Terug naar overzicht
hihi het valt zeker nog mee, ik was begonne mijn huis helemaal te kuise tot ik tot de vaststelling kwam dat er hier zaterdag zoveel volk zal zijn daje ni eens zal merke da mn grond hier gekuist was. Dus gewoon de grond hier heel heel grondig stofzuige:p alles opruime en langs kant zetten, noema maar op. valiesjes maken voor nacht apart en nacht in B&B, noodkistje ineen steken, kortom nog vele kleine dingetjes die eigenlijk allemaal samen toch nog wel wat tijd in beslag nemen. Vrijdag tente opzetten, bloemstukjes in kerk,... je kent het wel Ik moet morge nog werken en vrijdag thuis. Maar ook maandag vlieg ik er meteen trug in. Dag juf tot maandag, goeiemorge getrouwde juf hahaha. Moest ik je niet meer hore, GENIET VAN JE DAG!! Wij doen het hier ook hehe. Alvast een hele dikke proficiat
Veel succes en geniet er vooral van!
Spannend!! na lang wachten is die dag er dan eindelijk! Geniet van de laatste voorbereidingen, je hebt nog twee dagen dus tijd genoeg om dat allemaal nog in orde te brengen. Je kan mss zelfs nog efkes relaxen vrijdag ;) Geniet van elke seconde!
oooooo spannend !!! begint te korten he geniet van u laatste voorbereidingen en probeer u niet teveel zenuwachtig te maken gewoon genieten he en zaterdag is u dagje waar je zolang naar hebt uitgekeken geniet ervan groetjes
Heel veel succes nog met de laatste voorbereidingen. xxx
ooooh spannend seg! nog maar 3 dagen... geniet van je daagjes verlof en de laatste voorbereidingen en vooral van de grote dag! liefs
waaargh! Spannend! Ik kwam graag meelezen in je postjes, laat gauw weten hoe het geweest is, ben curieus naar je foto's ;-) Veel plezier! Tinneke
Hey, Amai zo spannend... zal er snel zijn!!! Geniet er van! Veel succes en het zal een prachtige dag worden... Groetjes Ellen