mee in de suite te lopen, maar dit vinden wij maar niks: de jongens gaan dit meteen ergens droppen wegens niet interessant en 1 van onze meisjes vermoedelijk ook. Ik ben dus op zoek naar iets leuks om de beren te vervangen. Enige suggesties?? Merci!

Groetjes
Greet

Greet
15-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 950

Sonia
15-7-2017
 Meld misbruik19-5-2011 19:09:11

Hoi, Wij hebben 2 bruidsmeisjes en 1 bruidsjongen. De meisjes krijgen een mini versie van mijn boeket. En het jongentje krijgt een interactieve kermit. Wel zonder geluid! Maar de benen en armen zijn buigbaar ;) Hopelijk kom je zo op ideetjes!

evy
2-7-2011
 Meld misbruik19-5-2011 19:09:34

hey greet,

wij gaan een klein bruidsboeketje voor de meisje maken en ze hebben ook een handtasje voor hun tut enzo, de mannen hebben een kleine corsage

Gitte
28-10-2011
 Meld misbruik19-5-2011 19:19:23

een auto om vooruit te trekken voor de jongens,daar kan je ook bedankjes in leggen,je hebt zo'n vrachtwagens voor in het zand mee te spelen.De meisjes een leuk tasje of je hebt bij ikea zo'n duwkarretjes waar je ook weer iets kan inleggen.

lieselot
23-7-2011
 Meld misbruik19-5-2011 20:09:22

Helemaal niets! Zo hebben ze hun handjes vrij om overal aan te prutsen . Bij ons heeft het meisje bloemetjes vast en de jongens niets.

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik20-5-2011 8:14:46

Wij hebben twee jongens (beide 4) en hadden ook dit probleem...
Ik dacht, ik ga enkele winkels doen en dan komt mijn fantasie wel :)

en rarara, ik was in de winkel en zag een knuffel... een rood hart met twee handjes.
We hebben er twee gekocht, maar zouden er maar 1 gebruiken (achteraf krijgen ze elk 1)

Hand in hand met de knuffel en daarop misschien de ringen.
Ik zeg misschien omdat die kids heel heftig zijn en ik niet zou willen dat onze ringen verdwijnen, haha :)

Sarah
2-7-2011
 Meld misbruik20-5-2011 8:51:16

bij ons hebben ze elk (2 meisjes) een heel mooi bloemenmandje om met bloemblaadjes te gooien, ook hebben ze vleugeltjes en een stafje, misschien een idee?

we voorzien ook wat speelgoed gelijk zo een tekenbord of zoiets voor tijdens de viering wegens nog heel klein (bijna 2 en bijna 4) en niet zoveel geduld dus :) De viering is bij ons wel buiten in een park, dus kunnen ze ook wat rondlopen en zo, we hebben ook zo een stok met een beestje onderaan waar je kunt mee rondlopen.

en speciale kinderstoeltjes voor hen

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik20-5-2011 13:13:10

Zelf zou ik ze niks geven ; vaak zijn ze al zenuwachtig omdat er veel van ze verwacht wordt (geen lawaai maken tijdens de viering, mooi meelopen achter of voor het bruidspaar, ringen aanbrengen,...). Maar voor tijdens de viering zou ik zeker iets voorzien, zoals Duplo-blokken bvb. Iets waar ze creatief mee bezig kunnen zijn zonder veel lawaai te veroorzaken want het hele gebeuren gaat meestal gewoon aan hen voorbij maar duurt -voor kleintjes van die leeftijd- toch wel lang.

Katleen
24-9-2011
 Meld misbruik20-5-2011 23:33:37

Een stoer kettingkoord voor de jongens en een handtasje voor de meisjes heb ik ook al eens gezien.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...