TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Filipa
23-7-2011
|
30-5-2011 18:06:19
Hoi, Ik ga ze ook wegwerken met zonnebank. Ik ga vanaf volgende week minstens een keer per week gaan. Ik heb ook een strapless jurk en heb echt geen zin om witte bandjes te hebben van buiten te zitten... xXx
|
|
leslie
23-6-2011
|
30-5-2011 18:11:35
Ik gebruik de spray. Het is niet zo duur en duurt maar 20 minuutjes. De enige nadeel is dat je niet zo lang bruin blijft. Tussen de 4 en de 10 dagen. Maar elke keer krijg ik de perfecte tan dat ik wou! Tis wel de moeite waard denk ik
|
|
Gitte
28-10-2011
|
30-5-2011 18:39:01
ik ga enkel in de zon met mijn bandjes naar beneden. Ik heb zelfs een bikini gekocht zonder bandjes. Als ik Els was zou ik geen geld aan zonnebank en spray's uitgeven aangezien je in augustus trouwt en er nog genoeg zon zal zijn de komende weken. Ik zou dus je kledij aanpassen als je in de zon zit en aangezien je snel verbrand ook niet te lang in 1 keer. Als je zonnebankt moet je ook opletten voor het verbranden en heb je meestal 2 witte plekken thv je " vleugeltjes"
|
|
Kendra
21-5-2011
|
30-5-2011 18:49:29
Ik heb gewerkt met 20 zonnebankbeurten en ik zag mooi bruin. Was wel door het goede weer de dag zelf nog verbrand (teer velleke) maar ik vond het wel goed, ik zag niet oranje of te kokosnootbruin.
|
|
lies
2-7-2011
|
30-5-2011 19:10:47
Hier ook volop bezig aan een sessie zonnebank.
Dit kan perfect, ik zou je enkel aanraden om korte sessies te doen 6 à 8 minuutjes per keer want een kwalitatief zonnebankcentrum heeft sterke lampjes ;-)
Het is natuurlijk duurder dan het echte zonnetje, maar ik kan ook niet altijd bij mooi weer me in het zonnetje leggen, jammer genoeg.
Dus... en goed excuus ;-)
|
|
Sara
20-8-2011
|
|
|
Tina
10-9-2011
|
30-5-2011 21:06:06
Ik ga ook zonnebanken...en draag een strapless badbak deze zomer.
Voor mijn nichtje haar trouw (ik was getuige) heb ik me bruin laten sprayen, 3 dagen voor het huwelijk. De dag zelf ging het vreselijk af op mijn kledij. En toen het begon te vervagen was dit idd in vlekken...nooit meer dus!!!
|
|
Stephanie
|
31-5-2011 3:33:42
als je in een rechtstaande zonnebank gaat, heb je geen last van vleugeltjes, en je hoeft er maar de helft zolang in te staan als onder een liggende bank!
|
|
Leontine
3-6-2011
|
31-5-2011 9:46:39
Ik ga vanavond mijn spray voor mijn huwelijk van vrijdag doen. Ben eerst eens wezen gaan voor een proefsessie. Als je het de volgende dag goed afspoelt geeft het niet meer af (en ik heb wit gedragen om te testen). Het gaat inderdaad weg met vlekken, maar dat heb ik met een uitgebreidde badsessie en een scrubspons opgelost door het zelf al weer te verwijderen. Het gaat mij er namelijk om dat ik op mijn huwelijk egaal bruin ziet, daarna mag het gewoon weer mijn eigen velletje zijn. Zonnebank is mij afgeraden, want daarmee zouden mijn reeds ontstane bandjes op de schouders niet weggaan. Alles wordt namelijk bruiner, dus ook het gedeelte wat al gekleurd was en daarmee zou je dus kleurverschil houden.
|
|
Els
5-8-2011
|
31-5-2011 9:52:17
voor -en tegenstanders voor elk...
ik hoef niet bruin te zien, das echt niet mijn doel... ik wil gewoon een egale kleur hebben zonder bandjes, ik vrees als ik onder de zonnebank ga dat ik een onnatuurlijk bruine kleur ga hebben omdat ik nooit echt bruin word...
|
|
vicky
10-9-2011
|
31-5-2011 13:43:08
ik heb ook een kleed zonder bandjes en heb me al volop gegeven aan het zonneke maar mijn schoonzus had mij ook aangeraden van als ik in het zonnetje ga zitten mijn bandjes naar benenden te doen en eventueel ook topjes te kopen zonder bandjes. wij trouwen in september dus heb nog wel even maar als ik nu merk dat juli en/of augustus toch niet zo'n schitterend weer gaat geven ga ik mij ook nog aan de zonnebank wagen dan kan mijn achterkant ook nog wat bruinen he
|
|
Katrien
26-8-2011
|
9-6-2011 14:37:52
En als je geen zin of tijd zou hebben om te liggen zonnen, ik gebruik soms een bruinen zonder zon lotion, een van de weinige denk ik die geen strepen of vlekken geeft.
Het is de Self Tanning gradual hydrating bronze lotion van Lancaster.
De creme zelf ziet wit en je ziet ook niet op 1 dag bruin, maar na een week goed smeren krijg je een heel mooie bronsachtige glanzende kleur, heel zomers!
Juist niet vergeten om iemand te vragen om je rug in te smeren moest je iets met open rug dragen ;-)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|