Nu Online
Momenteel zijn er 279 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dans met de ouders

26-5-2011 8:26:01
Hey meisjes!

Nog 28 daagjes en dan is het zover!
We hebben ondertussen eindelijk een openingsdans gevonden maar nu was ik nog aan het zoeken naar een liedje voor de dans met de ouders.
Welk liedje hebben jullie genomen?

groetjes!

Tamara
24-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 3046

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik26-5-2011 8:43:31

Met nog 29 dagen te gaan, hebben wij hetzelfde probleem!

Wij hebben al de dans met de schoonouders : you look wonderfull tonight van Eric Clapton
Maar het liedje met mijn papa - en hij met zijn mama - is zooooo moeilijk!

Gingen eerst Ti Amo nemen, maar da past helemaal niet bij onze openingsdans en het derde liedje.... duuusss zoeken maar, ik vogl dit topic :)

Succes!

Penny
20-7-2011
 Meld misbruik26-5-2011 11:07:57

Hoi,

ik had dit topic een paar weken geleden ook en kreeg de tip om te dansen op hun openingsdans.
We vonden dit een super idee!
Mijn ouders zijn dan wel gescheiden maar mijn vader is hertrouwd en we gebruiken zijn nieuwe openingsdans dan. Heb hier met mijn moeder toen over gepraat en zij snapte het wel dus hadden wij een super idee dat kon waargemaakt worden!

Hoop dat jullie er geraken want idd het is niet simpel :-))
Succes!

Melodie
4-6-2011
 Meld misbruik26-5-2011 12:10:11

Hey,

onze openingsdans is 'ik heb je lief van Paul de Leeuw' (een hollander), onze tweede dans zal 'Een beetje verliefd' zijn van André Hazes (ook een hollander, merk je het thema :-).

Mijn papa is recent overleden en ga daarom de tweede dans met mijn broer doen (hij brengt me ook naar het altaar). Mijn papa was een grote fan van andre hazes (hebben die ook op de begrafenis gespeeld) en via dit liedje is het toch even een moment voor mij en mijn broer om effe bij onze pa stil te staan. 

aurélie
16-7-2011
 Meld misbruik26-5-2011 17:41:26

dans met mijn papa, mijn verloofde danst dan met mijn mama

i loved her first - heartland

dans met zijn mama, ik dans dan met zijn papa

A Mother’s Love - Jim Brickman

Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik27-5-2011 19:57:58

Bij ons was het dochters van Marco Borsato (ik danst met mijn papa en mijn man met zijn mama). Daarna de ouders met elkaar en ik met mijn man op de openingsdans van mijn ouders en daarna vermenigvuldiging op de openingsdans van mijn schoonouders. Leuk voor hen om hun openingsdans nog eens te horen en voor ons makkelijk voor de liedjes keuze :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...