Terug naar overzicht
Hey lieve Charlotte, Gewoon rustig aan doen! Je hebt maar twee handen en je kan alleen maar verder doen. Opjagen heeft geen zin want dan maak je alleen maar fouten (weet dat dit makkelijker gezegd dan gedaan is). Ik meen me te herinneren dat je in domein 't Meersdael trouwt. Wij trouwen daar ook (weliswaar volgend jaar). Laat je weten hoe het was? Veel succes! Liefs, Nathalie
Hier nog 8 dagen op de teller.Stress begint serieus te komen he.Vanavond hebben wij een afspraak met de ceremoniemeester, we moeten bloemen voor ouders nog gaan bestellen, staander van bedankingen zilver spuiten, tuin helemaal piekfijn maken, kleed gaan ophalen, duiven gaan halen, ... daartussen hebben we nog op 2 juni het schieten voor onze trouw, druk druk druk! Maar uiteindelijk komt dat allemaal goed en bij u dus ook! Geniet nog van het aftellen!
Wij trouwen idd in het domein 't Meersdael! We houden jullie op de hoogte!
Hey Charlotte! Ik ben er gerust in dat het bij jullie wel goed komt hoor! Wij moeten ook zeeeer dringend in gang schieten, ik heb al een aantal maanden niets gedaan en nu begint de tijd te dringen. Veel succes hé ! Van je achternichtje, Lieselotte ;-)