Nu Online
Momenteel zijn er 289 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ongeduldig....

25-5-2011 19:05:55
hoi dames...ben eens een avondje alleen thuis en heb dus de kans om hier het één en ander mee te lezen maar nu word ik echt wel ongeduldig!! Heb het gevoel dat ik op dit moment niets kan doen...allé, de trouw is pas over een jaar en hebben al
*de ceremoniemeester
*de dj
*de zaal
*de kerk
*de fotograaf
*het vervoer
*de voorlopige gastenlijst
*getuigen + bruidsmeisjes
geregeld, maar wat kan ik nu ondertussen doen???? Allé ja heb al veel gedaan, en weet wat ik voor de rest nog wil...maar waar zou ik me nu nog mee kunnen bezighouden??
Misschien een beetje TE enthousiast?

Patrizia
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 892

Leen
28-5-2011
 Meld misbruik25-5-2011 19:12:10

Je kan al beginnen aan je tekst voor de uitnodiging, ik heb gemerkt dat veel bruidjes hier problemen mee hebben!
Je kan misschien ook al eens kijken wat voor bedankjes je zou willen hebben..

natje
12-5-2012
 Meld misbruik25-5-2011 19:23:17

hey patrizia,

wij trouwen op 12/05/2012, en ik ken u gevoel maar al te goed
wij hebben nu al :

uren gemeentehuis-kerk
zaal dj
fotograaf videograaf
ceremoniemeester
vervoer
voorlopige gastenlijst
misboekje staat op pc

miss kun je daar al rond werken aan u misboekje. teksten zoeken , afbeelding zoeken muziek zoeken
mensen die willen lezen in de kerk. kruipt toch al wat werk in.
nu ben ik zo stilletjes aan denken aan welk thema ik wil werken, en op net aan kijken naar de collectie van trouwkleren.
in okt kan ik eindelijk terug volle bak voorgaan
ik ben een stresskieken ik weet dat van mijn eigen daarom doe ik nu alles rustig aan op gemakje, ipv dat ik op laatste moment nog moet stressen om alles in orde te krijgen.

nog veel succes met u voorbereidingen

groetjes

Sofie
12-8-2011
 Meld misbruik25-5-2011 19:24:45

Jurk? Kapsel?
mss nog niet dringend, maar je kan wel al ideetjes opdoen :-)

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik25-5-2011 19:29:00

Hoi Patrizia,

Inderdaad, ideetjes opdoen kan geen kwaad... ben je al eens gaan kijken voor een jurk? Schoenen? Kapsel? Neem je tijd, vergelijk prijzen, als je toch tijd zat hebt! Ik heb ondervonden dat men met een beetje rondkijken heel veel geld kan besparen!
Misschien zijn er dingen die jullie absoluut willen hebben en kan je deze al aanschaffen, zoals een rode loper, gastenboek, enveloppendoos...
Ga eens kijken voor de ringen, vergelijk prijzen...zo hebben wij heel veel op onze ringen bespaard, gewoon door de tijd te nemen om te vergelijken...

En natuurlijk jouw uitnodiging, misboekje... als je energie hebt, kan je alles tot in de puntjes afwerken, en aan alle details denken! Het wordt vanaf nu alleen maar leuker!

Groetjes,
Filipa

Kristien
25-5-2012
 Meld misbruik25-5-2011 19:29:52

Hallo,

Ja, ik zou ook zeggen , het model en de tekst van de uitnodiging. Wij proberen ons budget binnen de perken te houden dus ik wil creatief zijn wat betreft uitnodigingen, naamkaartjes, versiering enzo, ik denk dus al rustig over ideeën en kijk al wat rond naar leuke dingen die ik kan kopen om zelf wat ineen te steken (woon in Afrika en hoop hier het een en ander goedkoop op de kop te tikken). Ik laat ook hier mijn trouwkleed maken dus ga dit weekend eens een eerste keer zoeken naar mooie stoffen. In jouw geval, al wat zoeken naar leuke modellen op internet en die opslaan, dan heb je al een idee wat je wil als je je kleed gaat kopen. Verder willen wij zorgen dat de muziek goed zit zodat er veel gedanst zit, en er komen mensen van overal, dus ik verzamel op het gemak alle nummers die ons goed lijken in een apart dossier op mijn computer, zo kunnen we wat een idee geven aan de DJ.
Veel succes met de voorbereidingen!! Bij ons ligt trouwens nog niets vast, zelfs de definitieve datum niet :)

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik25-5-2011 19:34:06

Ik zit ook in een "niets kunnen doen fase" :-(.

Wij trouwen 01/09/2012 en hebben al de zaal, fotograaf, ceremoniemeester en ceremoniewagens vastliggen (dj is iemand van de familie). Hebben ook al eens gaan kijken voor uitnodigingen en bloemen in de kerk. De kerk en gemeente zelf kunnen we pas 1 jaar op voorhand vastleggen, dus daar moeten we ook op wachten...

Het is echt wel een ambetante periode :-).

Het enige wat ik nu nog kan zoeken is een kapster/visagiste maar die zijn bijna niet te vinden in Oost-Vlaanderen dusja...

Nog veel sterkte toegewenst allesinds! ;-)

Groetjes!

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik25-5-2011 19:37:25

En wat het zoeken naar een gastenboek, enveloppendoos enz betreft, daar kan je misschien inderdaad al naar zoeken maar niet als je zoals wij de kleuren van de uitnodiging (die we nog niet hebben :-p) wil doortrekken in de rest van de "versiering", dus daarmee moeten we ook nog wachten... :-).

Groetjes!

tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik25-5-2011 20:00:28

Ik heb ook helemaal dat gevoel!
Ik heb eigenlijk al te veel gedaan en zou er het liefst van al elke dag mee bezig zijn, maar helaas!
Dit heb ik al gedaan:
- kerk en gemeente vastgelegd met uren
- visageste met uur vastgelegd
- jurk gekozen
- enveloppendoos enzo laten bezorgen thuis
- eigen ontwerp van de uitnodiging gemaakt, beetje op papier zetten wat ik zou willen
- bruidssuiker gekozen en hoe ik het zal versieren
- fotograaf
- dj
- zaal
- gastenlijst gemaakt
- top 3 van menu's gemaakt
- getuigen gevraagd
- bruidskindjes gevraagd en al eens rond gekeken voor hun kledij
- enkele liedjes met zangeres besproken

vééééééééééééééél te véééééééééééééél dus :p

Sofie
4-2-2012
 Meld misbruik25-5-2011 20:21:08

Amaai Tiffanie! Wij trouwen een half jaar eerder en een aantal van die dingen heb ik nog niet eens gedaan. Paniek?!

Groetjes,

Sofie

Silke
3-3-2012
 Meld misbruik25-5-2011 20:47:08

hey,

je kan misschien al eens kijken voor een huwelijkskaars?
Ben nu bezig met het denken over de bruidssuikers,
reeds in orde
-kerk
-stadhuis
-zaal
-dj
-fotograaf
-getuigen
-bruidskindjes
-ceremoniemeester
-kapper (kapsel nog te kiezen)
-make-up
-vervoer (nog 3 chauffeurs vragen)
-uitnodigingen (op kleine details tekst na)
-enveloppendoos (moeke gaat deze enkel nog versieren)
-kleed gekozen
-gastenlijst aan het opstellen
-gastenboek
-Binnenkort afspraak kerk en dan kunnen de misboekjes worden afgewerkt
-ringen zijn gekozen enkel nog bestellen
-kaars is zo goed als gekozen enkel nog gaan kijken en vastleggen
-mijn vriend maakt binnenkort een afspraak voor zijn kostuum
-menu moeten we nog doen (hebben wel al selectie gemaakt)
Hopelijk heb ik niets over het hoofd gezien.

nog veel planningsplezier!!

Lies
18-8-2012
 Meld misbruik25-5-2011 21:24:20

Hey,

wat een vlijtige bruidjes to-be allemaal :)

Wij hebben sinds vanavond onze droomzaal vastgelegd en zijn net weer thuis.
ook de cateraar hebben we al geboekt en tegen het einde van deze week zou de DJ moeten vastliggen...

Verder kijk en droom ik van kleuren en een thema (want ik wil echt alles, maar dan ook alles, in 1 lijn) maar daar moet ik mijn jurk nog wat voor afwachten denk ik...

Ik vraag me nu alleen af of ik op de nieuwe collectie moet wachten die dan uitkomt in september-oktober, of zou ik ook een jurk van dit jaar kunnen kiezen?

En dan ben ik nu al begonnen aan het misboekje. Na onze verhuis (binnen een maand) gaan we samenzitten met onze getuigen en ceremoniemeester en samen verder enkele dingen kiezen en plannen...

Maar intussen groeit m'n map met ideetjes en leuke foto's wel aan en hou ik alles bij wat ik tegenkom.

Veel plezier alvast en dan kijken we samen uit naar... een periode waar we weer s wat meer kunnen gaan doen.

(450 dagen op de kop af vandaag merk ik trouwens :) )

Groetjes!

Niki
30-6-2012
 Meld misbruik25-5-2011 21:24:34

Ik denk da da normaal is zenne! Hier ook echt al té veel gedaan, met eigenlijk nog 400 dagen te gaan...

- Uur gemeente
- Uur kerk
- Getuigen
- Bruidskindjes
- Voorlopige gastenlijst
- Suite reeds neergeschreven
- DJ
- Fotograaf
- Videograaf
- Vervoer
- Feestzaal
- Fotolocaties
- Ceremoniemeester
- Trouwringen (echt toevallig al gevonden en besteld!)
- Koud & warm buffet reeds besproken met zaal
- Afspraak bij Deken van de gemeente (in september)
- Afspraak voor bruidsjurk (in oktober/november)
- Kapper gekozen
- Make up in orde (doet mijn zus)

Nu kan ik ook ni echt nog iets doen, gewoon afwachten tot september als we bij de pastoor zijn langsgeweest om te weten wat we zelf mogen doen ivm het misboekje (hebben hier en daar al opgevangen dat het ni 1 van de makkelijkste zou zijn,... afwachten dus!)

Misschien kan je inderdaad ook al eens denken aan de teksten voor de uitnodiging of eventueel al teksten opzoeken die je aanstaan voor het misboekje?

Veel planplezier nog!

Groetjes

Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik25-5-2011 21:37:27

bedankt allemaal voor de vele reacties! Heb hier inderdaad al veel ideetjes opgedaan! Ga nu beginnen aan het misboekje...en daarna zie ik wel (uitnodigingen tekst, bedankjes, envelloppendoos,...enz) en ondertussen zoek ik ook een geschikte visagiste/kapster :-)
En zo proberen we bezig te blijven hé xxx

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik26-5-2011 8:48:17

Hey naam- en datumgenootje,

Ik begrijp je volkomen. Ik weet niet hoe ik erin geslaagd ben maar ben momenteel veel rustiger gewonrden dan enkele weken geleden. Ik kan er precies "minder mee bezig zijn". Of maak ik mezelf dat wijs?? Hihi ik heb een afspraak voor de trouwjurk op 10 juni, sinds die afspraak vastligt is er precies stress van me afgevallen. Ik kijk er rustig naar uit, weet dat ik nog veel tijd heb en me dus geen zorgen hoef te maken. Staat het me niet aan, no stress, nog tijd zat om elders te gaan.
Ik ga ergens waar je je jurk volledig naar je zin kan laten maken. Zalig he ... behalve dat ik eigenlijk helemaal niet weet wat ik wil .

Enfin, we zien wel ... laten we genieten van de lange voorbereidingstijd die we nog hebben om rond te neuzen op het internet en vooral om fantastische ideetjes te vinden op dit forum.

Dank aan alle bruidjes voor jullie openhartigheid, ik vind het zalig dat iedereen hier wel iedereen helpt.

Vele groetjes,

kelly
24-6-2011
 Meld misbruik26-5-2011 11:39:59

Ik had een jaar voor de trouw ook al redelijk veel vast liggen
zelf het misboekje had ik al gemaakt !
Ik heb graag dat alles tot in de puntjes is .Maar ook met als reden dat ik in men laatste jaar zit , hierna ben ik afgestudeerd normaal :p

Nu met de laatste 28 dagen op de teller ben ik blij met wat al gedaan was , nu zijn het nog enkel details die moeten gebeuren. Ook al zijn mijn aanstaande zijn schoenen geen detail !
Maar ik mag me niet druk maken , hij verzekerd me dat hij deze zeker zal hebben ^^

Zondag komt men tante terug uit spanje , en zij heeft enkele dingen mee zoals kleedje voor het bruidsmeisje en bruidskindje zijn pakje ( was ook in spanje dus hebben ze dit daar gekocht) en een ringkussentje gingen ze ook meebrengen. Viva l'espagna waar alles toch wa goeikoper is ;)

Ik moet enkel nog eens naar de Ikea voor de schildersezeltjes voor op de tafel te plaatsen waar onze menu op komt te staan en ons "feestreglement" .
Al de rest ligt klaar en staat vast. volgende week komt het laatste drukwerk toe dus daar zijn we dan ook gerust in :) njaja en toch heb ik stress !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...