Terug naar overzicht
dat was van de woensdag he?? zondag is da toch herhaling??ik heb gekeken maar weet ni echt welk liedje je wil zeggen marco bosato was 1 van de openingsdansen en de rest weet ik al ni meer kijk eens op site van vtm of er daar wat meer over info staat zal nog eens kijken :-) en iets laten weten ;-)
ik dacht dat het Eros Ramazotti en Anastacia was...."I belong to you"
Ook 'Come what may' van de film Moulin Rouge zat in die aflevering herinner ik mij... Maar dat was van die van Antwerpen denk ik. Ankie
da was 'Ik hoor bij jou' van Marco Borsato! :-) Geweldige tekst! Ik ging hem ook sowieso als openingsdans nemen (ah ja, als echte Marco-fan) ;-) Esther
Ik heb de aflevering toevallig nog op de digicorder staan en heb het fragment nog eens opgezocht, maar ze zeggen niet echt welk liedje het is; wel dat het filmmuziek is. Het is de combinatie van een mannenstem en vrouwenstem en de enige zin die ik goed kon verstaan was; I've been lonely for a long time... Ik weet niet of dit voor iemand 'de gouden' tip kan zijn om de titel+ uitvoerder te achterhalen... Mvg, Ester
Hey Ester, zeiden ze ook niet uit welke film het lied kwam? Dan was Marco toch niet bij An...
Ik heb het programma nog even opgevraagd want was te nieuwsgierig :-) De eerste openingsdans was idd Eros Ramazzotti en Anastacia met I belong to you. De 2de: Come what may uit Mouling Rouge En ik denk dat je de 3de bedoelde: komt uit de film Music & Lyrics: Hugh Grant & Haley Bennett met Way Back Into Love :-) En de 4de was dan Marco :-)
Come what may vind ik een prachtig nummer... Maar, ook een beetje treurig (als ik het liedje hoor denk ik aan de beelden uit de film)
Bij ons wordt het sowieso Eros Ramazzotti en Anastacia met I belong to you.Prachtig nummertje dat niet alleen onze liefde voor elkaar maar ook voor Italië benadrukt. Twee vliegen in één klap dus. En ik denk zelfs dat we dat gekozen hebben na het zien van "Mijn trouwdag", waarin de trouwdag van telkens 1 van de 4 koppeltjes gefilmd werd! Groetjes,Myriam.
jaja et was idd het derde. hihi thx! ben keicontent nu dak et weet.Merciekes. groetjes