Nu Online
Momenteel zijn er 324 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankjes.......

27-5-2011 21:47:21
Hoi bruidjes,

Heb al eens gevraagd wat jullie geven als bedankjes! Vandaag heb ik onze bestelling doosjes ontvangen.. ze waren super mooi Rest ons alleen nog de inhoud! Maar dat is net het moeilijkste. Eerst dachten we aan M&M's.. maar aangezien we 120 bedankjes moeten vullen.. hebben we al snel 6 kilo nodig en dan word het toch wel zeer prijzig.

Dus was ik op google aant zoeken naar een alternatieve vulling die ook heel lekker was. Al snel kwam ik uit op hartjes suikerbonen... maar uiteraard vind m'n vriend dit niet 'goed' genoeg. Pffff... tis een lief ventje maar wat de bedankjes betreft is niks goed genoeg, en zelf ben ik niet van plan om hier zooooo veel centjes aan uit te geven want de mensen eten het op en gooien het doosje meestal weg.

Van zulke hartjes (wit en rood, klein en groot) waar kan ik die het beste gaan kopen? Via internet durf ik dit niet te bestellen. Verder zou ik er ook wat van die zilveren bolletjes bij willen doen, verkopen ze die ook nog ergens anders dan bij de AVA?

Groetjes,

Een bruidje met nog 56 dagen op de teller
en die zot wordt van haar bedankjes!!!

A.
23-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1262

Nath
17-9-2011
 Meld misbruik27-5-2011 21:48:37

In het kruidvat! Nog veel plezier met de laatste voorbereidingen!

indra
21-10-2011
 Meld misbruik27-5-2011 22:00:18

Ik heb als bedankjes zout en peperstel in hartvorm rood/wit en zwart wit gekocht die pak ik leuk in voor maar 1 euro per setje nog wel.

Sara
20-8-2011
 Meld misbruik27-5-2011 22:34:52

Wij hebben als bedankjes "Echtgenootjes", we hebben glazen potjes gekocht in de AVA. zo'n beetje van die kleine confituurpotjes in felle kleuren en die gaan we vullen met nootjes. Hierin gaan we een klein papiertje steken met het recept van de liefde op...

Wij hebben in totaal 100 bedankjes en potjes kosten net geen 1€. we hebben er dan nog van die hele kleine waspeldjes bijgekocht voor de kaartjes bij op te steken. dus voor circa 100€ waren we gesteld. Nu enkel nog de nootjes, die gaan we kopen in de makro. Zo'n grote ton met nootjes kost 15 of 20€ en daar kan je alle potjes mee vullen. Denk zelfs dat je dan nog over hebt.

Ik heb voor de geboorte van onze dochter van die zilveren bolletjes gekocht in de AVA en de makro. Dus mss toch ook eens langs de makro lopen. Mss vind je daar die hartjes ook wel? Waarom durf je niet via internet? Ik heb mijn tiara, ringenmandje en cadeau'tje voor mijn bruidsmeisje op het internet gekocht via paypal. Wij kopen regelmatig via internet en nog nooit problemen mee gehad.

Succes in ieder geval!

Grtjs

Sara

A.
23-7-2011
 Meld misbruik27-5-2011 22:41:14

Thanx voor jullie reactie!! Zelf koop ik ook liefst zoveel mogelijk via internet.. maar die hartjes zijn van chocolade.. en vind ik toch een risico stel je voor dat ze smelten tijdens transport Ga dan toch maar eens langs de ava en een gewone doopsuiker winkel. Misschien dat ze er daar ook zel hebben....

Isabelle
15-10-2011
 Meld misbruik27-5-2011 22:51:59

Ik weet het niet precies maar 50g M&Ms per doosje lijkt me wel héél veel! als je zo zakjes koopt die al gevuld zijn, zit daar vaak maar 20g in...

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik28-5-2011 8:08:04

Boemenzaadjes ? Koffie-/theepads ? Een fleece-dekentje ?
Ik kan je verloofde in die zin bijtreden dat ik zelf liever niets zou geven dan een bedankje van minder dan 1 €... Je biedt hen toch al een hele feestavond aan ?

Gitte
28-10-2011
 Meld misbruik28-5-2011 9:35:58

praline,badparels,zeepjes,koekjes,snoepjes,....alles wat in jullie doosje past kan je gebruiken. Bij makro hebben ze toch redelijk wat suikerbonen dus die zilveren pareltjes zullen ze ook wel hebben. Suikerbonen zijn ook prijselijk dus je zal eens moeten vergelijken met de m&m's wat dat zal kosten.Normaal is het max.10 suikerbonen per doosje.

A.
23-7-2011
 Meld misbruik28-5-2011 19:39:32

Mja, je bied ze een hele feestavond aan met en BBQ en dessert voor iedereen 170 personen. En een bedankje is leuk en aardig maar goed is goed vind ik persoonlijk
Vind het zelf ook altijd leuk.. maar uiteindelijk eet je het op of gebruik je het in bad of brand je het op en weg is het. Dus geef ik hier liever niet al teveel geld aan uit. Klinkt misschien gierig maar alles is al zo duur als het over trouwen gaat!!

Wat de suikerbonen betreft.. vorig jaar is ons petekindje geboren en ben ik zelf wat suiker bonen gaan kopen voor op zijn werk. Volgens mij moest ik toen 15 of 18 euro betalen voor 1kilo bij ons int dorp. Had dat toch veel duurder verwacht..

En in de meeste bedankjes zit idd 20 of 30 gr... maar hij vind dit veel te weinig!
Wat kunnen ze soms toch iets enorm moeilijk maken terwijl het vrij simpel kan.. maarja, ondanks dat zie ik hem enorm graag hoor! Niet dat jullie iets anders gaan denken!! hihi..

cindy
11-6-2011
 Meld misbruik29-5-2011 14:27:12

hoi,
wij hebben bij ava zakjes gekocht en die gevuld met witte en rode hart suikerboontjes en dan bij een plaatselijke drukker foto's op hard papier laten drukken en daar dan kaartjes van gemaakt om aan die zakjes te hangen. succes !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...