Nu Online
Momenteel zijn er 292 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gasten dansfeest

28-5-2011 12:41:44
Hoi iedereen,

Wij vragen ons af hoe laat je ten laatste de gasten die je enkel vraagt voor het dansfeest na het eten uitnodigt? Wij zitten immers met een strakke planning en voorlopig moeten we ze uitnodigen om 22u30 nadat we met de familie en de beste vrienden uitgebreid hebben gedineerd. We eten dan met zijn alleen een dessert (in de vorm van een buffet) en dan begint het dansfeest. Maar 22u30 lijkt ons misschien nogal laat, langs de andere kant zien we geen mogelijkheid om dit te vervroegen, wat vinden jullie?

Alvast bedankt!

Nathalie
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 612

Miet
9-7-2011
 Meld misbruik28-5-2011 12:45:16

Hoi,

Bij ons is het ook zo laat. Wij willen vooral niet dat we ons moeten haasten om op tijd klaar te zijn met eten.
groetjes

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik28-5-2011 13:51:47

Meestal is dat rond 22u. Dat kan een half uurtje vroeger of later...
Je moet hier geen schrik voor hebben. Meestal zijn dit jonge mensen en die vertrekken toch ook nooit voor dat uur naar een fuif of discotheek? Als wij worden uitgenodigd voor een dansfeest, gaan we eerst uitgebreid eten en wij arriveren dan ook meestal rond dat uur, hoor.

Ellen
17-9-2011
 Meld misbruik28-5-2011 16:17:37

Ik denk dat dat op zich niet zo'n probleem is...Zoals Véronique ook zegt, de meesten zullen mss ervoor nog iets gaan eten ofzo... Ik zou me daar niet druk in maken.

Wij nodigen ze uit vanaf 21u, maar wij gaan in de late namiddag al eten met de familie, dus wij kunnen er iets vroeger aan beginnen.

Els
5-8-2011
 Meld misbruik29-5-2011 10:50:58

hier ook start dansfeest om 22u het zijn vooral jonge mensen, ik denk dat die daar echt geen probleem van maken...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...