Nu Online
Momenteel zijn er 630 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankjes - jullie mening

20-5-2011 9:10:56
Hoi mede-bruidjes

Bij mij staan er nog wel wat dagen op de teller, maar het kan geen kwaad om al wat denkwerk te verrichten voor die ooh zo grote dag :-)

Wij willen graag met gerbera's werken.

Nu dachten wij als bedankje 2 gerbera's met een mooi lintje aan elkaar te binden (met dezelfde kleuren die de hele dag gebruikt worden) met hieraan nog een extraatje (zo'n klik-klak doosje met muntjes, ...)

Wat denken jullie hiervan? Is er nog iemand anders die echte bloemen als bedankje geeft?

Ik hoor het graag :-)

Knuffel

Melissa

Melissa
30-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 594

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik20-5-2011 9:28:48

Hallo Melissa,

Ik wou ook eerst echte gerbera's als bedankje geven... Maar heb dan in samenspraak met een chocolatier gerbera's uit chocolade laten maken. Wij waren echt super tevreden met het resultaat. Als je wil kan ik wel een foto doorsturen.... Ik heb ze laten maken bij Mie Kado in Diepenbeek. De prijs viel heel goed mee, ik ben niet meer zeker maar dacht dat het ongeveer 2,00 euro per doosje met 2 gerbera's was.

Je laat het maar weten, je hebt mijn e-mailadres...

Groetjes
Annelies

tima
8-9-2012
 Meld misbruik20-5-2011 10:06:40

en zou je het allemaal zelf doen ? want dat zou toch wel wat werk leveren op de dag voor de trouw en ze mogen dan nog zeker niet verleppen door het warme weer of transport maar als de bloemenwinkel ze levert de dag zelf is dit zeker een leuk bedankje

karen
31-5-2011
 Meld misbruik20-5-2011 12:27:23

Gerbera's zijn héél mooi! Maar inderdaad wel mee opletten, ze hangen nogal snel door. Dus ze moeten wel heel vers zijn dan... Ik vind het wel een mooi geschenkje voor de gasten. Leuker dan een gadget eigenlijk.

Melissa
30-6-2012
 Meld misbruik20-5-2011 14:48:29

We zouden ze inderdaad graag zelf willen maken, samen met mijn toekomstige schoenmoeder! We zullen er nog eens over nadenken :o)

Merciekes alvast voor jullie mening!

francis
6-7-2012
 Meld misbruik20-5-2011 15:57:26

hey

het is idd een heel leuk idd en je kant het goed zelf doen hoor.

moet je ze wel even op draad zetten en je kan er Anthuriumflesje aan hangen dat hou je ze wel de helle dag goed. en is ook van die spray op de markt je er op kan spuiten zo komt er een filmlagje op.

maar ze kunnen wel wat hebben hoor even over legen met je bloemist. er zijn zo veel mogelijke heden

mvg francis ( bloemist)

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik20-5-2011 19:45:25

Wij hadden ooit een feest in Den Orchidee, waar aan de stoelen echte orchideeënbloempjes hingen in pipetjes. Die mochten we 's avonds mee naar huis nemen en die hebben hier toch nog +/- een week overleefd! Dus zou er toch voor zorgen dat ze zeker niet zonder water zouden vallen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...