TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Esther
3-9-2011
|
24-5-2011 23:59:50
Je schrijft dat één van de eigenaars overleden is, dus waarschijnlijk zal door de andere eigenaar(s) nog wel worden verder gewerkt? Ik zou toch ook even bellen morgen, denk dat zijn vrouw in deze omstandigheden niet aan de andere kant van de lijn zal zitten. En medewerkers zullen heus wel begrijpen dat jullie willen weten waar je aan toe bent. Succes!
|
|
Leen
28-5-2011
|
25-5-2011 5:52:04
Waarschijnlijk is de andere eigenaar de vrouw?
Over 45 dagen zal de zaak wel weer draaien, er is geen enkele zelfstandige die de zaak langer als 45 dagen kan sluiten, dat betekend faillissement!
Ik zou eigenlijk niet naar zijn vrouw bellen, maar eens langsgaan in de zaak (misschien draait hij momenteel even op enkel de werknemers, zonder de zaakvoerder?). Stel je eens in haar positie, zou jij dan wat geven om de trouw van iemand anders als je juist je man bent verloren?
|
|
Brenda
10-9-2011
|
25-5-2011 11:47:44
Sanne,
Ik heb zelf ook een zaak en lever vaak voor feestelijke gebeurtenissen en indien ik mijn man zou verliezen dan zou ik sowieso meteen maatregelen nemen zodat de bestaande afspraken zeker door kunnen gaan.
Dat geldt voor elke zelfstandige die zijn zaak serieus neemt dus zal dat bij jouw feestzaal ook wel zijn. En als ze tegen dan zelf nog geen vervangkok hebben (op 45 dagen lukt zoiets normaal wel) zullen ze zeker met een andere cateraar een deal maken ivm de geboekte feesten bij hen.
Ga er even langs, neem van mij aan dat de weduwe het je absoluut niet kwalijk zal nemen.
groetjes
|
|
Sanne
9-7-2011
|
25-5-2011 13:20:30
Mijn liefje had er iets over op facebook gezet en een reactie van een ex-klasgenootje stelt mij eigenlijk wel gerust (net als jullie berichtjes): "ja de rudy van het lepeltje is jammer genoeg overleden, ma ik denk ni da je bang moet hebben voor de zaal hoor, ze doet da wss gewoon verder met haar kinderen, ze deed al veel toen rudy ziek was."
|
|
Sanne
9-7-2011
|
25-5-2011 13:22:47
Leen, de andere eigenaar is inderdaad zijn vrouw. Voor zover ik weet was zij verantwoordelijk voor de zaal zelf en hij voor de traiteursdiensten. Bellen vind ik inderdaad wat lastig, ze heeft wel iets anders aan haar hoofd nu... Maar langsgaan is ook lastig, niet alleen omdat ik er zelf geen tijd voor heb, maar ook omdat er niet altijd iemand aanwezig is (ze zijn ook telefonisch niet altijd bereikbaar).
Voor nu ga ik het even laten rusten, zodadelijk gaan werken en het vanavond maar eens rustig bespreken met mijn verloofde, want gisteravond hebben we elkaar daarvoor te kort gezien.
|
|
Kendra
21-5-2011
|
25-5-2011 16:36:50
Normaal zal dit wel in orde komen hoor, hij is blijkbaar niet alleen (eigenaars) en als zelfstandigen moeten zij wel een oplossing voorzien om `geen slechte naam te krijgen`. Gewoon eens bellen, medeleven betuigen en vragen of voor jullie toch nog alles in orde komt of dat je beter een andere traiteur zoekt? Denk wel dat zij dit zullen begrijpen hoor ...
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|