Nu Online
Momenteel zijn er 557 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestzaal gezocht - hoe snel op voorhand vastleggen?

21-5-2011 21:29:41
Hoi allemaal! Sinds deze week zijn mijn vriend en ikzelf verloofd. Nu iedereen de datum van 'onze dag' wil weten, ben ik mijn zoektocht naar een zaal maar gestart. Ik ben op zoek naar een romantische zaal (niet té ouderwets) in de provincie Antwerpen. Domein Martinus heb ik al gecontacteerd.. zou het liefst al in mei 2012 trouwen.. dus ik weet niet goed of ik er snel genoeg zal bij zijn . In elk geval.. moesten jullie nog zalen weten in die stijl, let me know!

Dankjewel!!

Nathalie
12-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1494

an
12-8-2011
 Meld misbruik21-5-2011 22:53:43

Domein Martinus... Iedereen doet er zo woooow over. Mijn familie is er geweest op een huwelijk. Hun eten was werkelijk koud, ongezellig voor het bruidspaar om iedereen te begroeten door slechte inkomhal, wc's waren niet zo proper omdat ook gasten van een ander feest er moesten gaan. Is ook heel duur en eigenlijk niet waard voor wat je er maar krijgt. Maarja dat is persoonlijk he :)

Wij hebben het Molenhof in Ravels, iets verder maar leuke mooie zaal, zeeer vriendelijke mensen voor alles bespreekbaar. Drinken en eten eigenlijk niet duur en onbeperkte tijdsduur dus niet afsluiten om 3.00u.

groetjes

Sofie
12-8-2011
 Meld misbruik22-5-2011 1:06:57

valt te zien hoe populair de zaal is. wij zijn onze zaal vorig jaar in maart gaan vastleggen voor augustus dit jaar; wij dachten dat we echt belachelijk vroeg waren, maar er waren zelfs al boekingen toen voor 2012...

sarah
17-12-2011
 Meld misbruik22-5-2011 7:58:43

Hallo Nathalie,
over het algemeen moet je er snel bij zijn. Ik denk dat 1.5 jaar soms geen overbodige luxe is.
Prov Antwerpen is nu wel zeer groot, heb je een voorkeur voor een bepaalde regio?

Als je echt een romantische zaal wilt in de prov Antwerpen
Zou ik Hof ten Damme eens bezoeken in Kallo - Dit is net Oost Vlaanderen , juist de grensstreek 1 km terug en je zit in Antwerpen.
http://www.hoftendamme.com/
Wij hebben ze tenslotte niet gekozen wegens dat ons avondfeest in intieme kring is en dan ben je verplicht een vrijdag te nemen. Zaterdag is voorbehouden voor de huwelijken boven de 100 man die op diner komen.

Waar we nog naar gekeken hebben prov Antwerpen=
Huize Foets te Mol - Een collega van mij heeft daar zijn feest gegeven en drie jaar na datum spreekt men er nog van.
Daemshof - Noorderwijk
Je hebt dan nog de
Hortensiahoeve in Kapellen
Alta Ripa- Turnhout
Flinckheuvel - Schilde
s Gravenhof - Schilde

Veel plezier met de zoektocht

Party

Nathalie
2-6-2012
 Meld misbruik22-5-2011 10:15:35

Hoi,
Wij trouwen in Domein Martinus. Ik ben er ook al naar een aantal feesten geweest en was altijd lekker eten en een snelle bediening. Wij eten met ongeveer 120 gasten en dan heb je heel de zaal voor u alleen. Ik vind het een super mooie zaal. Toen we ze in februari boekte hadden wij de laatste zaterdag in juni als ik mij niet vergis. Dus ik zou zeker snel eens informeren. Verder heb je ook nog De Groene Jager in Brasschaat.
Succes met de zoektocht

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik22-5-2011 10:57:45

Heyhey,

Wij zijn niet van de regio maar wij zijn onze zaal voor september 2012 in oktober 2010 gaan vastleggen en toen waren er al zaterdagen bezet in de zomer van 2012.

Je moet er dus echt wel op tijd bij zijn!

Groetjes!

Nathalie
12-5-2012
 Meld misbruik22-5-2011 11:28:04

Hoihoi,

Heel erg bedankt voor al jullie berichtjes! Ik heb enkele zalen gecontacteerd om de beschikbaarheid te checken.. (o.a. Daemshof, Hof ten Damme, Den Hof in Zelzate,...) fingers crossed!

Groetjes!

Stefanie
25-5-2012
 Meld misbruik22-5-2011 11:44:05

De Jachthoorn in Kontich is ook interessant om eens te bekijken. http://www.afspanningdejachthoorn.be/
L'écurie in Aartselaar. http://www.lecurie.be/index.php?action=extra&extra=...
En anders de website: www.zalen.be eens afzoeken?

Groetjes,
Stefanie

caroline
9-6-2012
 Meld misbruik22-5-2011 13:01:21

Ey!

Wij hebben onze zaal 1,5 jaar op voorhand gereserveerd en toen hadden wij nog het enige vrije weekend dat er over was in juni. Je moet er dus echt wel snel bij zijn voor sommige zalen. Succes !

Nathalie
12-5-2012
 Meld misbruik22-5-2011 15:45:28

Weten jullie toevallig of je in elke zaal ook gewoon een receptie zou kunnen geven met een avondfeest.. dus zonder alle gasten een volwaardige maaltijd te geven?

Dan zouden we enkel met de familie gaan eten.

Thanks!

sarah
17-12-2011
 Meld misbruik22-5-2011 19:07:43

Hey Nathalie,
niet iedereen is daar even happig op , of gaan dan vragen om bv het op een vrijdag te organiseren. ( zie eerdere post)
Wij hebben een receptie van over de 100 man, maar avondfeest voor enkel 30.
En heb tenslotte voor een stemmig restaurant gekozen waar er wel een aparte ruimte is voor een receptie te geven. Het eten is gewoon in het restaurant maar toch wat afgescheiden.
Een ander voordeel het ligt over de Kerk

lies
16-4-2011
 Meld misbruik23-5-2011 9:42:14

Wij hadden een heel fijne feest in het Kasteel van Lebbeke.
Toen ik de zaal geboekt had en daarna hier wat reactie's ging opzoeken, las ik vooral negatieve dingen. Nu niks van gemerkt. We konden niks misvragen. Goed reactie van de genodigden. Lekker eten, mmoie locatie. Valt net buiten Antwerpen, afhankelijk van waar he bent niet te ver.

Succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info