Nu Online
Momenteel zijn er 411 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zon, zonnebank of spray

30-5-2011 17:44:08
hoi allemaal,

ik ben me door het zonnetje stilaan zorgen aan het maken hoe ik een egaal kleurtje kan bekomen...
ik ben blond/licht rossig van haar en verbrand dus vrij snel,
er staan nu al bandjes in van effe buiten te zitten...

aangezien mijn jurk geen bandjes heeft wil ik zeker geen witte bandjes aan men schouders of rug...

hoe los ik dit het beste op?
ik heb geen tijd om uren in de zon te zitten...
ik hoef ook niet gans bruin te zien, gewoon een egaal kleurtje is goed.

iemand ervaring met zo'n spray? geeft dat af?
of kan ik de bandjes wegwerken met zonnebank?
*help*

Els
5-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1330

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik30-5-2011 18:06:19

Hoi,

Ik ga ze ook wegwerken met zonnebank. Ik ga vanaf volgende week minstens een keer per week gaan. Ik heb ook een strapless jurk en heb echt geen zin om witte bandjes te hebben van buiten te zitten... xXx

leslie
23-6-2011
 Meld misbruik30-5-2011 18:11:35

Ik gebruik de spray. Het is niet zo duur en duurt maar 20 minuutjes. De enige nadeel is dat je niet zo lang bruin blijft. Tussen de 4 en de 10 dagen. Maar elke keer krijg ik de perfecte tan dat ik wou! Tis wel de moeite waard denk ik

Gitte
28-10-2011
 Meld misbruik30-5-2011 18:39:01

ik ga enkel in de zon met mijn bandjes naar beneden. Ik heb zelfs een bikini gekocht zonder bandjes. Als ik Els was zou ik geen geld aan zonnebank en spray's uitgeven aangezien je in augustus trouwt en er nog genoeg zon zal zijn de komende weken. Ik zou dus je kledij aanpassen als je in de zon zit en aangezien je snel verbrand ook niet te lang in 1 keer. Als je zonnebankt moet je ook opletten voor het verbranden en heb je meestal 2 witte plekken thv je " vleugeltjes"

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik30-5-2011 18:49:29

Ik heb gewerkt met 20 zonnebankbeurten en ik zag mooi bruin. Was wel door het goede weer de dag zelf nog verbrand (teer velleke) maar ik vond het wel goed, ik zag niet oranje of te kokosnootbruin.

lies
2-7-2011
 Meld misbruik30-5-2011 19:10:47

Hier ook volop bezig aan een sessie zonnebank.
Dit kan perfect, ik zou je enkel aanraden om korte sessies te doen 6 à 8 minuutjes per keer want een kwalitatief zonnebankcentrum heeft sterke lampjes ;-)
Het is natuurlijk duurder dan het echte zonnetje, maar ik kan ook niet altijd bij mooi weer me in het zonnetje leggen, jammer genoeg.
Dus... en goed excuus ;-)

Sara
20-8-2011
 Meld misbruik30-5-2011 20:17:56

Ik ben vollop bezig met mijn zonnebank-sessies... Ik ben blond en ben om het zacht uit te drukken een melkfles Als ik buitenkom en er is maar een straaltje zon zie ik knalrood en ben ik zo verbrand... De enigste manier om dit tegen te gaan, bij mij althans, is de zonnebank.
Ik doe dit al jaren, vlak voor de zomer begin ik met zonnebanken en dat is de enigste manier dat ik niet verbrand. Het legt een filmlaagje bij me en voordeel is dat ik in de zomer altijd mooi bruin zie.

Wat de twee witte plekjes aan de "vleugeltjes" betreft, dit kan je visagiste zo bijwerken met wat make-up. Zo doen de grote hollywood-sterren het ook

Ik ga 2 keer per week 10 à 15 minuutjes onder de lampen liggen, noem het een voordeel of een nadeel, maar ik zie onmiddellijk bruin aangezien ik dan ook onmiddellijk duizenden zomersproetjes op mijn gezicht heb staan Gelukkig vind mijn aanstaande dat sexy en sjattig... hihi

Zo'n spray zou ik persoonlijk nooit doen, aangezien ik een vriendin heb die dit al eens heeft laten doen en één ze zag een beetje orange-achtig bruin en als het begint weg te gaan gaat het weg in vlekken. En ik heb horen zeggen dat het zou afgaan op je kleren de eerste dagen... (dit heb ik wel van horen zeggen, en van horen zeggen doe je veel natuurlijk)

Grtjs

Sara

Tina
10-9-2011
 Meld misbruik30-5-2011 21:06:06

Ik ga ook zonnebanken...en draag een strapless badbak deze zomer.
Voor mijn nichtje haar trouw (ik was getuige) heb ik me bruin laten sprayen, 3 dagen voor het huwelijk. De dag zelf ging het vreselijk af op mijn kledij. En toen het begon te vervagen was dit idd in vlekken...nooit meer dus!!!

Stephanie

Meld misbruik31-5-2011 3:33:42

als je in een rechtstaande zonnebank gaat, heb je geen last van vleugeltjes, en je hoeft er maar de helft zolang in te staan als onder een liggende bank!

Leontine
3-6-2011
 Meld misbruik31-5-2011 9:46:39

Ik ga vanavond mijn spray voor mijn huwelijk van vrijdag doen. Ben eerst eens wezen gaan voor een proefsessie. Als je het de volgende dag goed afspoelt geeft het niet meer af (en ik heb wit gedragen om te testen). Het gaat inderdaad weg met vlekken, maar dat heb ik met een uitgebreidde badsessie en een scrubspons opgelost door het zelf al weer te verwijderen. Het gaat mij er namelijk om dat ik op mijn huwelijk egaal bruin ziet, daarna mag het gewoon weer mijn eigen velletje zijn. Zonnebank is mij afgeraden, want daarmee zouden mijn reeds ontstane bandjes op de schouders niet weggaan. Alles wordt namelijk bruiner, dus ook het gedeelte wat al gekleurd was en daarmee zou je dus kleurverschil houden.

Els
5-8-2011
 Meld misbruik31-5-2011 9:52:17

voor -en tegenstanders voor elk...

ik hoef niet bruin te zien, das echt niet mijn doel... ik wil gewoon een egale kleur hebben zonder bandjes, ik vrees als ik onder de zonnebank ga dat ik een onnatuurlijk bruine kleur ga hebben omdat ik nooit echt bruin word...

vicky
10-9-2011
 Meld misbruik31-5-2011 13:43:08

ik heb ook een kleed zonder bandjes en heb me al volop gegeven aan het zonneke maar mijn schoonzus had mij ook aangeraden van als ik in het zonnetje ga zitten mijn bandjes naar benenden te doen en eventueel ook topjes te kopen zonder bandjes. wij trouwen in september dus heb nog wel even maar als ik nu merk dat juli en/of augustus toch niet zo'n schitterend weer gaat geven ga ik mij ook nog aan de zonnebank wagen dan kan mijn achterkant ook nog wat bruinen he

Katrien
26-8-2011
 Meld misbruik9-6-2011 14:37:52

En als je geen zin of tijd zou hebben om te liggen zonnen, ik gebruik soms een bruinen zonder zon lotion, een van de weinige denk ik die geen strepen of vlekken geeft.
Het is de Self Tanning gradual hydrating bronze lotion van Lancaster.
De creme zelf ziet wit en je ziet ook niet op 1 dag bruin, maar na een week goed smeren krijg je een heel mooie bronsachtige glanzende kleur, heel zomers!
Juist niet vergeten om iemand te vragen om je rug in te smeren moest je iets met open rug dragen ;-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info