Terug naar overzicht
Hoi, wij hebben onze ringen bij Versato in Turnhout gekocht. Van het merk Amaci geloof ik, ze zijn van staal gemaakt. Ik moet zeggen ik wou 2 extra steentjes jn mijn ring en geen enkel probleem, gewelidge service en qua prijs dik inorde. Mijn verlovingsring komt ook van Versato en die was te klein en geen enkel probleem qua omruiling enz. Vond ze geweldig qua service enz. Succes!
Service goed, maar dat mag ook wel voor die prijs. Onze ringen zijn ruwweg de helft goedkoper dan bij Versato, en ik kan het vergelijken want heb er de verlovingsring helaas wel gekocht...
@ Jos: Wij hebben 300€ betaalt voor de 2 ringen dus goedkoper gaat moeilijk zijn..
Met Versato heb ik geen ervaring. Maar van Vander Avort en Karla Mertens weet ik wel dat ze prijs/kwaliteit goed zijn.
Versato Leuven is zowat onze vaste juwelier. Mijn 1e ring, verlovingsring, armband, horloge en trouwringen komen hiervan (Al voor de wet getrouwd in 2009) Zeer correcte service, naar mijn mening alle mogelijke prijscategorieën hangt er dus vanaf wat je graag wil, ook service na verkoop is goed... Geen klachten dus!
@ Penny: wij maar €200 meer voor gouden ringen. Stalen ringen kunnen uiteraard heel mooi zijn, maar de basisgrondstof is wel spotgoedkoop. €300 voor een ring die nog geen €5 aan grondstoffen kost vind ik dan toch niet zo goedkoop, eerlijk gezegd :-)
Mijn verlovingsring komt van daar. Vriendelijke mensen en goeie service, onze trouwringen komen van FDO omdat het daar toch nog een stuk goedkoper is en ook meer keuze.