Terug naar overzicht
Hoi, Wij hebben 2 bruidsmeisjes en 1 bruidsjongen. De meisjes krijgen een mini versie van mijn boeket. En het jongentje krijgt een interactieve kermit. Wel zonder geluid! Maar de benen en armen zijn buigbaar ;) Hopelijk kom je zo op ideetjes!
hey greet, wij gaan een klein bruidsboeketje voor de meisje maken en ze hebben ook een handtasje voor hun tut enzo, de mannen hebben een kleine corsage
een auto om vooruit te trekken voor de jongens,daar kan je ook bedankjes in leggen,je hebt zo'n vrachtwagens voor in het zand mee te spelen.De meisjes een leuk tasje of je hebt bij ikea zo'n duwkarretjes waar je ook weer iets kan inleggen.
Helemaal niets! Zo hebben ze hun handjes vrij om overal aan te prutsen . Bij ons heeft het meisje bloemetjes vast en de jongens niets.
Wij hebben twee jongens (beide 4) en hadden ook dit probleem... Ik dacht, ik ga enkele winkels doen en dan komt mijn fantasie wel :) en rarara, ik was in de winkel en zag een knuffel... een rood hart met twee handjes. We hebben er twee gekocht, maar zouden er maar 1 gebruiken (achteraf krijgen ze elk 1) Hand in hand met de knuffel en daarop misschien de ringen. Ik zeg misschien omdat die kids heel heftig zijn en ik niet zou willen dat onze ringen verdwijnen, haha :)
bij ons hebben ze elk (2 meisjes) een heel mooi bloemenmandje om met bloemblaadjes te gooien, ook hebben ze vleugeltjes en een stafje, misschien een idee? we voorzien ook wat speelgoed gelijk zo een tekenbord of zoiets voor tijdens de viering wegens nog heel klein (bijna 2 en bijna 4) en niet zoveel geduld dus :) De viering is bij ons wel buiten in een park, dus kunnen ze ook wat rondlopen en zo, we hebben ook zo een stok met een beestje onderaan waar je kunt mee rondlopen. en speciale kinderstoeltjes voor hen
Zelf zou ik ze niks geven ; vaak zijn ze al zenuwachtig omdat er veel van ze verwacht wordt (geen lawaai maken tijdens de viering, mooi meelopen achter of voor het bruidspaar, ringen aanbrengen,...). Maar voor tijdens de viering zou ik zeker iets voorzien, zoals Duplo-blokken bvb. Iets waar ze creatief mee bezig kunnen zijn zonder veel lawaai te veroorzaken want het hele gebeuren gaat meestal gewoon aan hen voorbij maar duurt -voor kleintjes van die leeftijd- toch wel lang.
Een stoer kettingkoord voor de jongens en een handtasje voor de meisjes heb ik ook al eens gezien.