Nu Online
Momenteel zijn er 249 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Het gaat verbazend goed vooruit

26-5-2011 10:58:57
Dag bruidjes!
Het gaat goed vooruit bij ons:
Vorige zaterdag hebben we onze ringen gekozen en de kostuums voor de mannen!
De ringen komen van bij Fede di Oro, en ik ben er helemaal verliefd op! Ook de kostuums zijn dik in orde, past volledig bij mijn kleed.
En gisteren kreeg ik nog goed nieuws: onze live band zal onze openingsdans ook live brengen!! Ik was helemaal in de wolken, want het is natuurlijk nog extra speciaal vind ik als het live gebracht wordt!!

Enig minpuntje: vandaag gingen we foto's nemen voor de uitnodigingen, maar het weer zit ons niet mee
Het zal voor volgende week zijn.
Gelukkig hebben we nog tijd!

Groetjes,
van een toch wel HEEL tevreden bruidje!!

Elsie
28-10-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 618

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik26-5-2011 11:14:03

o leuk he, zo alles regelen.
geniet er nog van want voor je het weet heb je alleen maar stress over de genodigden lol (lees mijn berichtje maar eens haha) Neje, ik ga het niet aan mijn hart laten komen en jij later ook zeker niet doen en gewoon GENIETEN!!!

Selena
18-6-2011
 Meld misbruik26-5-2011 12:03:37

Leuk als alles zo vlot gaat eh :) geniet er maar van!
Als je alles op tijd doet ga je bijna geen stress hebben :)

Greets

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...