Nu Online
Momenteel zijn er 258 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Traiteur/eigenaar feestzaal overleden ('t Lepeltje, Duffel)

24-5-2011 23:42:51
Is er hier nog iemand die binnenkort zijn/haar feest geeft in 't Lepeltje in Duffel?

In een lokaal huis-aan-huis-blad zag mijn verloofde vanavond dat Rudy, een van de eigenaars van de zaal en ook de traiteur, overleden is. Een beetje paniek dus, want normaal geven wij daar binnen 45 dagen ons feest en verzorgen ze ook het eten...
Is er iemand hier die toevallig al iets van Mieke (zijn vrouw) gehoord heeft? Ik kan me voorstellen dat ze momenteel wel andere dingen aan haar hoofd heeft, maar wij moeten toch ook weten waar we aan toe zijn...
Maar eens contact opnemen dus, alleen lijkt 20 voor 12 mij niet echt een tijdstip om nog te bellen, dus dat wordt iets voor morgen (als we dan tijd hebben).

Ik hoop echt dat alles gewoon kan doorgaan. Een andere traiteur zoeken zou misschien nog wel lukken, maar een andere zaal...

Sanne
9-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1846

Esther
3-9-2011
 Meld misbruik24-5-2011 23:59:50

Je schrijft dat één van de eigenaars overleden is, dus waarschijnlijk zal door de andere eigenaar(s) nog wel worden verder gewerkt?
Ik zou toch ook even bellen morgen, denk dat zijn vrouw in deze omstandigheden niet aan de andere kant van de lijn zal zitten. En medewerkers zullen heus wel begrijpen dat jullie willen weten waar je aan toe bent.

Succes!

Leen
28-5-2011
 Meld misbruik25-5-2011 5:52:04

Waarschijnlijk is de andere eigenaar de vrouw?
Over 45 dagen zal de zaak wel weer draaien, er is geen enkele zelfstandige die de zaak langer als 45 dagen kan sluiten, dat betekend faillissement!
Ik zou eigenlijk niet naar zijn vrouw bellen, maar eens langsgaan in de zaak (misschien draait hij momenteel even op enkel de werknemers, zonder de zaakvoerder?). Stel je eens in haar positie, zou jij dan wat geven om de trouw van iemand anders als je juist je man bent verloren?

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik25-5-2011 11:47:44

Sanne,

Ik heb zelf ook een zaak en lever vaak voor feestelijke gebeurtenissen en indien ik mijn man zou verliezen dan zou ik sowieso meteen maatregelen nemen zodat de bestaande afspraken zeker door kunnen gaan.
Dat geldt voor elke zelfstandige die zijn zaak serieus neemt dus zal dat bij jouw feestzaal ook wel zijn. En als ze tegen dan zelf nog geen vervangkok hebben (op 45 dagen lukt zoiets normaal wel) zullen ze zeker met een andere cateraar een deal maken ivm de geboekte feesten bij hen.

Ga er even langs, neem van mij aan dat de weduwe het je absoluut niet kwalijk zal nemen.

groetjes

Sanne
9-7-2011
 Meld misbruik25-5-2011 13:20:30

Mijn liefje had er iets over op facebook gezet en een reactie van een ex-klasgenootje stelt mij eigenlijk wel gerust (net als jullie berichtjes): "ja de rudy van het lepeltje is jammer genoeg overleden, ma ik denk ni da je bang moet hebben voor de zaal hoor, ze doet da wss gewoon verder met haar kinderen, ze deed al veel toen rudy ziek was."

Sanne
9-7-2011
 Meld misbruik25-5-2011 13:22:47

Leen, de andere eigenaar is inderdaad zijn vrouw. Voor zover ik weet was zij verantwoordelijk voor de zaal zelf en hij voor de traiteursdiensten.
Bellen vind ik inderdaad wat lastig, ze heeft wel iets anders aan haar hoofd nu... Maar langsgaan is ook lastig, niet alleen omdat ik er zelf geen tijd voor heb, maar ook omdat er niet altijd iemand aanwezig is (ze zijn ook telefonisch niet altijd bereikbaar).

Voor nu ga ik het even laten rusten, zodadelijk gaan werken en het vanavond maar eens rustig bespreken met mijn verloofde, want gisteravond hebben we elkaar daarvoor te kort gezien.

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik25-5-2011 16:36:50

Normaal zal dit wel in orde komen hoor, hij is blijkbaar niet alleen (eigenaars) en als zelfstandigen moeten zij wel een oplossing voorzien om `geen slechte naam te krijgen`. Gewoon eens bellen, medeleven betuigen en vragen of voor jullie toch nog alles in orde komt of dat je beter een andere traiteur zoekt? Denk wel dat zij dit zullen begrijpen hoor ...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info