Terug naar overzicht
Dat is toch tussen de 1000 en 1500 €! En ze zijn allemaal mooi!!!
Mijn kleedje was ook van Rembo Styling en ik heb er 1460 euro voor betaald. Ze zitten wel super goed.Groetjes
Hoi, Ik heb ook een kleed van rembo Styling, bestaat uit een stuk en kost 1100 euro.
Dochter en schoondochter, kozen ook voor Rembo Styling, respectievelijk collectie 2008 en 2010. Prijsklasse +/- €1200 Bij de dochter een heel eenvoudig modelletje (was toen een simpele, stijlvolle, maar heel mooie collectie), van de schoondochter was er al iets meer aan, kant. (was een iets frivole collectie) Het is en blijft toch één van mijn favoriete merken, die elk jaar toch weer iets nieuws brengt. (ja, zelfs mama's mogen af en toe even dromen)
hey ik heb ook een rembo styling.de mijne is 1300 euro. mss handig om de naam van de jurk erbij zetten?zodat we kunnen kijken wie wat krijgt voor welk geld ;-)ben gek op kleedjes kijken hihi
Mijn kleedje is ook van Rembo styling en is 1480 euro. Welk kleedje hebben jullie van Rembo styling?
ik heb ook rembo styling. morgen gaan passen, spannend! Het mijne was ongeveer 1400 euro
jana,ik muguet,maar heb er geen foto van.deze zomer mag ik gaan passen en dan neem ik 100fotos :-)
Ik heb ook een kleedje van Rembo het kleed zelf kwam op 1300 euro. Ben er super blij mee!
Hallo allemaal, Ik ben ook de super fiere eigenaar van een rembo bruidsjurk. Het is de Moira geworden en voor 1448 euro was hij van mij. In juni mag ik hem eindelijk halen en dan maar hopen dat in augustus mijn partner hem even mooi vind als ik :) Groetjes An
Hoi bruidjes! Amai, dank jullie allemaal voor de reacties! Ik had inderdaad wel zo'n prijsklasse verwacht! Ik vind het ook allemaal supermooie jurken en ga binnekort zeker eens enkele passen! Ik laat jullie dan ook wel de naam weten van welk kleed het geworden is :o) Knuffel Melissa