Terug naar overzicht
Hei Tine! Leuk he, nu kan het aftellen toch al beginnen :-) Wij gaan vandaag save the dates sturen, ook al een leuke stap! Wij hebben al wel heel wat geregeld eigenlijk, maar rustigaan gedaan eigenlijk en chance gehad dat we elke keer onze eerste keuze hadden, heel tijdsbesparend ;) Jeeeeeeeeeeuj vanaf morgen moeten we geen jaar meer wachten
Hier ook nog 365 dagen! Misschien vreemd dat ik hier zo enthousiast over ben. Maar ooit stonden hier bijna 600 dagen. Dus bijna de helft van mijn wachten is voorbij ;)Ook hier al wat zaken geregeld. Maar ook nog zoveel andere dingen te regelen.Geniet er van!
Bij mij staat de teller zelfs op 364 dagen, nog één dagje minder dan 1 jaar! :-) Fijn gevoel hé! Alleen... Ik ben ZO ziek deze week (maag- en darmontsteking) en heb intussen mn vriend ook aangestoken! Lagen we daar allebei zielig te wezen gisteren, we zien er allebei niet uit. Er is maar één ding dat ik wil meenemen naar volgend jaar en dat is het weer! Och ja, beter nu dan volgend jaar hé! Nog veel voorbereidingsplezier dames!
Hier ook nog een jaartje :-)We hebben onze zaal al vastgezet en onze ceremonie geschreven, en nu kunnen we dus aan de volgende stappen beginnen.