TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Filipa
23-7-2011
|
24-5-2011 17:35:56
Hoi Julie, Je zou het dukan dieet kunnen proberen, alle een korte versie dan, een aanvalsfase van 3 dagen. Ik wil jou wel op het hart drukken dat dit niet super gezond is maar enkel een noodoplossing. Tijdens de aanvalsfase mag je alleen eiwitten eten (dus geen fruit, geen groenten, geen snoep uiteraard, geen pasta, geen aardappelen.. kortom, alles wat suiker, vezels en zetmeel bevat, mag je niet eten). Je mag dus mager vlees eten, eieren, mager vleesbeleg (en geen brood).. ik weet het, geen pretje, maar het schijnt te werken. Je moet wel heel veel water drinken, meer dan normaal, om jouw nieren en lever te beschermen. Maar als je mijn (heel eerlijke) mening wilt... Als je nu dit gaat doen, ga je je niet fit en helder van geest voelen op jouw dag denk ik. Ik denk dat je nu beter genoeg slaapt, genoeg drinkt, geen zorgen maakt over wat er allemaal kan mislopen, en dan ga je zaterdag schitteren in je kleed!!! Ik duim alvast voor toch nog een beetje mooi weer hoor! Groetjes, Filipa
|
|
Sofie
12-8-2011
|
24-5-2011 17:38:30
Hey, Is je bustier met een rijglint? anders kan je dit gewoon iets losser laten? Anders moet je proberen nagaan waarvan je verdikt bent. Te veel snoep, cola, ... Laat de snacks en drink enkel water, niets met suiker of bruisende dranken. Misschien wat proberen sporten? Valt ook te zien hoe snel je afvalt en bijkomt. Dit is bij iedereen anders...
|
|
Lieselot
24-9-2011
|
24-5-2011 17:53:42
Als ik je zo hoor, moet je geen vijf kilo meer kwijt, dus ik zou gewoon veel water drinken (2 liter per dag, vermindert ook het hongergevoel) en voor de rest, veel groenten en fruit eten! Ik zou zo'n crashdieet ook niet echt aanraden, je gaat superslapjes zijn als je niet genoeg vitamientjes binnen hebt.
En anders misschien eens een diëtiste bellen en om raad vragen?
Succes!!!
|
|
Stephanie
|
24-5-2011 18:02:42
zout weglaten uit je dieet en heel veel drinken. Op die manier hou je al geen teveel aan vocht vast.
Je kleed zal zich ook wel wat zetten hoor! xxx
|
|
Leen
28-5-2011
|
24-5-2011 18:05:00
Naar de fitness gaan en gewichtsverliesprogramma volgen.
Op de radio komt nu over de maaltijdvervangers, dat noemt men een crashdieet, zoiets is heel effectief voor 3 dagen, maar de kans dat je daarna weer snel bijkomt is groot!
|
|
Sylvia
15-6-2012
|
24-5-2011 18:09:38
1 maaltijd vervangen door enkel magere soep, best 's middags normaal eten zoals je gewoon bent zodat je dit nog een hele dag kan "afwerken" en dan 's avonds enkel soep drinken.
In de namiddag een groot glas karnemelk zonder suiker (niet lekker maar wel efficient!) drinken verbetert de spijsvertering en zet vocht af.
Mss de dag voor je huwelijk een sauna'ke doen? Daar kun je ook wel wat cm's mee verliezen.
Succes alvast Julie!
|
|
evy
18-6-2011
|
24-5-2011 18:27:14
:-) ontstresse
|
|
lies
2-7-2011
|
24-5-2011 18:49:19
Niet te extreem gaan meisje...
Veel plat water drinken, van bruis gaat je buik wat opzwellen. En verder gezond eten en misschien de koolhydraten beperken. Maar meid, vooral genieten... zal echt wel meevallen!
xxx
|
|
Maria
8-7-2011
|
25-5-2011 8:52:56
Google eens op soepdieet. Geen honger, genoeg vitamientjes en het werkt redelijk snel. Inderdaad veeeeel plat water drinken. En zoals al gezegd, dit zijn noodoplossingen he. Succes !
|
|
ruth
5-8-2011
|
25-5-2011 9:04:25
soep soep soep! ( en verse, niet uit blik, natuurlijk) :) en idd vooral 's avonds licht eten. Dan werk je eigenlijk 's nachts in je reserves. Gaan sporten zou ik niet gaan doen, als je dat niet gewend bent. Ik vrees dat je dan tegen zaterdag zo stijf als iets bent...Alle vetten laten, geen tussendoortjes en minder eten. Als je dan toch een tussendoortje wil eten: rijstwafels succes:)!
|
|
Brenda
10-9-2011
|
25-5-2011 11:38:36
desnoods vochtafdrijvende thee of carrément vochtafrijvers nemen en je vetten en koolhydraten tot een minimum beperken de komende dagen maar wél alles blijven eten anders ga je misschien je stoelgang in de war brengen en sta je daar met opgezwollen buik : dus vlees, vis, groentjes, en minstens 1 soeplepel vet per dag.
Zo krijg je tenminste alle vitamientjes binnen die je nodig hebt (je hebt dit weekend een zeer lange dag voor de boeg en moet dus 'kloekte' hebben zoals mijn oma zou zeggen) maar door vocht af te drijven vermager je wel.
succes
|
|
julie
28-5-2011
|
25-5-2011 14:46:06
Bedankt allemaal met de vele tips!
Ben alvast begonnen met minder grote porties te eten veel water te drinken en niet te snoepen. klinkt misschien belachelijk na 1 dag, maar ik voel me echt al minder opgeblazen... zal misschien ook wel een beetje in mijn hoofd zitten zeker. :-)
Morgen een grote - kuisdag bij mij thuis, is ook al wat beter dan de ganse dag aan mijn bureau zitten...
Het weer is ondertussen ook de goede richting aan het opgaan. Morgen en vrijdag wel slecht maar voor zaterdag geven ze al rond de 20° en wisselende bewolking, maar geen regen!! Yipee!
|
|
Bruidje
28-4-2012
|
25-5-2011 16:47:47
Ik heb eens gelezen dat je elke 2 of 3u moet proberen iets te eten zodat je spijsvertering op gang blijft. Maar of dat resultaat oplevert in 3 dagen... Je zal er ongetwijfeld stralend uit zien!!!! Geniet van je trouwdag!!!! Veel liefs, xxxx
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|