Nu Online
Momenteel zijn er 321 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vandaag nog 365 dagen - NOG 1 JAAR

26-5-2011 8:25:10
Nog 1 jaartje wachten en dan is het mijn grote dag.
Er staan nog 365 dagen op de teller.

Vanaf nu ga ik in gang schieten. Tot nu toe heb ik nog niet veel gedaan omdat de gedachte 'het is nog meer dan een jaar' steeds in mijn hoofd speelde. Dat is nu niet meer het geval!!!!

Succes ook aan alle 26/05/2012 bruidjes

Tine
26-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 346

Emily
26-5-2012
 Meld misbruik26-5-2011 9:26:10

Hei Tine! Leuk he, nu kan het aftellen toch al beginnen :-) Wij gaan vandaag save the dates sturen, ook al een leuke stap!

Wij hebben al wel heel wat geregeld eigenlijk, maar rustigaan gedaan eigenlijk en chance gehad dat we elke keer onze eerste keuze hadden, heel tijdsbesparend ;)

Jeeeeeeeeeeuj vanaf morgen moeten we geen jaar meer wachten

Claudia
26-5-2012
 Meld misbruik26-5-2011 10:32:53

Hier ook nog 365 dagen! Misschien vreemd dat ik hier zo enthousiast over ben. Maar ooit stonden hier bijna 600 dagen. Dus bijna de helft van mijn wachten is voorbij ;)
Ook hier al wat zaken geregeld. Maar ook nog zoveel andere dingen te regelen.
Geniet er van!

Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik26-5-2011 11:44:51

Bij mij staat de teller zelfs op 364 dagen, nog één dagje minder dan 1 jaar! :-) Fijn gevoel hé! Alleen... Ik ben ZO ziek deze week (maag- en darmontsteking) en heb intussen mn vriend ook aangestoken! Lagen we daar allebei zielig te wezen gisteren, we zien er allebei niet uit. Er is maar één ding dat ik wil meenemen naar volgend jaar en dat is het weer!

Och ja, beter nu dan volgend jaar hé! Nog veel voorbereidingsplezier dames!

Evy
26-5-2012
 Meld misbruik26-5-2011 14:46:49

Hier ook nog een jaartje :-)
We hebben onze zaal al vastgezet en onze ceremonie geschreven, en nu kunnen we dus aan de volgende stappen beginnen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...