Terug naar overzicht
Hey, Wij trouwen op 23/6/'12 en wij hebben voorlopig de volgende zaken geregeld:-Feestzaal-Voorlopige gastenlijst-Bruidskindjes en getuigen gekozen-Dj-Fotograaf-Kerk + diaken-Gemeentehuis-Ceremoniemeester Nu zijn we bezig met vervoer en in de grote vakantie begin ik rond te kijken voor kledij. Succes met de voorbereidingen!
Hoi Melissa, Hier bruidje 30/06/2012! Volgende is reeds klaar; - Feestzaal - Gemeente - Kerk - Bruidskindjes - Getuigen - Fotograaf - Videograaf - Vervoer - DJ - Ceremoniemeester - Voorlopige gastenlijst - Idee voor bedankjes - Idee voor uitnodigingen - Huwelijksreis (die leggen we in januari 2012 vast!) - Ringen - Suiteopstelling In september gaan we naar de pastoor, november ga ik mijn kleed zoeken en vanaf dan ook (als ik mijn kleed heb) gaat mijn mama mee met m'n toekomstige om zijn kostuum te zoeken. Vanaf januari dan de huwelijksreis vastleggen en al eens zoeken naar wat ons aanstaat als uitnodiging. Ondertussen natuurlijk ook het misboekje. Ik vermoed in april voor de kledij zien voor de bruidskindjes (tegen dan allebei 6 jaar - 2 meisjes). Momenteel zijn we bezig met live muziek voor de kerk aangezien er in de kerk waar wij gaan trouwen geen cd speler aanwezig is (en dan moeten we dit op een volgens ons niet-zo-wauw- manier doen) Hoe zit het bij jou? Groetjes Niki
hey wij trouwen een maand later op 6-7-12 maar hebben al wat geregeldde huwelijke bedankjes de feest zaal de kerk daar hebben we onze burgerlijke huwelijk en geen kerkelijkedienstde vorlopige gasten lijst de fotograaf ceremoniemesstergetuigen bruidsmeisje en de onder trouw ( de gemeenten doet hier moeilijke we mogen pas in augustus in ondertrouw en niet eerder we hopen maar dat de dag die we hebben uitgekozen hebben door gaat gelukkig is het al over 3 manden) succes met voorbereidingen francis
Hey, Wij trouwen 21 juli 2012 en hebben toch ook al wat geregeld. * feestzaal * uur kerk * uur gemeentehuis * vervoer * misboekje op pc * voorlopige gastenlijst en adressen * fotograaf * DJ bijna * getuigen Nu ligt het allemaal wat stil tot het einde van het jaar. Dan ga ik mijn kleed kiezen en mijn verloofde zijn kostuum. En dan kunnen we weer verder beginnen werken.
Hey mede-bruidjes! Amai, jullie zijn er al goed ingevlogen :o) Bij mij ziet het lijstje er al als volgt uit: - feestzaal: check - catering: check - DJ: check - fotograaf: bijna check - getuigen worden binnen enkele weken gevraagd - idee voor bedankjes: check - idee voor uitnodiging: check - voorlopige gastenlijst is opgesteld maar verandert nog regelmatig - vervoer is bijna in orde - idee voor bloemen: check - soort van draaiboek is opgesteld Na de zomer plan ik om op bruidsjurkenjachte te gaan, en volgen natuurlijk nog vele andere voorbereidingen! Ik lig dus precies mooi op schema :o) Merciekes allemaal voor jullie reactie! En geniet nog van jullie voorbereidingen! Knuffel Melissa
wij trouwen iets vroeger namelijk 12/05/2012 bij ons is geregeld zaal dj ceremoniemeester vervoer fotograaf videograaf misboekje staat op pc en nu zaterdag ga ik voor mijn trouwkleed zien uur kerk en gemeentehuis nog veel succes met de voorbereidingen groetjes
Hoi! Wij hebben blijkbaar nog niet zoveel als ik zo eens vergelijk...nuja, ik denk dat we wel nog tijd hebben hé! Dit is wat wij hebben: Datum:-) Feestzaal ( sinds eergisteren ) Getuigen gevraagd Idee voor bedankjes ouders Al gesprek gehad met catering, aan het wachten op voorstel menu voorlopige gastenlijst Idee cadeau vriend ( al mee bezig ) Et voila! That's it.. het gemeentehuis kan ik maar 6 maand op voorhand vastleggen, de volgende stap is de kerk. Groetjes en succes!