TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Charlotte
1-6-2011
|
24-5-2011 10:40:03
Mmmm... dit vind ik ook een beetje vreemd. Inderdaad, die 50% voorschot, dat is normaal. Ik moest per pasbeurt - in totaal 3 - nog een schijf van ong. 16.5% betalen. Bij de laatste pasbeurt dus de laatste schijf betaald, en dan mocht ik kiezen of ik het kleedje onmiddellijk meenam of er enkele dagen voor de trouw omging. Ik heb gekozen voor het laatste.
Ik zou me eerlijk gezegd niet op mijn gemak voelen als ik alles hebt betaald, maar de pasbeurten nog niet geweest zijn. Of heeft het iets te maken met een promo-actie of zo?
Kan je niet vragen of je bijvoorbeeld 10% à 20% bij je laatste pas kan betalen?
|
|
Filipa
23-7-2011
|
24-5-2011 10:40:32
Hoi Laura, Dit klinkt bij mij toch heel gek in de oren, ik heb toen ik mijn kleed bestelde 50% betaald en als ik mijn jurk ga halen nog eens 50%. Eens kijken wat andere bruidjes hier op het forum nog zeggen. Groetjes, Filipa
|
|
Brenda
10-9-2011
|
24-5-2011 11:10:38
Laura, ik was degene die je over die actie getipt heeft en het heeft volgens mij te maken met de actie want deze jurken zullen bij hen in dit boekjaar afgeboekt moeten worden.
|
|
Laura
30-6-2012
|
24-5-2011 11:36:29
Hoi allemaal,
Het zou best met die actie te maken kunnen hebben. Nu zijn er wel nog een deel retouches die aan de jurk moeten gebeuren, deze worden wel pas op het einde betaald dus gaat mijn jurk op zich in januari al betaald zijn en de retouches als ik mijn kleed mee naar huis neem. Nu nog maal eens niets dan lof over jagre! Ik kan hun echt wel aanraden.
Groetjes
|
|
Penny
20-7-2011
|
24-5-2011 12:00:53
Hoi,
ik heb mijn kleed begin maart gaan passen en besteld en heb alles in 1 keer moeten betalen :-s
Ik ga eind juni/begin juli laatste keer passen en halen.
|
|
Gitte
28-10-2011
|
24-5-2011 13:34:18
Mijn jurk is ook besteld bij Jagré.Ik heb ook 50% voorschot moeten betalen en in december het saldo. Zij sluiten altijd hun boekjaar af op het einde van het jaar. Ik heb daar geen problemen mee. Ze zijn er super vriendelijk en voor de prijzen dat zij hanteren zou ik voor geen geld naar een andere winkel gaan. Mijn pas is pas in september.
|
|
Leen
28-5-2011
|
24-5-2011 15:19:28
Hier 50 % bij bestelling, resterend bedrag morgen (Whoehoe, morgen trouwkleed afhalen!)
|
|
Véronique
31-7-2009
|
24-5-2011 18:48:45
Hopelijk is dan alles in orde, want anders heb je toch nog een 'stok achter de deur' en als je alles al in dec. betaalt, heb je dat niet... :-/
En die retouchekosten zijn normaal gezien niet zo veel meer (bij mij +/- 75 euro dacht ik, wel in een andere winkel), dus daar kan je niet mee 'dreigen', vrees ik...
|
|
Sofie
28-5-2011
|
24-5-2011 19:31:01
Ik vind dat niet raar. Ik heb eerst een klein voorschot moeten geven. Geen 50% en binnen de 3 maanden na aankoop de rest moeten storten. Ben mijn kleed gaan ophalen. Ze hebben op het laatste moment nog ingenomen, en mijn kleed naar mijn wensen veranderd. Ik heb toen we 1,5 in de winkel moeten wachten, maar het was het wachten waard. Ik heb mijn kleed wel bij koonings gehaald en was echt blij van de service. groetjes, Sofie
|
|
tiffanie
28-7-2012
|
24-5-2011 21:11:38
En zal je kleed dan klaar zijn in januari?
Zoja, als je twijfelt, neem je kleed dan gewoon al mee met de boodschap dat je terugkomt voor de retouches.
Ik heb ook al het kleed van mn dromen gevonden en heb het volledig betaald en mee genomen. Een maand voor mn trouw moet ik contact opnemen en teruggaan om de retouches te doen...
|
|
Laura
30-6-2012
|
24-5-2011 22:57:41
Mijn kleed is al in de winkel, heb dan ook 20% korting gehad om het niet besteld werd. Ik kan het kleed nergens heen doen dus laat ik het in de winkel hangen. Ik vind het ook geen probleem om het kleed te betalen in januari, vond het enkel raar. Heb ook alles op papier staan dus moet niet ongerust zijn. Zij gngen me ongeveer 6 weken voor de trouw bellen om voor de eerste pas te gaan.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|